Meer dan een jaar geleden schilderij gekocht van één van m'n helden. Iggy Pop. Wout van Driel, de zondag en zaterdag-voetballer, van Olympia en N,I,V,O,-Sparta, bleek plots ook een geweldige zondagschilder te zijn. Door bekende omstandigheden kon ik het schilderij nooit ophalen.
Staat Wout daarnet plots voor de deur. Het schilderij in een vuilniszak, zoals het bij een trailertrash legende hoort. Ik schoot nog net niet vol. Wout raakte me echter recht in m'n hart. Wout wilde niet naar binnen in m'n flatje, verkouden e.d. 'Ik wil je niet aansteken.' 'Prettige dagen Herm.' 'Je kunt het wel gebruiken.'
Bedankt Wouter. Hij krijgt een mooi plaatsje. De hond van Herman Brood heette Iggy. Ik ga sparen voor je schilderij van Herman Brood. Dan is de cirkel rond. En heb ik nog meer lust for life op saturday night.
Herman.
![119215181_2229276900550856_3347593969238895647_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-7&_nc_sid=dd63ad&_nc_ohc=JudXmCfpZYEAX9ela-i&_nc_ht=scontent-ams2-1.xx&oh=00_AfDmiHP223StI1-O0kL1BIvIdbSLCapHDCsNGBBx2uTMbA&oe=65AE551D]()
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !