Welkomquote:Op maandag 27 september 2021 19:09 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond,
Luister nog even een klein stukje mee
Moby - Raining Again
A-ha - The Sun Never Shone That Day
Sean Bertram - Fourth Place
Of beter leren kokenquote:Op maandag 27 september 2021 19:25 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Net het huis bijna af laten fikken bij het bakken van een hamburger. Dus nu zit ik in de kou met de deur open mijn zonden te overdenken. Ik moet vlees echt eens gaan schrappen van het menu.
Oei...quote:Op maandag 27 september 2021 19:25 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Net het huis bijna af laten fikken bij het bakken van een hamburger. Dus nu zit ik in de kou met de deur open mijn zonden te overdenken. Ik moet vlees echt eens gaan schrappen van het menu.
Je weet nu al dat hij 4e is in je jaarlijst?quote:Op maandag 27 september 2021 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Hij heet Sean Bertram, komt uit Canada en heeft een self-titled album uitgebracht. Ik draai later nog een nummer, maar nu eerst track #4 van het album.Sean Bertram - Fourth Place
Ik volg het voorbeeld![]()
Ik kan eigenlijk wel koken, maar heb een hekel aan vlees bakken. En die haat kwam vanavond bij mij naar boven.quote:
Status Quo - Rockin' All Over The World (Aquostic version)
Ik vond het een fijn nummer.quote:Op maandag 27 september 2021 19:27 schreef DJ11 het volgende:
Hij heet Sean Bertram, komt uit Canada en heeft een self-titled album uitgebracht. Ik draai later nog een nummer, maar nu eerst track #4 van het album.Sean Bertram - Fourth Place
Ik volg het voorbeeld![]()
Kan gebeuren. Je hoeft natuurlijk ook niet elke dag vlees te eten. Ik skip het ook weleens, als het zo uitkomt.quote:Op maandag 27 september 2021 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan eigenlijk wel koken, maar heb een hekel aan vlees bakken. En die haat kwam vanavond bij mij naar boven.
Ik eet bijna nooit vlees. Dit was voor man en zoon.quote:Op maandag 27 september 2021 19:31 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kan gebeuren. Je hoeft natuurlijk ook niet elke dag vlees te eten. Ik skip het ook weleens, als het zo uitkomt.
quote:
Check het hele album, is mijn tip. Ik wilde jullie niet meteen overvoeren met 6-7 nummers, maar het is echt een hele fijne plaat. Vleugje FINNEAS, beetje Rhys Lewis en wat Tom Misch. Samen mengen, goed roeren en je krijgt dit.quote:
Ik bereid alle soorten vlees 9 van de 10 keer in de airfryer. Smaakt geweldig... beter dan in menig restaurant.quote:Op maandag 27 september 2021 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik eet bijna nooit vlees. Dit was voor man en zoon.
Ben ik niet met je eens. Maar smaken verschillen - en dat mag.quote:Op maandag 27 september 2021 19:38 schreef Tjoent het volgende:
Pulp... ook een zelfvervuller in dit geval.
Ik meldde vrijdag dat het er niet meer van zou komen. Ik doelde op afgelopen week.quote:Op maandag 27 september 2021 19:39 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat jij deze week niet ging draaien trouwens, DJ11?
Ah, mijn tijdsbesef is een beetje van de leg.quote:Op maandag 27 september 2021 19:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik meldde vrijdag dat het er niet meer van zou komen. Ik doelde op afgelopen week.
In rook opgegaan, net als de hamburgerquote:Op maandag 27 september 2021 19:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, mijn tijdsbesef is een beetje van de leg.
quote:Op maandag 27 september 2021 19:41 schreef Tjoent het volgende:
[..]
In rook opgegaan, net als de hamburger
goed te lezen dat je meet met Melting gezellig was !!quote:
quote:
Melt & Greet?quote:Op maandag 27 september 2021 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
goed te lezen dat je meet met Melting gezellig was !!
Ja, was leuk! Voor Melting alleen wel een hele reis voor een relatief kort uitje.quote:Op maandag 27 september 2021 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
goed te lezen dat je meet met Melting gezellig was !!
Ik weet niet hoe Melting livelink noemtquote:
Truus of Greet, mag allebei.quote:Op maandag 27 september 2021 19:48 schreef just me het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe Melting livelink noemt
Mijn oudste broer noemde mij Truusquote:
Niet van Fok!, wel van R49quote:Op maandag 27 september 2021 19:50 schreef Tjoent het volgende:
Was dat de eerste keer dat je iemand van FOK! hebt ontmoet, @:livelink?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |