Ik moet je gelijk geven, beste nummer!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:20 schreef IxCalypso het volgende:
Ik postte long time ago dit nummer, de long version![]()
Er zijn meer goede nummers, maar qua originaliteit slaat deze allesquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:26 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik moet je gelijk geven, beste nummer!
Minder ja, de leuksten zitten uiteindelijk in the final op Moldavi, Servi en Zweden na.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:28 schreef cosmosis het volgende:
Ik heb de 2e halve finale proberen te kijken, maar het was wel echt extreem matig.
Die postte ik toen ook alquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:31 schreef cosmosis het volgende:
Die Linking park ripoff stak er wel boven uit
Ze woont in Utrechtquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:32 schreef cosmosis het volgende:
Griekenland ook wel leuk, maar wtf is dat nu een Hollandse??
Ja klopt, maar niet echt naar gekeken dan de live shows, om ze nu buiten het ESF om gaan te luisteren, valt toch wat tegen.quote:
Ow absoluut geen winnaar, maar wel echt goed genoeg om door te gaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja klopt, maar niet echt naar gekeken dan de live shows, om ze nu buiten het ESF om gaan te luisteren, valt toch wat tegen.
Is er een nummer dat je wel zou draaien nadat het ESF is afgelopen?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ow absoluut geen winnaar, maar wel echt goed genoeg om door te gaan.
Een vereiste voor mij zelf is altijd, ga ik dit nummer later nog draaien (na het songfestival).
Daar hoort Griekenland voor mij niet bij.
Zo vind ik Frankrijk schitterend, maar het is geen nummer wat ik zelf op zet.
Ja nu, maar niet meer na het ESF.
Ik draai Ukraine al sinds lang, Finland soms, Itali ook soms (Finland is iets catchier, Itali iets beter en de band is zveel meer charismatisch). Oekrane is de grote winnaar voor mij.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Is er een nummer dat je wel zou draaien nadat het ESF is afgelopen?
Beste van de ladies draai en sexy songs. By far.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:48 schreef cosmosis het volgende:
Deze zou ik wel harder zetten als het op de radio komt.
Maar jezus hoe Lady Gaga draait zich om als ze dit hoort
Waarom trouwens?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:48 schreef cosmosis het volgende:
Deze zou ik wel harder zetten als het op de radio komt.
Maar jezus Lady Gaga draait zich om als ze dit hoort
Omdat het niet anders dan gejat kan zijn? Wel goed gejat dus ik klaag niet. Beter dan al die artiesten die vals zingen met kut nummers.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waarom trouwens?
Zij krijgt alles over zich heen.
Ze lijkt op Lady Gaga.
Zwitserland lijkt op Arcade.
Finland lijkt op Linking Park.
Roemeni leek op Billie Ellish.
Etc
Ik vind het trouwens wel jammer dat Roxen voor Roemeni het niet kon live. Dat nummer stond in mijn top 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |