Ah, ik heb dat net niet liggen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
Voor wie een huis van 15,5 miljoen wil bekijken![]()
https://www.funda.nl/koop(...)eldsweg-142-140-144/
Psychopaatquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar anders eet ik ze op in mijn slaap
Net die laatste 5 ton hequote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ah, ik heb dat net niet liggen.
Wat een matige inrichting..quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
Wel dom van de KNVB ja, er niet rekening mee houden dat Barcelona 8-2 verliest, de trainer ontslaat en binnen een paar dagen al voor Koeman kiest nadat hij vorige maand zei niet weg te gaan voor het EK. Ze hadden het kunnen wetenquote:Ronald Koeman snapt dat hij de KNVB met een probleem opzadelt met zijn aanstaande vertrek naar FC Barcelona. Toch benadrukt de bondscoach ook dat de bond er vanwege een clausule in zijn contract rekening mee had kunnen houden.
Arsene Wegner wil.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel dom van de KNVB ja, er niet rekening mee houden dat Barcelona 8-2 verliest, de trainer ontslaat en binnen een paar dagen al voor Koeman kiest nadat hij vorige maand zei niet weg te gaan voor het EK. Ze hadden het kunnen weten
Zó kortzichtig inderdaad van ze.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wel dom van de KNVB ja, er niet rekening mee houden dat Barcelona 8-2 verliest, de trainer ontslaat en binnen een paar dagen al voor Koeman kiest nadat hij vorige maand zei niet weg te gaan voor het EK. Ze hadden het kunnen weten
Die zalm op het aanrecht, ransbakkenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Vind vooral het behang met de kippen erg mooi!
Hahaha maar wat is het er mooi nonchalant neergelegd he?quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die zalm op het aanrecht, ransbakken
Beetje rauwe vis daar laten liggen.
Echt heel spontaan en natuurlijk. Alsof de kokkin druk bezig was en nét voor de foto even weg is gelopen uit de keukenquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hahaha maar wat is het er mooi nonchalant neergelegd he?
Het hangt er vanaf wat die clausule precies is. 'Ronnie K. mag wyberen as hij bij Efsee Barssuloona aan de slag ken' is vrij duidelijk. Als de KNVB dan denkt 'Boeie, gebeurt toch niet' en het gebeurt wel dan is dat niet de schuld van die gozer die alle dingen omgooitquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze wel na het EK af hadden gesproken, maar goed dat liep nu sowieso anders. Misschien dat Barcelona daarom toch wat moet betalen. Het is meer dat het ook ging over de twee wedstrijden over 2 weken en spelers die volgende week opgeroepen moeten worden. Het lijkt me ook wel normaal dat de KNVB niet elk moment denkt dat hij ineens weg kan zijn en daar elke dag rekening mee moet houden. Helemaal als hij ook meerdere keren ná het EK heeft gezegd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het hangt er vanaf wat die clausule precies is. 'Ronnie K. mag wyberen as hij bij Efsee Barssuloona aan de slag ken' is vrij duidelijk. Als de KNVB dan denkt 'Boeie, gebeurt toch niet' en het gebeurt wel dan is dat niet de schuld van die gozer die alle dingen omgooit
Haags! Ook alles wel?quote:
Het kan natuurlijk ook zijn dat er een datum in het contract staat. Volgens de planning zou de finale nu al geweest zijn. Misschien staat er wel in dat hij mag vertrekken na datum x in 2020, eventueel onder voorwaarden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze wel na het EK af hadden gesproken, maar goed dat liep nu sowieso anders. Misschien dat Barcelona daarom toch wat moet betalen. Het is meer dat het ook ging over de twee wedstrijden over 2 weken en spelers die volgende week opgeroepen moeten worden. Het lijkt me ook wel normaal dat de KNVB niet elk moment denkt dat hij ineens weg kan zijn en daar elke dag rekening mee moet houden. Helemaal als hij ook meerdere keren ná het EK heeft gezegd.
Maar achja, het is ook niet zo erg verderGewoon een beetje typisch.
Het was hoe dan ook wel duidelijk dat de vorige coach van Barcelona er niet één voor de eeuwigheid zou zijn. Ook zonder de 8-2 was hij er waarschijnlijk uitgevlogen en dan zou Koeman automatisch een topfavoriet zijn als opvolger.quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat er een datum in het contract staat. Volgens de planning zou de finale nu al geweest zijn. Misschien staat er wel in dat hij mag vertrekken na datum x in 2020, eventueel onder voorwaarden.
Niemand weet wat er precies in het contract staat, maar er zijn genoeg mogelijkheden waarop het bij het moment van tekenen een volstrekt logisch contract was waarin de KNVB niets over het hoofd had gezien, op een pandemie en uitstel van het EK na dan.
Ja wie houdt dáár dan ook niet rekening mee he!quote:Op dinsdag 18 augustus 2020 14:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat er een datum in het contract staat. Volgens de planning zou de finale nu al geweest zijn. Misschien staat er wel in dat hij mag vertrekken na datum x in 2020, eventueel onder voorwaarden.
Niemand weet wat er precies in het contract staat, maar er zijn genoeg mogelijkheden waarop het bij het moment van tekenen een volstrekt logisch contract was waarin de KNVB niets over het hoofd had gezien, op een pandemie en uitstel van het EK na dan.
Dat kippenbehangquote:Op dinsdag 18 augustus 2020 13:28 schreef Em31 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |