Ook bijgelezen. Dit is wel een intelligente 'agent' want gaat nergens over de schreef een reageert ook niet fel op reacties over dat die nieuw is etc.quote:
Blijkbaar schuilt er een Deense Canadees in me:quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:54 schreef usagi414 het volgende:
Which government most closely matches your political views?
Deze quiz doet nu de ronde op twitter. Wat mis ik (en vele andere zo te zien) dat we verbaast zijn dat Tsjechië ongeveer hetzelfde scoort als Canada en Denemarken ? @:Hamlapjes
Ik kwam trouwens op Canada uit.
Waar ligt eigenlijk Liberland?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Blijkbaar schuilt er een Deense Canadees in me:
[ afbeelding ]
Oja heb m gevonden! Ik heb hem ook andersom ingevuld. Ik moest maar niet naar Iran emigrerenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zou heel knap zijn als jij NL als antwoord krijgt, dat is namelijk niet een van de mogelijkheden
Voor alle mensen die het nu gedaan hebben is dit de ranglijst.
Resultaat totalen (tik om te bekijken)
Denmark
Uruguay
Canada
Iceland
Liberland
Czech Republic
Norway
United States
France
Singapore
Poland
South Korea
Switzerland
North Korea
Brazil
Japan
Colombia
Indonesia
Belarus
Russia
Iran
Israel
China
Lithuania
Ecuador
Cuba
Thailand
Saudi Arabia
Slovakia
Venezuela
Macedonia
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Liberlandquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar ligt eigenlijk Liberland?
Ik ben maar weer terug gegaan naar tweets delen over de situatie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook bijgelezen. Dit is wel een intelligente 'agent' want gaat nergens over de schreef een reageert ook niet fel op reacties over dat die nieuw is etc.
Dat maakt daardoor dat die extra lastig en vervelend is. Want wat die zegt is nog steeds onzin en volledig feite vrij. En trekt de discussie ver in het drijfzand.
Dat is bijzonder treurig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:01 schreef Meke het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Liberland
Oh is dus niet eens een land; niet vreemd dat ik er niet van heb gehoordquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:01 schreef Meke het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Liberland
Lijkt me ook een beetje een loze discussie inderdaad. Deze persoon zal zich niet verbeteren in zijn discussiestijlquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben maar weer terug gegaan naar tweets delen over de situatie.
Cee wordt snel ouder op deze manierquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Gister ook gedaan, maar iemand heeft de TT nog niet aangepst.
Als dit topic morgen niet vol is, is ze weer een jaar ouderquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cee wordt snel ouder op deze manier
Ja, dan is ze nu al 21quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cee wordt snel ouder op deze manier
Luie teckel diegene.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Gister ook gedaan, maar iemand heeft de TT nog niet aangepst.
Vandaag nog wel vrij, maar morgen weer beginnen. totaal geen zin in. Weer op tijd naar bed moeten gaan.quote:
Ik ben gisteren weer begonnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag nog wel vrij, maar morgen weer beginnen. totaal geen zin in. Weer op tijd naar bed moeten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |