OK, het topic is weer open...quote:Op zaterdag 23 april 2022 20:53 schreef BasEnAad het volgende:
MUZ / Arno Hintjens overleden
Waarom is deze dicht?
Er kan toch best een apart topic geopend worden over het overlijden van een specifieke muzikant? Daar doe je niemand kwaad mee en lijkt me gewoon een goede toevoeging en een betere optie dan het dode mensen stapelen in een algemeen opsomtopic.
Ik heb even getwijfeld of ik het zou verplaatsen naar NWS, maar is het naar jouw mening werkelijk nieuwswaardig?quote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nog even over dat topic over 50 cent en de tattoo, waarom wordt dat gesloten i.p.v. bij het goede subfora geplaatst?
Nope, daarom had ik 'm toch maar bij muziek geplaatstquote:Op dinsdag 31 mei 2022 13:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb even getwijfeld of ik het zou verplaatsen naar NWS, maar is het naar jouw mening werkelijk nieuwswaardig?
Zo ja, dan wil ik het daar wel heen verplaatsen…
Als het een informatief topic is, zonder commerciële doeleinden, dan mag dat…quote:Op zondag 28 augustus 2022 12:49 schreef Alpha0 het volgende:
Mag je een topic aanmaken over een (Randstedelijk) radio station?
Ben enthousiast luisteraar. Heb geen commercieel belang in ze verder of enige andere verbondenheid met ze.quote:Op zondag 28 augustus 2022 13:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het een informatief topic is, zonder commerciële doeleinden, dan mag dat…
quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:39 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mag MUZ / De Mosselman heropend worden, er is GROOT NIEUWS!
Ik heb gewoon vrienden die mij mosselmannieuws sturen en dan MOET ik dat met jullie delen. Veel dank!quote:Op vrijdag 30 september 2022 16:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]ik ben benieuwd hij is weer open
Done.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:20 schreef Alpha0 het volgende:
MUZ / Radio 972: loungy dance DAB+ radiostation uit Den Haag
Station heeft iets ander formaat en ook andere naam. Graag nieuwe titel daarom
vroegah NRG, nu 972: loungy dance DAB+ radiostation uit Den Haag
Dan klopt de OP van het topic niet echt meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:25 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
Ja veel lounge achtige dance draaien ze.
Done!quote:Op woensdag 19 oktober 2022 20:40 schreef Rnie het volgende:
@:Madmaster @:Bosbeetle Kan een modje hier 95 ipv 96 van maken? MUZ / Arctic Monkeys #95 - The Car
Bij voorbaat dank!
alsjealsjeblieeeeeeeeftquote:Op dinsdag 18 oktober 2022 21:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik val een beetje in herhaling maar mag MUZ / Joop en Jessica Fantopic ook open?
MUZ / KISS - Er was eens...of nog steeds?quote:Op maandag 5 december 2022 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Tot mijn verbazing blijkt er geen langlopende topicreeks te zijn voor de band KISS.
Die had ik dus ook niet kunnen vinden via MyCroft, terwijl ik wist dat ik inderdaad wel vaker de heren heb besproken. Even kijken of we de topics kunnen samenvoegen…quote:Op maandag 5 december 2022 14:14 schreef Modus het volgende:
[..]
MUZ / KISS - Er was eens...of nog steeds?
Komt om 1 of andere reden niet naar voren in de search maar is in 2021 nog in gepost, ook door jou
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |