We horen Herman die in de zon in Frankrijk in het AD de rouwadvertenties doorbladert op oudjaarsdag nogquote:
Kon het me al niet voorstellen maar was de meest logische waartoe ik kwam. Hersenkraker dit hoor.quote:Op maandag 21 december 2020 11:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
We horen Herman die in de zon in Frankrijk in het AD de rouwadvertenties doorbladert op oudjaarsdag nog
Anouk Teeuwe?quote:Op maandag 21 december 2020 10:25 schreef PippenScottie het volgende:
Deze groep of artiest staat 12 keer in de lijst, maar toch horen we deze op 30 december vroeg in de nacht al voor het laatst.
n00biedoobiedoo 4quote:
Het Dorp?quote:Op maandag 21 december 2020 12:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Welk nummer staat dit jaar voor de vierde keer sinds de start van de Top 2000 op plek 27?
Day in the Life?quote:Op maandag 21 december 2020 13:18 schreef ReibRekkel het volgende:
Alle nummers van The Beatles die bij de bovenste 1000 staan, zijn alle edities van de partij geweest, op eentje na. Welke?
n00biedoobiedoo 4quote:
De tweede Hall & Oates heeft er volgens mij niet eerder in gestaanquote:Op maandag 21 december 2020 13:31 schreef MielMonteur het volgende:
Hall & Oates - Maneater
Hall & Oates - I Can't Go For That
Billy Ocean - Love Really Hurts Without Lube
Roxette - The Look
Opus - Live is Life
?
Maneater is juist, Billy is juist. Nog 3 te gaan.quote:Op maandag 21 december 2020 13:31 schreef MielMonteur het volgende:
Hall & Oates - Maneater
Hall & Oates - I Can't Go For That
Billy Ocean - Love Really Hurts Without Lube
Roxette - The Look
Opus - Live is Life
?
Nog 1 te gaan.quote:Op maandag 21 december 2020 13:42 schreef PippenScottie het volgende:
Break my stride van Matthew Wilder ongetwijfeld.
Juiste nationaliteit, verkeerde plaat.quote:Op maandag 21 december 2020 14:02 schreef PippenScottie het volgende:
Dolly Dots misschien, Love me just a little bit more?
Dan Rob de Nijs.. zondag?quote:Op maandag 21 december 2020 14:03 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Juiste nationaliteit, verkeerde plaat.
n00biedoobiedoo 4quote:
Er zijn een heleboel Roll liedjes uit de lijst verdwenen. Waaronder de Ramones.quote:Op maandag 21 december 2020 14:35 schreef Scorpion_17 het volgende:
Roll Away Your Stone
Rock n Roll Highschool
It's only rock n roll?
Like a Rolling Stone
Artiest is Sandy Coast natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |