quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
DHL heeft voor de verandering eens keurig op tijd mijn pakketje geleverd.
Ik ben weer een paar sneakers rijker
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat zal ik eens gaan kijken van Disney+?
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
Nou, daar hoefden we niet lang op te wachtenquote:
"Arizona & the Sneaky Sneakers"quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
Alle supermarkten :quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
- karretje met muntjes, ontsmettingsmiddel bij ingang, vrijblijvend
Maar goed dat ze hier niet inzatenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 15:46 schreef Arizona het volgende:
Hier deden meerdere supermarkten het pakket Surhuisterveen, maar nu wordt er niets meer voor je ontsmet. In principe nog wel zonder muntjes, maar er lijken steeds meer mensen de karretjes weer aan elkaar vast te maken waardoor je er soms wel weer een nodig hebtquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wel bijzonder hoe verschillend supermarkten hier in de buurt omgaan met corona.
Meeste supermarkten:
- karretje zonder muntjes, ontsmettingsmiddel bij ingang, vrijblijvend
Sommige supermarkten:
Albert Heijn Surhuisterveen
- karretje zonder muntjes, handvat wordt voor je ontsmet bij de ingang, ontsmetten van handen wordt ook direct op gewezen
Hoe is dat bij jullie?
Oh ja, dat gebeurt soms ook. Bij de Aldi hebben ze het deel dat in het slot gaat met tie-wraps aan het karretje vastgezet zodat dat niet meer kan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier deden meerdere supermarkten het pakket Surhuisterveen, maar nu wordt er niets meer voor je ontsmet. In principe nog wel zonder muntjes, maar er lijken steeds meer mensen de karretjes weer aan elkaar vast te maken waardoor je er soms wel weer een nodig hebt
Ook een combinatie van dit, waar ik het vaakst kom doet nog het onderstequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Meeste supermarkten:
Sommige supermarkten:
- karretje zonder muntjes, handvat wordt voor je ontsmet bij de ingang, ontsmetten van handen wordt ook direct op gewezen
Hoe is dat bij jullie?
Moet wel zeggen dat ik soms ook al voorbij het poortje sta voordat ik er aan denk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
Ik doe altijd gel op m'n handen in de supermarkt wanneer ik er binnenkom en ook wanneer ik weer wegga. Maar volgens mij ben ik wel de enige.
Ik zie al genoeg Hamilton in het weekend.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:16 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Alle supermarkten :
Mandje of kar en vrijblijvend schoonmaken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Meeste supermarkten:
Sommige supermarkten:
Hoe is dat bij jullie?
Dan moet je tot januari wachten totdat je Hamilton niet kan zien.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie al genoeg Hamilton in het weekend.
Non-de-jeuquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
Voor wie genoeg heeft van het sjoelen:
NWS / Oorlog tussen Jeu de Boules concurrenten Tilburg
• Ik krijg een sms van tevoren dat de bezorger anderhalve meter afstand houdt, en dat ik dat ook moet doen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 16:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
Meeste supermarkten:
Sommige supermarkten:
Hoe is dat bij jullie?
Ik kan melden dat dit deel bijna vol isquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 17:34 schreef Dave het volgende:
Bij een quote wordt dus niet gemeld over hoeveel posts het topic sluit. Bij een nieuwe post wel.
Waaaaai, waai, waai, waai, waaaaaahaaaai?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |