True,quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:51 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Tja, volgens mij gebruik ze het zelf niet als concept ofzo. Maar dit jaar ken ik voor het eerst alle drie de headliners niet. Hoewel ikzelf niet per se voor headliners ga, geeft het wel een bepaalde spanning aan een festival imo.
Wel een leuk truucje; ik vond het weer een mooie show.quote:Op zaterdag 22 augustus 2026 @ 21:58 schreef superniger het volgende:
Die Eefje kan ook alleen maar 1 truukje.
Alle liedjes lijken opelkaar.
Ik dacht zelf, van tevoren, dat ik misschien volgend jaar een keer oversla, maar ik vond het dit jaar weer opvallend leuk. Veel dingen gezien die ik niet kende, maar wel leuk bleek te vinden. En als ik dan lees dat Le Rutte graag die ontdekking hoog in het vaandel wil houden heb ik eigenlijk alweer zin in volgend jaar.quote:Op maandag 24 augustus 2026 @ 10:37 schreef TyVole het volgende:
Net thuis van 14e keer Lowlands. Ik ga veel gezeik van vrienden krijgen volgend jaar maar dit was denk ik de laatste keer.
Misschien moet je het nog even een kans geven?quote:Op maandag 24 augustus 2026 10:37 schreef TyVole het volgende:
Ik zie hier mensen klagen over New Wave (niet gezien) maar wat denken we van Major Lazer? Dat was echt feest dj Ruud niveau, en dat staat dan op de Alpha.
haha ja dat is ook echt baggerquote:Op maandag 24 augustus 2026 10:37 schreef TyVole het volgende:
Net thuis van 14e keer Lowlands. Ik ga veel gezeik van vrienden krijgen volgend jaar maar dit was denk ik de laatste keer.
Er staat te weinig boeiends voor mij geprogrammeerd en de dagen dat ik me vol wil gooien met drugs voor het nachtprogramma zijn ook echt al even voorbij.
Ik zie hier mensen klagen over New Wave (niet gezien) maar wat denken we van Major Lazer? Dat was echt feest dj Ruud niveau, en dat staat dan op de Alpha.
Ja, misschien de line-up eens afwachten i.p.v. direct een kaart te halen. Dat kan ook natuurlijk.quote:Op maandag 24 augustus 2026 12:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Misschien moet je het nog even een kans geven?
Camiel de nieuwe directeur wil volgens mij langzaam af van de acts zoals Major Lazer. Het stond er trouwens tot ver buiten de Alpha vol zag ik op de stream. Dit soort acts trekt ook weer publiek aan wat komt voor een feestje en niet zozeer voor kwaliteit van de muziek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |