Sterkte vandaag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weer begonnen
Ik ben ook nog moe, haha.
Nee eigenlijk niet zo veel. Afkloppen maar ik kom ze niet zo vaak tegen. Ik woon vier hoog aan de kust, mocht iemand iets met deze data willen doen, onderzoeken en zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie ook zoveel spinnen in huis? Ik woon in een voormalige polder en kan er elke dag wel 3,4 opruimen
Goedemiddag trouwens!
Geen idee, zo vaak zie ik ze nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie ook zoveel spinnen in huis? Ik woon in een voormalige polder en kan er elke dag wel 3,4 opruimen
Goedemiddag trouwens!
Wacht even, een voormalige polder? Dus het staat weer onder water?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag trouwens!
Gelukkig is er binnenkort 1 extra.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer dat er geen mod in de buurt is die dit zou kunnen oplossen!
Nog niet, meestal in de herfst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag trouwens!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, een voormalige polder? Dus het staat weer onder water?
Ja begint echt de laatste twee weken weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag trouwens!
Zoiets denk ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, een voormalige polder? Dus het staat weer onder water?
Spinnen opruimen! Moord!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag trouwens!
quote:
Ja maar anders eet ik ze op in mijn slaapquote:
Waterspinnen dus. En nu krijg ik dit liedje niet meer uit mijn hoofd.quote:
Als ik dat wil zien dan kijk ik gewoon op van m'n computerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
Voor wie een huis van 15,5 miljoen wil bekijken![]()
https://www.funda.nl/koop(...)eldsweg-142-140-144/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had je in vertrouwen deze link van m'n huis gestuurd, jammer dat ik m vervolgens in de SC terug vindquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik dat wil zien dan kijk ik gewoon op van m'n computer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh shit sorryquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had je in vertrouwen deze link van m'n huis gestuurd, jammer dat ik m vervolgens in de SC terug vind![]()
Een huis kraken is niet een huis bezitten hè!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had je in vertrouwen deze link van m'n huis gestuurd, jammer dat ik m vervolgens in de SC terug vind![]()
3 huizen dus op een landgoedquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |