We horen Herman die in de zon in Frankrijk in het AD de rouwadvertenties doorbladert op oudjaarsdag nogquote:
Kon het me al niet voorstellen maar was de meest logische waartoe ik kwam. Hersenkraker dit hoor.quote:Op maandag 21 december 2020 11:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We horen Herman die in de zon in Frankrijk in het AD de rouwadvertenties doorbladert op oudjaarsdag nog
Anouk Teeuwe?quote:Op maandag 21 december 2020 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
Deze groep of artiest staat 12 keer in de lijst, maar toch horen we deze op 30 december vroeg in de nacht al voor het laatst.
n00biedoobiedoo 4quote:
Het Dorp?quote:Op maandag 21 december 2020 12:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Welk nummer staat dit jaar voor de vierde keer sinds de start van de Top 2000 op plek 27?
Day in the Life?quote:Op maandag 21 december 2020 13:18 schreef ReibRekkel het volgende:
Alle nummers van The Beatles die bij de bovenste 1000 staan, zijn alle edities van de partij geweest, op eentje na. Welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop