Je username ook gekozen naar aanleiding van de band of... ?quote:
Ja, de cd lag op mn bureau toen ik mijn account aanmaaktequote:Op zondag 16 februari 2014 18:34 schreef methodmich het volgende:
[..]
Je username ook gekozen naar aanleiding van de band of... ?
Ah, mooie aanleiding. Net de goede CD op het goede bureau op het goede moment. Anders had je met wat pech ook zo maar Dinand kunnen zijn nu, om maar wat te noemen.quote:Op maandag 17 februari 2014 16:39 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja, de cd lag op mn bureau toen ik mijn account aanmaakte
quote:Op maandag 17 februari 2014 17:29 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ah, mooie aanleiding. Net de goede CD op het goede bureau op het goede moment. Anders had je met wat pech ook zo maar Dinand kunnen zijn nu, om maar wat te noemen.
Oh dit had ik al eerder gevraagdquote:Op donderdag 28 oktober 2010 07:44 schreef Norrage het volgende:
Hoi lieverds, post eens in dit topic van deze geniale band
Zou iemand (Grobbel?) misschien eens een lijstje van tips van nummers kunnen geven die niet op de officiele albums staan (dus al dat bonusmateriaal en al die B-kantjes)? Ik heb ze denk ik allemaal (legaal of niet legaal) maar het zijn er zoveel dat ik niet weet welke ik moet gaan luisterenEn ergens ben ik bang dat er zoveel troep tussen zit.
En ik moet de dag van vandaag nog steeds huilen dat ik er niet bij kon zijn 8 mei...oh please, nog 1 keertje!
Ook eens proberenquote:Op zondag 5 januari 2014 21:17 schreef Norrage het volgende:
Zo. Nieuw album te luisteren op Spotify. En ondanks dat het niet Pavement is, is het wel Stephen Malkmus. Dus een bump
Een paar die me nu zo te binnen schieten:quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 00:02 schreef Norrage het volgende:
Mensen, ik ben eens het volledige B-sides oeuvre van Pavement aan het doorgaan. Wat zijn de aanraders want het zijn er zoveel!
Voorlopig heb ik deze geniale nummers gespot:
...Welquote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:18 schreef Norrage het volgende:
Weer mooie CD-box van Pavement, met allemaal zeldzame nummers
Hoewel er niks op staat dat ook al niet op de speciale editie van Slanted & Enchanted stond, is het wel vet om er nu een LP-versie van te hebben. Greenlander alleen al.quote:Op donderdag 13 augustus 2015 13:18 schreef Norrage het volgende:
Weer mooie CD-box van Pavement, met allemaal zeldzame nummers
HET IS ZOVER!!! Nou ja, bijna... https://pitchfork.com/new(...)are-new-song-listen/quote:Op zondag 12 april 2015 12:51 schreef Grobbel het volgende:
http://pitchfork.com/news(...)at-news-coming-soon/
Zou die Terror Twilight Deluxe boxset dan eindelijk eens uitkomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |