Ook bijgelezen. Dit is wel een intelligente 'agent' want gaat nergens over de schreef een reageert ook niet fel op reacties over dat die nieuw is etc.quote:
Blijkbaar schuilt er een Deense Canadees in me:quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 08:54 schreef usagi414 het volgende:
Which government most closely matches your political views?
Deze quiz doet nu de ronde op twitter. Wat mis ik (en vele andere zo te zien) dat we verbaast zijn dat Tsjechië ongeveer hetzelfde scoort als Canada en Denemarken ? @:Hamlapjes
Ik kwam trouwens op Canada uit.
Waar ligt eigenlijk Liberland?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Blijkbaar schuilt er een Deense Canadees in me:
[ afbeelding ]
Oja heb m gevonden! Ik heb hem ook andersom ingevuld. Ik moest maar niet naar Iran emigrerenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 09:52 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zou heel knap zijn als jij NL als antwoord krijgt, dat is namelijk niet een van de mogelijkheden
Voor alle mensen die het nu gedaan hebben is dit de ranglijst.
Resultaat totalen (tik om te bekijken)
Denmark
Uruguay
Canada
Iceland
Liberland
Czech Republic
Norway
United States
France
Singapore
Poland
South Korea
Switzerland
North Korea
Brazil
Japan
Colombia
Indonesia
Belarus
Russia
Iran
Israel
China
Lithuania
Ecuador
Cuba
Thailand
Saudi Arabia
Slovakia
Venezuela
Macedonia
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Liberlandquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:00 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waar ligt eigenlijk Liberland?
Ik ben maar weer terug gegaan naar tweets delen over de situatie.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 10:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ook bijgelezen. Dit is wel een intelligente 'agent' want gaat nergens over de schreef een reageert ook niet fel op reacties over dat die nieuw is etc.
Dat maakt daardoor dat die extra lastig en vervelend is. Want wat die zegt is nog steeds onzin en volledig feite vrij. En trekt de discussie ver in het drijfzand.
Dat is bijzonder treurig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:01 schreef Meke het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Liberland
Oh is dus niet eens een land; niet vreemd dat ik er niet van heb gehoordquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:01 schreef Meke het volgende:
[..]
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Liberland
Lijkt me ook een beetje een loze discussie inderdaad. Deze persoon zal zich niet verbeteren in zijn discussiestijlquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik ben maar weer terug gegaan naar tweets delen over de situatie.
Cee wordt snel ouder op deze manierquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Gister ook gedaan, maar iemand heeft de TT nog niet aangepst.
Als dit topic morgen niet vol is, is ze weer een jaar ouderquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cee wordt snel ouder op deze manier
Ja, dan is ze nu al 21quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cee wordt snel ouder op deze manier
Luie teckel diegene.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:48 schreef Dave het volgende:
[..]
Gister ook gedaan, maar iemand heeft de TT nog niet aangepst.
Gaat snelquote:
Jammer dat er geen mod in de buurt is die dit zou kunnen oplossen!quote:
Vandaag nog wel vrij, maar morgen weer beginnen. totaal geen zin in. Weer op tijd naar bed moeten gaan.quote:
Ik ben gisteren weer begonnenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag nog wel vrij, maar morgen weer beginnen. totaal geen zin in. Weer op tijd naar bed moeten gaan.
Sterkte vandaag.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weer begonnen
Ik ben ook nog moe, haha.
Nee eigenlijk niet zo veel. Afkloppen maar ik kom ze niet zo vaak tegen. Ik woon vier hoog aan de kust, mocht iemand iets met deze data willen doen, onderzoeken en zo.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie ook zoveel spinnen in huis? Ik woon in een voormalige polder en kan er elke dag wel 3,4 opruimen
Goedemiddag trouwens!
Geen idee, zo vaak zie ik ze nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie ook zoveel spinnen in huis? Ik woon in een voormalige polder en kan er elke dag wel 3,4 opruimen
Goedemiddag trouwens!
Wacht even, een voormalige polder? Dus het staat weer onder water?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag trouwens!
Gelukkig is er binnenkort 1 extra.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 11:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jammer dat er geen mod in de buurt is die dit zou kunnen oplossen!
Nog niet, meestal in de herfst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag trouwens!
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, een voormalige polder? Dus het staat weer onder water?
Ja begint echt de laatste twee weken weerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag trouwens!
Zoiets denk ik.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Wacht even, een voormalige polder? Dus het staat weer onder water?
Spinnen opruimen! Moord!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 12:08 schreef TheVulture het volgende:
Goedemiddag trouwens!
quote:
Ja maar anders eet ik ze op in mijn slaapquote:
Waterspinnen dus. En nu krijg ik dit liedje niet meer uit mijn hoofd.quote:
Als ik dat wil zien dan kijk ik gewoon op van m'n computerquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
Voor wie een huis van 15,5 miljoen wil bekijken![]()
https://www.funda.nl/koop(...)eldsweg-142-140-144/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had je in vertrouwen deze link van m'n huis gestuurd, jammer dat ik m vervolgens in de SC terug vindquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Als ik dat wil zien dan kijk ik gewoon op van m'n computer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh shit sorryquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had je in vertrouwen deze link van m'n huis gestuurd, jammer dat ik m vervolgens in de SC terug vind![]()
Een huis kraken is niet een huis bezitten hè!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik had je in vertrouwen deze link van m'n huis gestuurd, jammer dat ik m vervolgens in de SC terug vind![]()
3 huizen dus op een landgoedquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
Ah, ik heb dat net niet liggen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
Psychopaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar anders eet ik ze op in mijn slaap
Net die laatste 5 ton hequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, ik heb dat net niet liggen.
Wat een matige inrichting..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
Wel dom van de KNVB ja, er niet rekening mee houden dat Barcelona 8-2 verliest, de trainer ontslaat en binnen een paar dagen al voor Koeman kiest nadat hij vorige maand zei niet weg te gaan voor het EK. Ze hadden het kunnen wetenquote:Ronald Koeman snapt dat hij de KNVB met een probleem opzadelt met zijn aanstaande vertrek naar FC Barcelona. Toch benadrukt de bondscoach ook dat de bond er vanwege een clausule in zijn contract rekening mee had kunnen houden.
Arsene Wegner wil.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel dom van de KNVB ja, er niet rekening mee houden dat Barcelona 8-2 verliest, de trainer ontslaat en binnen een paar dagen al voor Koeman kiest nadat hij vorige maand zei niet weg te gaan voor het EK. Ze hadden het kunnen weten
Zó kortzichtig inderdaad van ze.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel dom van de KNVB ja, er niet rekening mee houden dat Barcelona 8-2 verliest, de trainer ontslaat en binnen een paar dagen al voor Koeman kiest nadat hij vorige maand zei niet weg te gaan voor het EK. Ze hadden het kunnen weten
Die zalm op het aanrecht, ransbakkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind vooral het behang met de kippen erg mooi!
Hahaha maar wat is het er mooi nonchalant neergelegd he?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die zalm op het aanrecht, ransbakken
Beetje rauwe vis daar laten liggen.
Echt heel spontaan en natuurlijk. Alsof de kokkin druk bezig was en nét voor de foto even weg is gelopen uit de keukenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hahaha maar wat is het er mooi nonchalant neergelegd he?
Het hangt er vanaf wat die clausule precies is. 'Ronnie K. mag wyberen as hij bij Efsee Barssuloona aan de slag ken' is vrij duidelijk. Als de KNVB dan denkt 'Boeie, gebeurt toch niet' en het gebeurt wel dan is dat niet de schuld van die gozer die alle dingen omgooitquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze wel na het EK af hadden gesproken, maar goed dat liep nu sowieso anders. Misschien dat Barcelona daarom toch wat moet betalen. Het is meer dat het ook ging over de twee wedstrijden over 2 weken en spelers die volgende week opgeroepen moeten worden. Het lijkt me ook wel normaal dat de KNVB niet elk moment denkt dat hij ineens weg kan zijn en daar elke dag rekening mee moet houden. Helemaal als hij ook meerdere keren ná het EK heeft gezegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf wat die clausule precies is. 'Ronnie K. mag wyberen as hij bij Efsee Barssuloona aan de slag ken' is vrij duidelijk. Als de KNVB dan denkt 'Boeie, gebeurt toch niet' en het gebeurt wel dan is dat niet de schuld van die gozer die alle dingen omgooit
Haags! Ook alles wel?quote:
Het kan natuurlijk ook zijn dat er een datum in het contract staat. Volgens de planning zou de finale nu al geweest zijn. Misschien staat er wel in dat hij mag vertrekken na datum x in 2020, eventueel onder voorwaarden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze wel na het EK af hadden gesproken, maar goed dat liep nu sowieso anders. Misschien dat Barcelona daarom toch wat moet betalen. Het is meer dat het ook ging over de twee wedstrijden over 2 weken en spelers die volgende week opgeroepen moeten worden. Het lijkt me ook wel normaal dat de KNVB niet elk moment denkt dat hij ineens weg kan zijn en daar elke dag rekening mee moet houden. Helemaal als hij ook meerdere keren ná het EK heeft gezegd.
Maar achja, het is ook niet zo erg verderGewoon een beetje typisch.
Het was hoe dan ook wel duidelijk dat de vorige coach van Barcelona er niet één voor de eeuwigheid zou zijn. Ook zonder de 8-2 was hij er waarschijnlijk uitgevlogen en dan zou Koeman automatisch een topfavoriet zijn als opvolger.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat er een datum in het contract staat. Volgens de planning zou de finale nu al geweest zijn. Misschien staat er wel in dat hij mag vertrekken na datum x in 2020, eventueel onder voorwaarden.
Niemand weet wat er precies in het contract staat, maar er zijn genoeg mogelijkheden waarop het bij het moment van tekenen een volstrekt logisch contract was waarin de KNVB niets over het hoofd had gezien, op een pandemie en uitstel van het EK na dan.
Ja wie houdt dáár dan ook niet rekening mee he!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat er een datum in het contract staat. Volgens de planning zou de finale nu al geweest zijn. Misschien staat er wel in dat hij mag vertrekken na datum x in 2020, eventueel onder voorwaarden.
Niemand weet wat er precies in het contract staat, maar er zijn genoeg mogelijkheden waarop het bij het moment van tekenen een volstrekt logisch contract was waarin de KNVB niets over het hoofd had gezien, op een pandemie en uitstel van het EK na dan.
Dat kippenbehangquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
DHL heeft voor de verandering eens keurig op tijd mijn pakketje geleverd.
Ik ben weer een paar sneakers rijker
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik eens gaan kijken van Disney+?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
Nou, daar hoefden we niet lang op te wachtenquote:
"Arizona & the Sneaky Sneakers"quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
Alle supermarkten :quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
- karretje met muntjes, ontsmettingsmiddel bij ingang, vrijblijvend
Maar goed dat ze hier niet inzatenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
Hier deden meerdere supermarkten het pakket Surhuisterveen, maar nu wordt er niets meer voor je ontsmet. In principe nog wel zonder muntjes, maar er lijken steeds meer mensen de karretjes weer aan elkaar vast te maken waardoor je er soms wel weer een nodig hebtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel bijzonder hoe verschillend supermarkten hier in de buurt omgaan met corona.
Meeste supermarkten:
- karretje zonder muntjes, ontsmettingsmiddel bij ingang, vrijblijvend
Sommige supermarkten:
Albert Heijn Surhuisterveen
- karretje zonder muntjes, handvat wordt voor je ontsmet bij de ingang, ontsmetten van handen wordt ook direct op gewezen
Hoe is dat bij jullie?
Oh ja, dat gebeurt soms ook. Bij de Aldi hebben ze het deel dat in het slot gaat met tie-wraps aan het karretje vastgezet zodat dat niet meer kan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier deden meerdere supermarkten het pakket Surhuisterveen, maar nu wordt er niets meer voor je ontsmet. In principe nog wel zonder muntjes, maar er lijken steeds meer mensen de karretjes weer aan elkaar vast te maken waardoor je er soms wel weer een nodig hebt
Ook een combinatie van dit, waar ik het vaakst kom doet nog het onderstequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Meeste supermarkten:
Sommige supermarkten:
- karretje zonder muntjes, handvat wordt voor je ontsmet bij de ingang, ontsmetten van handen wordt ook direct op gewezen
Hoe is dat bij jullie?
Moet wel zeggen dat ik soms ook al voorbij het poortje sta voordat ik er aan denk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
Ik doe altijd gel op m'n handen in de supermarkt wanneer ik er binnenkom en ook wanneer ik weer wegga. Maar volgens mij ben ik wel de enige.
Ik zie al genoeg Hamilton in het weekend.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Alle supermarkten :
Mandje of kar en vrijblijvend schoonmaken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Meeste supermarkten:
Sommige supermarkten:
Hoe is dat bij jullie?
Dan moet je tot januari wachten totdat je Hamilton niet kan zien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie al genoeg Hamilton in het weekend.
Non-de-jeuquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor wie genoeg heeft van het sjoelen:
NWS / Oorlog tussen Jeu de Boules concurrenten Tilburg
• Ik krijg een sms van tevoren dat de bezorger anderhalve meter afstand houdt, en dat ik dat ook moet doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Meeste supermarkten:
Sommige supermarkten:
Hoe is dat bij jullie?
Ik kan melden dat dit deel bijna vol isquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:34 schreef Dave het volgende:
Bij een quote wordt dus niet gemeld over hoeveel posts het topic sluit. Bij een nieuwe post wel.
Waaaaai, waai, waai, waai, waaaaaahaaaai?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |