Hij is weer open.quote:Op zondag 28 juni 2020 23:23 schreef Dagoduck het volgende:
Mag deze weer open?
MUZ / Welke concerten staan in je agenda? #8
In deze coronatijd is mijn lijst veel korter en dus makkelijker om te posten.
Check.quote:Op woensdag 9 september 2020 10:44 schreef bartrid het volgende:
Mag het Sophia topic na 10 jaar (:D ) weer open? Er komt een nieuwe plaat aan.
MUZ / Sophia
Check.quote:
Nope helaas niet. Er rest je niets dan het topic opnieuw te openen. Eenmaal in archief kunnen wij er ook niet meer bij.quote:Op woensdag 23 september 2020 17:11 schreef Dagoduck het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2076107
Kan deze reeks/dit topic naar MUZ/FES of een ander forum dat wel open is?
Een (forum)admin vast welquote:Op woensdag 23 september 2020 17:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nope helaas niet. Er rest je niets dan het topic opnieuw te openen. Eenmaal in archief kunnen wij er ook niet meer bij.
Ik heb een vraagje.... of eigenlijk een verzoek.quote:
Zuur.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Cabaret fragmenten / Cabaret liedjes / Humor
Was ook gedaan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 09:15 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mag het Sufjan topic weer open pretty please?
MUZ / Sufjan Stevens #2
Linkje vergeten.
Suf Jan.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 12:58 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Niemand vind t interessant blijkbaar
Sure.quote:Op dinsdag 6 oktober 2020 15:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
waarom zuur?![]()
maar dank je wel!
Ik ga wat actiever meekijken in dat topic bedankt voor het melden.quote:Op woensdag 14 oktober 2020 11:46 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Kan heracles een keer aangesproken worden op zijn gedrag in het techno topic. Het enige wat hij doet is eindeloos linkdumps plaatsen en ruzie zoeken met iedereen die het ook wil hebben over muziek die niet in zijn minieme hokje van wat hij techno noemt past.
In een heel grijs verleden wel, maar dat is echt al heel lang geleden...quote:Op donderdag 29 oktober 2020 01:37 schreef tonja het volgende:
Ik scrolde net door de lijst. Is er een topic voor beginnende gitaristen?
Hij is open!quote:Op woensdag 28 oktober 2020 20:05 schreef DJ11 het volgende:
MUZ / Crowded House #1
Mag dit topic worden heropend? Er is nieuws...
Bedacht me kan dit gewoon zelf doen nu met abo. Dus al gewijzigd rest het aan jullie om ff die 4 met --edit-- gewoon weg te halenquote:Op zondag 1 november 2020 10:41 schreef kree het volgende:
Wellicht en ik denk dat dat simpel kan met de code tag van de polls.
Kunnen jullie alle pols ff onderin de OP zetten voor mij?
Ik wilde eigenlijk eentje maken met alle liedjes maar er was een max aan poll opties dus lukte niet dus in 3 delen. Maar zijn een beetje op generatie nu. Maakt verder niet uit. Maar wel handig als het in de OP staat denk
Topic #
MUZ / Wat was je meest iconische Bond song? Post hier......
Ja hoorquote:Op woensdag 25 november 2020 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
Mag deze weer open nu Maradonna dood is?
MUZ / Cocaine!
Dank u.quote:
quote:Op maandag 16 november 2020 23:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dit topic niet beter op zijn plaats bij MUZ
MUZ / Lang leve Annie M.G. Schmidt !
Er komt hier bijna geen hond
quote:Op donderdag 3 december 2020 15:34 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat moet je even bij de mensen van MUZ vragen
quote:Op donderdag 3 december 2020 22:30 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh...ik heb nu wijn op, ga ik morgen maar doen dan
Ik zie er niet echt het nut van in, maar vooruit.quote:Op vrijdag 4 december 2020 11:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik durf het het biijna niet te vragen .... maar mag deze weer terug naar memory lane![]()
MLN / Lang leve Annie M.G. Schmidt !
rubbereend vind het wel goed
[..]
[..]
[..]
Dat doe jij toch al?quote:Op vrijdag 4 december 2020 21:28 schreef Meridiaan het volgende:
Kan het topic van Lady Gaga gekickt worden?
nou jaquote:Op vrijdag 4 december 2020 11:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik zie er niet echt het nut van in, maar vooruit.
Hij is mooi.quote:Op zondag 20 december 2020 16:44 schreef DJ11 het volgende:
In het Pet Shop Boys-topic is de header weggevallen. Ik heb een nieuwe gemaakt, met bij deze verzoek om die in de OP te plaatsen:
[ afbeelding ]
Topic in kwestie is: MUZ / Pet Shop Boys #3: Met een discobal op je hoofd
Niet?quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
Zouden de topics van 2020 weer in een eigen reeks kunnen, net als voorgaande jaren?
MUZ / Top 2000 editie 2020 #17 Kale Leo Figaro
Topicreeks: Top 2000 editie 2019 #1: De voorpret kan beginnen!
Ja dat kan ik...quote:Op dinsdag 22 december 2020 19:57 schreef MadMaster het volgende:
Kan iemand de TT van dit topic svp wijzigen naar 'Sorry, Melting is a lady killer...'?
MUZ / Radio 49 #3393 - Sorry, Melting is a lady killer...
Nu ook met bijpassend clipjequote:
quote:Op dinsdag 15 december 2020 10:50 schreef Dagoduck het volgende:
Zouden de topics van 2020 weer in een eigen reeks kunnen, net als voorgaande jaren?
MUZ / Top 2000 editie 2020 #17 Kale Leo Figaro
Topicreeks: Top 2000 editie 2019 #1: De voorpret kan beginnen!
@Bosbeetlequote:
Okay een 2020 reeks ik ga even puzzelenquote:Op woensdag 23 december 2020 10:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[..]
@:Bosbeetle
Is prettiger met linken en terugzoeken.
Het is nu er nog niet zoveel topics zijn nog makkelijk te realiseren.
Gelukt zie ik! Topshow, bedankt!quote:Op woensdag 23 december 2020 10:53 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Okay een 2020 reeks ik ga even puzzelen
R E S P E C Tquote:Op woensdag 23 december 2020 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Enuh done: MUZ / Top 2000 editie 2020 #20 Anthems
Beetje laat maar jaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:05 schreef Modus het volgende:
Kan deze weer open?
MUZ / KISS - Er was eens...of nog steeds?
Prutsers.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 15:01 schreef iggyinthehouse het volgende:
Kunnen jullie deze sluiten?
MUZ / Fok! Muziek Trivia deel MCDXXVII
eerste hoort in de reeks thuis, tweede nietquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:04 schreef cherrycoke het volgende:
MUZ / Wat luister je nu? #2881 All night!!
MUZ / Wat luister je nu. #2875 Eenzaamheid.
hier gaat iets gruwelijks mis
Dicht gedaanquote:Op woensdag 28 juli 2021 21:04 schreef cherrycoke het volgende:
MUZ / Wat luister je nu? #2881 All night!!
MUZ / Wat luister je nu. #2875 Eenzaamheid.
hier gaat iets gruwelijks mis
Ik zie niks raarsquote:Op zondag 15 augustus 2021 23:23 schreef aloa het volgende:
Kan iemand deze TT herstellen MUZ / Wat luister je nu? #2889 Muddy Waters
Heel apart dit
Spookmods ...quote:
< snitch > Drizzt did it < /snitch >quote:
Dat kunnen wij ook zien, maar dat is lekken van achter de schermen dus dat mag ik niet doenquote:Op woensdag 18 augustus 2021 06:02 schreef Charmian het volgende:
[..]
< snitch > Drizzt did it < /snitch >
MUZ / Frank Zappa #3quote:Op donderdag 19 augustus 2021 00:13 schreef svann het volgende:
Is er geen open Zappa-topic?
Via de search niet te vinden.
eh kuch...quote:Op vrijdag 3 september 2021 12:19 schreef FANNN het volgende:
Hoi Bosbeetle !
Mag de TT iets veranderd worden bij dit topic alsjeblieft?
MUZ / Cabaret liedjes
dit is beter denk ik...
Cabaret liedjes en Cabaret fragmenten
eh nee omgekeerd dus dan gaat die laaste toepjes naar deze tochquote:Op vrijdag 3 september 2021 13:51 schreef FANNN het volgende:
[..]
eh kuch...
volgens mij heb ik er een zooittje van gemaakt...
MUZ / Post hier je favoriete cabaret fragmenten / cabaret liedjes / humor
misschien kunnen die laatste Cabaret liedjes en Cabaret fragmenten ondergebracht worden
in dit topic
MUZ / Cabaret liedjes
excuses..... soms raak ik in de war geloof ik
Dank je wel Bosbeetle! en sorry!quote:Op vrijdag 3 september 2021 14:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik heb de topics gemerged opzich vind ik cabaret wel kunnen omdat TTK is omgetoverd naar LIT maar de focus mag op de liedjes blijven.
Donequote:Op donderdag 16 september 2021 18:59 schreef Pino112 het volgende:
@:Bosbeetle
Mag deze open?
MUZ / Alt-J ∆ #2 Relaxer
Top.quote:
Als je je verveelt kun je ook wel R49 luisteren. MUZ / Radio 49 #3560 - Du bist was du isst…quote:
Deze: MUZ / Het is het niet maar het lijkt er toch best wel veel op ?quote:Op woensdag 13 oktober 2021 07:28 schreef maily het volgende:
Hallo, ik zag een tijdje terug een topic in MUZ over muziek die op andere muziek lijkt (ja![]()
)
maar ik kan het niet meer vinden.
Yesss! Dank je wel!quote:Op woensdag 13 oktober 2021 08:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze: MUZ / Het is het niet maar het lijkt er toch best wel veel op ?
Wellicht heeft een collega moderator al een wijziging doorgevoerd, maar volgens mijn informatie staat het topic 'Open'...quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 09:48 schreef ijs_beer het volgende:
MUZ / Adele #4 Eindelijk in Nederland!!!
Hoi! Kan een modje het weer mogelijk maken om hierin te posten?
Als er lang niet in een topic gepost wordt gaat deze dicht voor users zonder dat de status naar gesloten veranderd, het is te openen door er als mod zijnde in te posten.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wellicht heeft een collega moderator al een wijziging doorgevoerd, maar volgens mijn informatie staat het topic 'Open'...
Dank.quote:Op vrijdag 15 oktober 2021 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als er lang niet in een topic gepost wordt gaat deze dicht voor users zonder dat de status naar gesloten veranderd, het is te open door er als mod zijnde in te posten.En dat is bij deze gebeurt
@:ijs_beer
Done!quote:Op zaterdag 4 december 2021 13:15 schreef nomina het volgende:
Ik heb zonder het in de gaten te hebben een topic geopend dat al bestond.
Zou dus mijn topic gesloten kunnen worden?
MUZ / TOP 4000 #2 Nu mét topic op Fok!
Bij voorbaat dank.
Done!quote:Op dinsdag 14 december 2021 22:51 schreef Dagoduck het volgende:
Kunnen deze vijf een reeks worden:
#1 MUZ / #1 - De Top 2000 Kennis Quiz
#2 MUZ / #2 - De Top 2000 Kennis Quiz
#3 MUZ / #3 - De Top 2000 Kennis Quiz [We all are Disturbed]
#4 MUZ / #4 - De Top 2000 Kennis Quiz [We all are no longer Disturbed]
#5 MUZ / #5 - De Top 2000 Kennis Quiz [We all are no longer Disturbed]
En kan deze op slot?
MUZ / De Top 2000 Kennis Quiz [We all are Disturbed]
Als je me kan uitleggen wat dit topic met MUZ te maken heeft of in welk ander subforum het eventueel wel thuishoort, dan hoor ik het graag en wil ik je indien mogelijk wel verder helpen…quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:13 schreef tong80 het volgende:
Help FOK! naar de kloten....
MUZ / Een vriend van me is aan het verhuizen.....
Als je dit niet begrijpt houdt het op.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je me kan uitleggen wat dit topic met MUZ te maken heeft of in welk ander subforum het eventueel wel thuishoort, dan hoor ik het graag en wil ik je indien mogelijk wel verder helpen…
Als het nou nog een volle platenkast zou zijn, dan had het misschien nog wat kunnen worden…quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je dit niet begrijpt houdt het op.
Succes verder.
Succes verder.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het nou nog een volle platenkast zou zijn, dan had het misschien nog wat kunnen worden…
Ik ken dit soort kasten in allerlei vormen, vol met boeken, in de loop der jaren verzamelde prullaria of zelfs geluidsdragers.quote:Op vrijdag 24 december 2021 11:34 schreef ijs_beer het volgende:
Hoezo is dat niet muziek gerelateerd, 't is toch een platenkast?
Op basis van de zoekfunctie kan ik die in MUZ niet vinden.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:31 schreef Peligrosso het volgende:
Is er een Radio1-topic in MUZ?
Of ergens anders?
Ok thanks, ik kan niet overweg met die zoekfunctie.quote:Op woensdag 29 december 2021 09:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op basis van de zoekfunctie kan ik die in MUZ niet vinden…
Volgens deze post TV / Film, TV & Radio wordt TV! valt radio sinds 2017 onder MUZ, dus kan je hier terecht…quote:Op woensdag 29 december 2021 09:39 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Ok thanks, ik kan niet overweg met die zoekfunctie.
Als ik er 1 wil openen, waar zou die dan het best op zijn plaats zijn?
In MUZ staan over het algemeen de radio-topics, maar wellicht past een topic over Radio1 beter ergens anders?
Toch leuk om je stemplaat te horenquote:
In tegenstelling tot de horeca weer geopend...quote:Op vrijdag 14 januari 2022 15:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mag MUZ / Het ultiemere Pavement Topic - #2 open? Ik wil iets ontopiques posten.
Ik zou het in V&A zetten en hier op muz even in het SC topic zetten...quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:43 schreef Domnivoor het volgende:
Ik wil wat elpees en CD’s weggeven. Kan ik hier een topic openen, of is dat meer iets voor V&A?
quote:Op vrijdag 11 februari 2022 20:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik zou het in V&A zetten en hier op muz even in het SC topic zetten...
Topic is weer open…quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:03 schreef mstx het volgende:
MUZ / Regina Spektor #1
Kan dit topic weer geactiveerd worden door een mod of moet er een nieuw deel geopend worden?
Done…quote:Op dinsdag 5 april 2022 19:34 schreef tong80 het volgende:
Kan een mod er 28 van maken.
laforest in MUZ / Vandaag 28 jaar geleden overleed Kurt Cobain.......
Open maar een nieuwe rond RSD 2022, lijkt me handiger.quote:Op donderdag 7 april 2022 20:24 schreef Dagoduck het volgende:
Mag dit supersuccesvolle topic weer open?
Er is instore-nieuws!
Bans worden niet via het forum besproken…quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:12 schreef -Shii- het volgende:
Ik snap niet dat het niet respectvol zou zijn om YT-filmpjes van Jan Rot te posten in het topic over Jan Rot. Hebben die personen daar nou serieus een ban voor gekregen?
Oké prima, maar dan wil ik toch hierbij wel zeggen dat ik het gewoon belachelijk vind dat er slechts enkele pagina's met YT-filmpjes gepost zijn in het Jan Rot topic, uit eerbetoon, en dat die personen daar nu voor afgestraft worden met een ban. Het moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 22 april 2022 23:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bans worden niet via het forum besproken…
Ik heb een iets andere mening over een eerbetoon, zoals ik in het betreffende topic zelf al heb gemeld, en daarom heb ik de situatie voorgelegd aan de FA's, die vervolgens een beslissing hebben genomen.quote:Op zaterdag 23 april 2022 00:13 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oké prima, maar dan wil ik toch hierbij wel zeggen dat ik het gewoon belachelijk vind dat er slechts enkele pagina's met YT-filmpjes gepost zijn in het Jan Rot topic, uit eerbetoon, en dat die personen daar nu voor afgestraft worden met een ban. Het moet niet gekker worden.
OK, het topic is weer open...quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:53 schreef BasEnAad het volgende:
MUZ / Arno Hintjens overleden
Waarom is deze dicht?
Er kan toch best een apart topic geopend worden over het overlijden van een specifieke muzikant? Daar doe je niemand kwaad mee en lijkt me gewoon een goede toevoeging en een betere optie dan het dode mensen stapelen in een algemeen opsomtopic.
Ik heb even getwijfeld of ik het zou verplaatsen naar NWS, maar is het naar jouw mening werkelijk nieuwswaardig?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nog even over dat topic over 50 cent en de tattoo, waarom wordt dat gesloten i.p.v. bij het goede subfora geplaatst?
Nope, daarom had ik 'm toch maar bij muziek geplaatstquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even getwijfeld of ik het zou verplaatsen naar NWS, maar is het naar jouw mening werkelijk nieuwswaardig?
Zo ja, dan wil ik het daar wel heen verplaatsen…
Als het een informatief topic is, zonder commerciële doeleinden, dan mag dat…quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:49 schreef Alpha0 het volgende:
Mag je een topic aanmaken over een (Randstedelijk) radio station?
Ben enthousiast luisteraar. Heb geen commercieel belang in ze verder of enige andere verbondenheid met ze.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het een informatief topic is, zonder commerciële doeleinden, dan mag dat…
quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mag MUZ / De Mosselman heropend worden, er is GROOT NIEUWS!
Ik heb gewoon vrienden die mij mosselmannieuws sturen en dan MOET ik dat met jullie delen. Veel dank!quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik ben benieuwd hij is weer open
Done.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:20 schreef Alpha0 het volgende:
MUZ / Radio 972: loungy dance DAB+ radiostation uit Den Haag
Station heeft iets ander formaat en ook andere naam. Graag nieuwe titel daarom
vroegah NRG, nu 972: loungy dance DAB+ radiostation uit Den Haag
Dan klopt de OP van het topic niet echt meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:25 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ja veel lounge achtige dance draaien ze.
Done!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:40 schreef Rnie het volgende:
@:Madmaster @:Bosbeetle Kan een modje hier 95 ipv 96 van maken? MUZ / Arctic Monkeys #95 - The Car
Bij voorbaat dank!
alsjealsjeblieeeeeeeeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik val een beetje in herhaling maar mag MUZ / Joop en Jessica Fantopic ook open?
MUZ / KISS - Er was eens...of nog steeds?quote:Op maandag 5 december 2022 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Tot mijn verbazing blijkt er geen langlopende topicreeks te zijn voor de band KISS.
Die had ik dus ook niet kunnen vinden via MyCroft, terwijl ik wist dat ik inderdaad wel vaker de heren heb besproken. Even kijken of we de topics kunnen samenvoegen…quote:Op maandag 5 december 2022 14:14 schreef Modus het volgende:
[..]
MUZ / KISS - Er was eens...of nog steeds?
Komt om 1 of andere reden niet naar voren in de search maar is in 2021 nog in gepost, ook door jou
Hij is wel te vinden met Mycroft: https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_descquote:Op maandag 5 december 2022 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die had ik dus ook niet kunnen vinden via MyCroft, terwijl ik wist dat ik inderdaad wel vaker de heren heb besproken. Even kijken of we de topics kunnen samenvoegen…
Ik heb gezocht op 'KISS' in het titelveld en vond 'm toen niet op de 2 pagina's met resultaten.quote:Op maandag 5 december 2022 15:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij is wel te vinden met Mycroft: https://mycroft.fok.nl/in(...)ortby=post_date_desc
Ik vermoed dat je het niet kon vinden omdat Mycroft sorteert op de openingspost en niet op laatste post in het topic. Gezien dit een vrij oud topic is staat het dan ergens onderaan in de resultaten...
Misschien toch maar een sortering op datum laatste post inbouwen...
Ha, het missende topic…quote:Op dinsdag 27 december 2022 08:25 schreef Dagoduck het volgende:
Kan dit topic: MUZ / Radio-2 top-2000 deel 11 - Het einde worden toegevoegd aan deze reeks: Topicreeks: Top 2000 Editie 2004
Thanks.
quote:
Het is al weer een tijdje relatief rustig geweest rond Madonna, dus het topic was automatisch gesloten.quote:Op vrijdag 20 januari 2023 11:29 schreef Mylene het volgende:
MUZ / Madonna #13: L.U.V madonna
Het lukt niet om hier te posten.
Done!quote:Op vrijdag 20 januari 2023 12:22 schreef Mylene het volgende:
Top, dank je wel.
Kun je ook de TT even verfrissen? In Madonna #13: Ziggo Dome 1 en 2 december
Done!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:57 schreef Piles het volgende:
MUZ / Linkin Park #7 - In The End, It Doesn't Even Chester
Mag deze open? Er is nieuwe muziek
Tuurlijk!quote:Op donderdag 16 februari 2023 22:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Mag deze weer open? MUZ / Ben Folds #2
Ben brengt een nieuw album uit en…hij komt naar Utrecht
Dank u.quote:Op maandag 27 februari 2023 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Na zo'n 8 jaar eenzame opsluiting is het Heidevolk weer vrij gelaten...
Sure, done!quote:Op donderdag 9 maart 2023 10:13 schreef Pino112 het volgende:
MUZ / Radio 4 - Filmmuziek Top 100 (9 maart 2023)
Mag dit hernoemd worden naar 9 maart en Top 100?
En nog 1: MUZ / Acda en de Munnik #6: Het regent zonnestralenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:57 schreef Piles het volgende:
MUZ / Linkin Park #7 - In The End, It Doesn't Even Chester
Mag deze open? Er is nieuwe muziek
De reünie is geopend...quote:Op vrijdag 24 maart 2023 16:46 schreef Piles het volgende:
[..]
En nog 1: MUZ / Acda en de Munnik #6: Het regent zonnestralen
Bijna hetzelfde genre
Already done!quote:Op vrijdag 21 juli 2023 19:07 schreef livelink het volgende:
Kan een modje de link in het reageervak van de R49-topics aanpassen?
Nu staat er dit:
Voordat je reageert
- We praten hier over Radio 49.- Kletsen mag, maar blijf een beetje bij het onderwerp.- Laten we niet verzanden in oeverloze slowchat.- We houden het altijd gezellig met elkaar.! - Luisteren via http://radio49.myl2mr.com/ !
Dat moet worden
Voordat je reageert
- We praten hier over Radio 49.- Kletsen mag, maar blijf een beetje bij het onderwerp.- Laten we niet verzanden in oeverloze slowchat.- We houden het altijd gezellig met elkaar.! - Luisteren via https://radio49.radio12345.com/ !
MUZ / [Radio 49] #3913 - Met Melting de nacht in
Topic is weer open…quote:Op zaterdag 22 juli 2023 17:10 schreef DJ11 het volgende:
ModMaster en collega's, kunnen jullie van dit topic het stof even afblazen? Er is namelijk een nieuw album uit...
MUZ / Blur #2 Under the Westway
Bedankt alvast.
Scherp!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 21:16 schreef Treinhomo het volgende:
Het volgnummer van MUZ / Wat luister je nu? #3059 Girl hoort #3059 te zijn.
Bij de overgang van #2980 naar #2981 heeft TS van die laatste ergens op backspace gedrukt waar dat niet had gemoeten.
Talking Heads verdient wel een mooi nieuw topic. Laat deze na 14 jaar maar lekker stoffen. Een nieuw topic trekt over het algemeen meer bekijks.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 21:11 schreef beantherio het volgende:
Mag het Talking Heads topic weer open? Er komt een soort reünie en er is nog wat ander nieuws.
MUZ / Talking Heads: ouwe favorieten
Ik dacht dat het de regel was om oude topics zoveel mogelijk te hergebruiken, maar ik heb er inmiddels een nieuwe aangemaakt. Ook eentje met een wat uitvoerigere OP. Bedankt voor de reactie.quote:Op woensdag 16 augustus 2023 23:12 schreef belsen het volgende:
[..]
Talking Heads verdient wel een mooi nieuw topic. Laat deze na 14 jaar maar lekker stoffen. Een nieuw topic trekt over het algemeen meer bekijks.
Staat er nu bij…quote:Op vrijdag 25 augustus 2023 21:24 schreef Arcee het volgende:
Mag MUZ / Fok Prince Top 100 Allertijden ook in Topicreeks: Prince?
Ik zoek me er elke keer te pletter naar.
MUZ / Lenny Kravitz Topic! #2quote:Op zondag 15 oktober 2023 12:21 schreef Blues het volgende:
Waar is het Lenny Kravitz topic? Kan het niet vinden en wil zijn nieuwe video posten en er iets over kwijt
Kan een modje dat doen? @MadMaster bijvquote:Op zondag 15 oktober 2023 14:06 schreef Modus het volgende:
[..]
MUZ / Lenny Kravitz Topic! #2
Moet alleen heropend worden.
Done...quote:Op zondag 15 oktober 2023 14:12 schreef Blues het volgende:
[..]
Kan een modje dat doen? @:Madmaster bijv
Er was tot ergens in 2022 een zelfstandig FES(tival) subforum, maar dat is toen door Danny, tijdens de herindeling van FOK!, samengevoegd met MUZ, na afstemming met/met instemming van de moderators van MUZ en FES.quote:Op zaterdag 25 november 2023 17:55 schreef tong80 het volgende:
Misschien een optie om een festival/concerten forum te openen ? Er is een fucking Eurovisiesongfestival forum. Een eenmalige flut wedstrijd met derderangs Nederlandse inzendingen. Terwijl er Werchter is, Pinkpop, Pukkelpop, Lowlands, Glanstenbury of vandaag dit: MUZ / Revolution Calling 2023, Eindhoven. Hardcore/punk feest-festival.
Misschien niet met concerten erbij. MUZ moet wel levend blijven. Denk er eens over na. Iedere week zijn er wel toevoegingen bij festivals bijvoorbeeld. Nu moet ik, mocht ik er willen posten, diep zoeken of ver in m'n geheugen.
Pay per view is in principe de amerikaanse term voor betalen per ding dat je kijkt. Dat kan op allemaal verschillende manieren maar meestal is het gewoon ergens op klikken en dan met credit card eenmalig betalen. Geen idee waar dit KISS concert wordt uitgezonden en hoe dat werkt en of het ook buiten amerika wordt aangeboden.quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:33 schreef lily het volgende:
Vraagje; vannacht is er een KISS concert via Pay Per View.
Weet iemand hoe dit werkt?
Ik zou het hier ook vragen: MUZ / KISS - Er was eens...of nog steeds?quote:Op zaterdag 2 december 2023 19:33 schreef lily het volgende:
Vraagje; vannacht is er een KISS concert via Pay Per View.
Weet iemand hoe dit werkt?
De reactie die je had gekregen in het topic, was voldoende.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:44 schreef tong80 het volgende:
Ha ha ha. Posts verwijderd door het regime. Zonder verklaring natuurlijk. Ha ha ha. FOK! is echt doot.![]()
thedeedster in MUZ / "Melodieuze basslijnen" in Post Punk en New Wave
Mijn commentaar ging juist over jouw niet relevante post. Trusten.quote:Op zaterdag 9 december 2023 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De reactie die je had gekregen in het topic, was voldoende.
Dat je vervolgens daar off topic door blijft zeuren (en nu hier ook weer) heeft er vervolgens voor gezorgd dat alle niet relevante posts verwijderd zijn…
Je kunt het ook uitlokken....quote:Op zaterdag 23 december 2023 16:15 schreef Modus het volgende:
Je kan van alles van Tong vinden maar soms lijkt het ook wel of anderen ook echt elke gelegenheid aangrijpen om bij hem te gaan zuigen
MUZ / Tong's Kerstgeschenk.....
quote:
Waarom plaats je zo'n persoonlijk bericht in het lijstjestopic? Houd jezelf eens in de hand man.quote:
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 1 april 2024 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
Reeks bitte.
MUZ / Noise(rock)
MUZ / Noise(rock) Deel 2
Geen idee of dit al gedaan was maar nu iig welquote:Op zaterdag 3 februari 2024 17:37 schreef Arcee het volgende:
MUZ / De Jeugd van Tegenwoordig #15 Ja, natúúrlijk!
Mag deze open?
Niemand van de mods een reactie?quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:49 schreef Modus het volgende:
Zomaar een brainfart die me te binnen schiet (mede ingegeven door de constatering dat er niet zo veel gedaan lijkt te worden met de Fok insta - met de Fok Facebook wel nog soms, maar die verwijst altijd naar de FP):
per nader te bepalen periode een nieuw uitgekomen album (of meerdere) in het bijbehorende topic posten, dit "promoten" op insta, met een link naar het lopende topic.
Of breder getrokken - gewoon nieuwsberichten rond artiesten en dan dat op insta melden etc.
Is dat een raar idee?
Inb4 waarom doe je dat zelf niet
Anagepastquote:Op zaterdag 18 mei 2024 09:02 schreef tong80 het volgende:
There moet their zijn.....
tong80 in MUZ / Famous people and their taste in music......
Donequote:Op dinsdag 14 mei 2024 20:16 schreef Quyxz_ het volgende:
Mag deze weer open? MUZ / System Of A Down #3 Live in Armenië
Er is wel een interessant nieuwtje over de band.
Er is vaak geprobeerd een soort release radar via whatever platform van de grond te krijgen, maar dat lukt niet mede door bezetting (mensen hebben geen tijd) en interesse mensen lezen eigenlijk niets op FOK!quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:49 schreef Modus het volgende:
Zomaar een brainfart die me te binnen schiet (mede ingegeven door de constatering dat er niet zo veel gedaan lijkt te worden met de Fok insta - met de Fok Facebook wel nog soms, maar die verwijst altijd naar de FP):
per nader te bepalen periode een nieuw uitgekomen album (of meerdere) in het bijbehorende topic posten, dit "promoten" op insta, met een link naar het lopende topic.
Of breder getrokken - gewoon nieuwsberichten rond artiesten en dan dat op insta melden etc.
Is dat een raar idee?
Inb4 waarom doe je dat zelf niet
Anagepast moet Aangepast zijn. Stop de tijd.quote:
Ik vraag me af of dat echt zo is, maar kan dat niet bewijzen. Ik zie wel dat het ESF forum elk jaar toch behoorlijk populair is en daarvoor wordt gepromoot op insta. Dat zal heus niet de enige factor van het succes zijn maar toch.quote:Op donderdag 30 mei 2024 09:54 schreef Bosbeetle het volgende:
Daarnaast is het publiek dat op insta etc dingen leest met geen stok naar fok te krijgen.
Dat zou zeker kunnen, gebrek aan tijd/mankracht is dan ook het grotere probleem van de tweequote:Op zaterdag 15 juni 2024 19:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat echt zo is, maar kan dat niet bewijzen. Ik zie wel dat het ESF forum elk jaar toch behoorlijk populair is en daarvoor wordt gepromoot op insta. Dat zal heus niet de enige factor van het succes zijn maar toch.
En waarom denk je dat trouwens, wellicht door jouw beeld van wat voor soort mensen op insta zitten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MUZ / Pinkpop #52 Editie 2023 is begonnenquote:Op zaterdag 22 juni 2024 12:57 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het Pinkpop topic niet vinden. Vreemd want het is dit weekend.
https://scontent-ams4-1.x(...)wsC-sPoA&oe=667C6B27
Donequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:10 schreef Modus het volgende:
Kan deze weer open
MUZ / Opeth #3 - Waar we allemaal op Heritage wachten!
Done!quote:Op vrijdag 20 september 2024 10:14 schreef dimmak het volgende:
MUZ / Nederhop #8 Koop hier schilderijen van Peter Blom
Mag deze een kick krijgen? Ik kan nu niets posten.
Waarschijnlijk omdat er te lang niet in gereageerd is, ik open hem weerquote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:47 schreef PicoMMP het volgende:
Waarom kan ik niet posten in het Help ik zoek topic?
Er klopt nog steeds iets niet. Er is geen reageerveld in dat topic.quote:Op donderdag 10 oktober 2024 13:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Oh wat het dat is het niet, dan weet ik het niet
Heb je wel de juiste PippenScottie in MUZ / [Sticky] Help, ik zoek... #373
Vreemd bij mij wel. Ik gooi het probleem even achter de schermenquote:Op donderdag 10 oktober 2024 14:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Er klopt nog steeds iets niet. Er is geen reageerveld in dat topic.
Inmiddels iets gevonden, vraag niet meer relevant.quote:Op zondag 6 oktober 2024 12:05 schreef Troel het volgende:
Ik ben op zoek naar een platenspeler. Met de zoekfunctie kon ik zo snel niets vinden, is daar wellicht een centraal topic voor ofzo waar ik om input kan vragen?
Dat mag! Done.quote:Op zaterdag 19 oktober 2024 23:18 schreef svann het volgende:
Mag deze weer open?
MUZ / BBC Later... Live with Jools Holland #4
@:Bosbeetle @:Karina @:Slobeend
Dit kloptquote:
Dat is zeker mogelijk, en ik heb het bij deze ook gedaanquote:Op zondag 27 oktober 2024 15:25 schreef DJ11 het volgende:
Hallo, is het misschien mogelijk om dit gesloten topic...
MUZ / Duitse Muziek #1
... als "deel 1" te linken aan het topic dat nu open is:
MUZ / Duitse Muziek #2
... en dat laatste topic "deel 2" te noemen?
quote:Op woensdag 30 oktober 2024 16:51 schreef Modus het volgende:
Kan deze weer open?
MUZ / Van Halen Centraal #1
Jawel hoor, sorryquote:
gastreeksje van gemaaktquote:Op vrijdag 29 november 2024 15:35 schreef MadMaster het volgende:
Kan deze svp gereekst worden met het vorige deel etc.?
MUZ / Top 2000 Editie 2024 #2 De eerste stemlijsten stromen binnen
@Bosbeetlequote:Op vrijdag 20 december 2024 19:46 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
MUZ / Top 2000 Editie 2024 #13 Leve alle Friezen!
Per ongeluk nr. 13 van gemaakt, moet 12 zijn. Kan iemand die aanpassen alstublieft? Dank!
Gedaan, gisteravondquote:
Primaquote:Op zondag 22 december 2024 16:27 schreef DJ11 het volgende:
DJ11 in MUZ / [NUMMERS] Jaarlijstjes 2023 en 2024 (losse nummers)
Bi deze het verzoek om bovenstaande topictitel aan te passen naar:
[NUMMERS] Jaarlijstjes 2023 en 2024 (losse nummers)
Dit gezien het beperkte aantal reacties dat erop komt.
Donequote:Op woensdag 22 januari 2025 09:34 schreef Paul het volgende:
Kan deze heropend wegens big news MUZ / Kraftwerk #4 Met 2 concerten in Utrecht
quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Done![]()
en tot ziens in het royal park
quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt morgen een veldslag met de kaartverkoop...
Donequote:Op donderdag 23 januari 2025 15:19 schreef Mathijz het volgende:
Zou MUZ / Nine Inch Nails #10 Met nieuw album Hesitation Marks! weer open kunnen? Komt een tournee aan.
Ah laat maar is tegelijk met pitfest emmen.quote:Op donderdag 23 januari 2025 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt morgen een veldslag met de kaartverkoop...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |