quote:
Als jij het beschrijft zet ik het erin.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@:nielsch dan mag deze kleur in de OP
Net terug zitten kijken, prachtig hoe 2 werelden samenvloeien in een episch geheel!quote:
Ok. Ok. Dat klinkt als een goede reden.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Florence Welch moest vorige week met spoed geopereerd worden en daarom annuleerde haar band Florence + The Machine het optreden op Lowlands. De zangeres vertelt niet waarom ze onder het mes moest, maar benadrukt wel dat de operatie "haar leven heeft gered".
Mwa, tja, weet niet hoor. Beetje Rieu achtig. Meebleren / lallen bij de bekende riedeltjes en er doorheen lullen en bier halen bij alles wat je niet kent.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Net terug zitten kijken, prachtig hoe 2 werelden samenvloeien in een episch geheel!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Noord Nederlands Orkest - live at Lowlands 2023 (video)
Was je erbij? Want ik vond het fantastisch daar bij de Alphaquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:47 schreef manny het volgende:
[..]
Mwa, tja, weet niet hoor. Beetje Rieu achtig. Meebleren / lallen bij de bekende riedeltjes en er doorheen lullen en bier halen bij alles wat je niet kent.
Grappige toevoeging aan de line-up; maar ik zie die epische samenvloeiing niet zo plaatsvinden eigenlijk.
Yes. Precies daarom. De zachtere passages waren onhoorbaar, en zodra er een bekend melodietje kwam was het mee lallen. Goed vermaakt idd, en lekker bitterballen gegeten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Was je erbij? Want ik vond het fantastisch daar bij de Alpha
Ja dit zeiden mensen in mijn vriendengroep ook, maar ik vond het een erg leuke ervaring op Lowlands. Dan wil je juist dat er wat gek gedanst en "gemoshpit" wordt, ook voor het NNO zelf is dat leuk, concerten in concertzalen met alleen zittende mensen hebben ze genoeg.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:51 schreef manny het volgende:
[..]
Yes. Precies daarom. De zachtere passages waren onhoorbaar, en zodra er een bekend melodietje kwam was het mee lallen. Goed vermaakt idd, en lekker bitterballen gegeten.
Klesmer ook dat jaar geloof ik.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In 2000 opende het nationaal jeugdorkest al de Alpha op zaterdag
En in 2014 opende het Radio Filharmonisch Orkest op zondag de Grolsch.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In 2000 opende het nationaal jeugdorkest al de Alpha op zaterdag
Vetquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
[...]
2015 alpha concertgebouworkest - Le Sacré du Printemps
[...]
2006 Corvus Corax in Grolsch en 2018 the Tallis Scolars in Bravoquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
2000 Alpha Nationaal Jeugdorkest
2007 Alpha Games in Concert
2010 Alpha Serj Tankian & Metropole Orkest
2011 Alpha Residentie Orkest
2012 Grolsch NJO Sympfonie Orkest (prokovjev romeo & julia)
2013 alpha the world orchestra - bravo NJO Reich Ensemble
2014 grolsch Radio Filharmonisch Orkest
2015 alpha concertgebouworkest - Le Sacré du Printemps
2016 bravo - philip glass ensemble
2017 alpha noord nederlands orkest
2019 Bravo Joep Beving
2022 geannuleerd
2023 alpha noord nederlands orkest (beethoven 9de)
.. en dan mis ik er vast nog wel een paar .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop