Als jij het beschrijft zet ik het erin.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 15:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@:nielsch dan mag deze kleur in de OP
Ok. Ok. Dat klinkt als een goede reden.quote:Op maandag 28 augustus 2023 09:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Florence Welch moest vorige week met spoed geopereerd worden en daarom annuleerde haar band Florence + The Machine het optreden op Lowlands. De zangeres vertelt niet waarom ze onder het mes moest, maar benadrukt wel dat de operatie "haar leven heeft gered".
Mwa, tja, weet niet hoor. Beetje Rieu achtig. Meebleren / lallen bij de bekende riedeltjes en er doorheen lullen en bier halen bij alles wat je niet kent.quote:Op zondag 27 augustus 2023 23:24 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Net terug zitten kijken, prachtig hoe 2 werelden samenvloeien in een episch geheel!
Was je erbij? Want ik vond het fantastisch daar bij de Alphaquote:Op maandag 28 augustus 2023 11:47 schreef manny het volgende:
[..]
Mwa, tja, weet niet hoor. Beetje Rieu achtig. Meebleren / lallen bij de bekende riedeltjes en er doorheen lullen en bier halen bij alles wat je niet kent.
Grappige toevoeging aan de line-up; maar ik zie die epische samenvloeiing niet zo plaatsvinden eigenlijk.
Yes. Precies daarom. De zachtere passages waren onhoorbaar, en zodra er een bekend melodietje kwam was het mee lallen. Goed vermaakt idd, en lekker bitterballen gegeten.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Was je erbij? Want ik vond het fantastisch daar bij de Alpha
Ja dit zeiden mensen in mijn vriendengroep ook, maar ik vond het een erg leuke ervaring op Lowlands. Dan wil je juist dat er wat gek gedanst en "gemoshpit" wordt, ook voor het NNO zelf is dat leuk, concerten in concertzalen met alleen zittende mensen hebben ze genoeg.quote:Op maandag 28 augustus 2023 13:51 schreef manny het volgende:
[..]
Yes. Precies daarom. De zachtere passages waren onhoorbaar, en zodra er een bekend melodietje kwam was het mee lallen. Goed vermaakt idd, en lekker bitterballen gegeten.
Klesmer ook dat jaar geloof ik.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In 2000 opende het nationaal jeugdorkest al de Alpha op zaterdag
En in 2014 opende het Radio Filharmonisch Orkest op zondag de Grolsch.quote:Op maandag 28 augustus 2023 17:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In 2000 opende het nationaal jeugdorkest al de Alpha op zaterdag
Vetquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
[...]
2015 alpha concertgebouworkest - Le Sacré du Printemps
[...]
2006 Corvus Corax in Grolsch en 2018 the Tallis Scolars in Bravoquote:Op woensdag 30 augustus 2023 13:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
2000 Alpha Nationaal Jeugdorkest
2007 Alpha Games in Concert
2010 Alpha Serj Tankian & Metropole Orkest
2011 Alpha Residentie Orkest
2012 Grolsch NJO Sympfonie Orkest (prokovjev romeo & julia)
2013 alpha the world orchestra - bravo NJO Reich Ensemble
2014 grolsch Radio Filharmonisch Orkest
2015 alpha concertgebouworkest - Le Sacré du Printemps
2016 bravo - philip glass ensemble
2017 alpha noord nederlands orkest
2019 Bravo Joep Beving
2022 geannuleerd
2023 alpha noord nederlands orkest (beethoven 9de)
.. en dan mis ik er vast nog wel een paar .
Nasleep van corona denk ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:18 schreef TALIN het volgende:
maar!
ik zat dus op de wc en bij heldere momenten viel het me op dat er een patroon te herkennen was.
- deur naast me ging open.
- deur werd op slot gedaan
- ff stil, dan iemand die zn neus ophaalde
- nog een neusgat dat werd opgehaald
- deur werd van slot gedaan en persoon vertrok.
Sowieso werd er zeer veel coke gebuikt. Ook in de tenten zelf, zeker wat later op de avond. Jong en oud. Viel me op deze keer.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 12:18 schreef TALIN het volgende:
ik moest noodgedwongen de vrijdagmiddag een paar uur op een toilet op terrein doorbrengen ( vraag me niet waarom! )
ok ik vertel het toch! ik ga nooit zo goed op zware wiet, dus bij de lokale shop op donderdagmorgen ff navraag gedaan, ik moet wat hebben, lekker licht spul waar je toch fijn op gaat, hier neem dit mee en als niet goed kom volgende week terug en krijg je centjes retour.
dus we staan daar vrijdagmiddag een ding te bouwen en vraag: "waar is de grinder", "in mn tas!"
dus ik pak dat ding uit de tas van Martin ( Schots, regenboogbaard ) en zie dr zit al wat in, ik grind dat spul en gooi de helft in dat ding.
zegt die vriend van me: "hey niet zo veel wil je naar de maan!!??"
ik denk nog, ik kan wel wat hebben en anders krijg ik mn geld terug.
we steken dat ding aan, en ik had al zoiets van, shit dit gaat heel hard!
ik vraag nog: "is dit dat spul wat we hebben gehaald?" terwijl ik hem al half op heb.
nee zegt die vriend van me, dit is van Martin die is na aankomst op Schiphol nog ff Amsterdam geweest en heeft heel zwaar spul gehaald.....
dat ging dus helemaal fout.
eerder gehad en ik weet wat me te wachten staat, enorme buikkrampen en pas over een paar uur weer terug op aarde.
maar!
ik zat dus op de wc en bij heldere momenten viel het me op dat er een patroon te herkennen was.
- deur naast me ging open.
- deur werd op slot gedaan
- ff stil, dan iemand die zn neus ophaalde
- nog een neusgat dat werd opgehaald
- deur werd van slot gedaan en persoon vertrok.
Gezien de snelheid van het uitverkopen vorig jaar zal die prijsverhoging geen enkel probleem zijn.quote:Eric van Eerdenburg, directeur van Lowlands, besprak bij BNR’s Big Five de onvermijdelijke stijging van de ticketprijs Lowlands 2024. “Het is iets wat onvermijdelijk is en waar ik zelf ook niet blij van word,” zegt Van Eerdenburg. De verwachting is dat de ticketprijs van Lowlands 2024 rond de ¤325 gaat zijn.
quote:Dat de ticketprijs voor Lowlands 2024 stijgt, staat buiten twijfel. Maar wat betreft de start van de verkoop is nog niets zeker. Eric van Eerdenburg liet in het programma weten dat ze nog stoeien met het vinden van een geschikte datum voor de ticketverkoop. Meestal begint deze in het eerste weekend van februari, maar wie weet is dat dit jaar een keer anders.
Goed nieuws: je hoort bij de elite.quote:Op donderdag 11 januari 2024 19:19 schreef Nielsch het volgende:
Ik drink ook havermelk en woon in de randstad.
Een festival met een miljoenenomzet en het krijgt nog subsidie ookquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:17 schreef beantherio het volgende:
EvE: Lowlands: “Wij zijn gewoon een havermelkelite-festival”![]()
Beter lezenquote:Op donderdag 11 januari 2024 19:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een festival met een miljoenenomzet en het krijgt nog subsidie ook
Nee hoor. Helemaal niet. Maak jij ervan.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het "vroeger was Lowlands veel beter" gezuur begint vroeg dit jaar...
Meh.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:21 schreef Nielsch het volgende:
Overigens lijkt het erop dat Fred Again.. en Queens Of The Stone Age met potlood ingetekend kunnen worden als 2 van de 3 headliners. De kans dat The Smile van Thom Yorke komt is ook aardig groot.
Ik vind het wel leuke namen voor aan de bovenkant van de line-up. Fred Again.. en QOTSA passen wel prima bij het LL publiek en bovendien zijn het de headliners waar andere Europese festivals rondom Lowlands ook mee komen. Mogelijke andere kanshebbers voor de headliners zijn Stormzy, The Prodigy en heel misschien Lana Del Rey.quote:
RIP, 65+ pas al besteld?quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:27 schreef beantherio het volgende:
Mijn Lowlands-tijdperk is nu wel echt voorbij,
Ik denk dat je Biffy Clyro, IDLES en Fontaines DC wat te laag inschat, die zitten waarschijnlijk wel aan de bovenkant van het programma. Biffy Clyro was de laatste keer dat ze er stonden afsluiter van de Bravo, zou me niks verbazen dat (wanneer ze komen uiteraard) de Heineken zullen afsluiten.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 13:51 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuke namen voor aan de bovenkant van de line-up. Fred Again.. en QOTSA passen wel prima bij het LL publiek en bovendien zijn het de headliners waar andere Europese festivals rondom Lowlands ook mee komen. Mogelijke andere kanshebbers voor de headliners zijn Stormzy, The Prodigy en heel misschien Lana Del Rey.
Misschien niet ieders favo artiesten maar deze namen verkopen wel tig tickets, zijn populair bij het huidige LL publiek en het belangrijkste: ze zijn beschikbaar en in de buurt. Heel veel ander aanbod van topartiesten is er bovendien niet, ook niet als je bij omliggende festivals gaat kijken. Die komen soms nog wel met Pulp, PJ Harvey, Snow Patrol en Liam Gallagher als headliner, maar dat zie ik op Lowlands niet gebeuren.
Voor in het midden en aan de onderkant van de line-up tourt er echt wel veel gaafs naar de Europese festivals rondom Lowlands. Denk aan The Postal Service, IDLES, Soulwax, Alvvays, Biffy Clyro, Catfish & The Bottlemen, Echobelly, Fontaines DC, Jamie T, Nation of Language en Yard Act (en heel veel andere acts). In ieder geval genoeg aanbod voor een hele toffe line-up.
Vanuit Nederland verwacht ik in ieder geval Goldband weer op herhaling. Hoeft van mij persoonlijk niet, maar zo'n Nederlandse subheadliner is natuurlijk wel relatief goedkoop. Prins S en de Geit zie ik ook wel weer komen.
Ik heb de pijp 2 edities geleden al aan Maarten gegeven. Eigenlijk wilde ik de 20 wel vol maken maar Lowlands gaat met zijn tijd mee en ik niet.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 19:27 schreef beantherio het volgende:
Mijn Lowlands-tijdperk is nu wel echt voorbij,
Klopt hoor, dat zijn gewoon grote namen, sub headliners in de Alpha of afsluiter Bravo idd. Maar waarschijnlijk niet de Alpha afsluiters.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 22:26 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik denk dat je Biffy Clyro, IDLES en Fontaines DC wat te laag inschat, die zitten waarschijnlijk wel aan de bovenkant van het programma. Biffy Clyro was de laatste keer dat ze er stonden afsluiter van de Bravo, zou me niks verbazen dat (wanneer ze komen uiteraard) de Heineken zullen afsluiten.
[..]
Ik heb de pijp 2 edities geleden al aan Maarten gegeven. Eigenlijk wilde ik de 20 wel vol maken maar Lowlands gaat met zijn tijd mee en ik niet.
Vroeger was Lowlands veel goedkoper.quote:Op vrijdag 12 januari 2024 12:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Het "vroeger was Lowlands veel beter" gezuur begint vroeg dit jaar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |