Geen idee ik vind glamping wel een maf idee. Maar toegegeven wij gingen op een gegeven moment ook naar ATP (all tommorows parties, in minehead engeland) waar het festival gewoon op een bungalowpark gehouden werd, en je een bungalow moest gebruiken. In onze verdediging, het festival was in december en er was geen andere camping optiequote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is de glamping überhaupt nog voor het normale pleps te bereiken of heb je daar een extra bandje voor nodig?
Butlinsquote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:26 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geen idee ik vind glamping wel een maf idee. Maar toegegeven wij gingen op een gegeven moment ook naar ATP (all tommorows parties, in minehead engeland) waar het festival gewoon op een bungalowpark gehouden werd, en je een bungalow moest gebruiken. In onze verdediging, het festival was in december en er was geen andere camping optie
Juistquote:
Niet te bereiken nee, er staan beveiligers bij de ingang die controleren op extra bandje.quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 09:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is de glamping überhaupt nog voor het normale pleps te bereiken of heb je daar een extra bandje voor nodig?
Topfoto's!quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:04 schreef Breuls het volgende:
De nabespreking van @:daan1601 (met wat plaatjes van ondergetekende) is live op de FP: Lowlands 2025
Mooi verslag en mooie foto's! Waarvoor dank. Het past beter bij mijn beleving van Lowlands dan ik soms lees bij andere recensies. Alleen vond ik bij de DJ's, los van goede muziek, de lichtshows redelijk matig bij KI/KI + Jobse, Stussy en Jamie xx. Daar had ik toch iets meer van verwacht als headliner en als dik aangekondigde AV Linger set (Stussy).quote:Op dinsdag 19 augustus 2025 21:04 schreef Breuls het volgende:
De nabespreking van @:daan1601 (met wat plaatjes van ondergetekende) is live op de FP: Lowlands 2025
Thanks!quote:
Want de foto's zijn scherp en niet bewogen?quote:Zo te zien was je het hele weekend broodjenuchter.
Merci.quote:
Ik heb eigenlijk nergens indrukwekkende lichtshows gezien, maar ik heb weinig van het avondprogramma gezien. Ik heb wel veel rook gezien op diverse podia. Daar had ik bij het uitzoeken van de foto's ook best veel last van (je hebt dan vaak geen goed scherp beeld van de artiest).quote:Het past beter bij mijn beleving van Lowlands dan ik soms lees bij andere recensies. Alleen vond ik bij de DJ's, los van goede muziek, de lichtshows redelijk matig bij KI/KI + Jobse, Stussy en Jamie xx. Daar had ik toch iets meer van verwacht als headliner en als dik aangekondigde AV Linger set (Stussy).
Ik miste een beetje de lichtshow a la Tame Impala 2019 - Elephant. Zeker bij KIKI/Jobse had ik toch meer verwacht als een groot aangekondigde afsluiter. Daar zal toch een hoop geld naar zijn gegaan?
10.000 glamping en 17.000 groepscamping dus dat klopt wel redelijk. Vond het ook optisch veel minder druk op de vroegere premium campings 1, 2 en 3. (Waar je wel allemaal voorbij moet lopen als je naar groepscamping/glamping gaatquote:Op maandag 18 augustus 2025 18:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
De wereldbol is verdwenen uit Bravo maar daarvoor hebben ze nu, hoeveel zou het zijn?, iets van 400 lampen opgehangen. Lang niet alle shows gebruiken het maar als het gebruikt wordt dan ziet het er goed uit. Ook inclusief grote delen die helemaal omlaag kunnen.
Wegkomen uit parkeerplaats was andermaal een ramp. De vakken vlakbij uitgang konden veel sneller doorrijden dan de latere vakken. LL-dingetje.
Verder vond ik het op terrein net zo druk als voorheen, maar op camping 1 was het enorm rustig. Zeeën aan ruimte, maar de stroom richting gllamping was onophoudelijk. Het is inmiddels de norm lijkt het in plaats van een duur luxe dingetje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |