Ik moet je gelijk geven, beste nummer!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:20 schreef IxCalypso het volgende:
Ik postte long time ago dit nummer, de long version![]()
Er zijn meer goede nummers, maar qua originaliteit slaat deze allesquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:26 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ik moet je gelijk geven, beste nummer!
Minder ja, de leuksten zitten uiteindelijk in the final op Moldavi, Servi en Zweden na.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:28 schreef cosmosis het volgende:
Ik heb de 2e halve finale proberen te kijken, maar het was wel echt extreem matig.
Die postte ik toen ook alquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:31 schreef cosmosis het volgende:
Die Linking park ripoff stak er wel boven uit
Ze woont in Utrechtquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:32 schreef cosmosis het volgende:
Griekenland ook wel leuk, maar wtf is dat nu een Hollandse??
Ja klopt, maar niet echt naar gekeken dan de live shows, om ze nu buiten het ESF om gaan te luisteren, valt toch wat tegen.quote:
Ow absoluut geen winnaar, maar wel echt goed genoeg om door te gaan.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:33 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja klopt, maar niet echt naar gekeken dan de live shows, om ze nu buiten het ESF om gaan te luisteren, valt toch wat tegen.
Is er een nummer dat je wel zou draaien nadat het ESF is afgelopen?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:39 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ow absoluut geen winnaar, maar wel echt goed genoeg om door te gaan.
Een vereiste voor mij zelf is altijd, ga ik dit nummer later nog draaien (na het songfestival).
Daar hoort Griekenland voor mij niet bij.
Zo vind ik Frankrijk schitterend, maar het is geen nummer wat ik zelf op zet.
Ja nu, maar niet meer na het ESF.
Ik draai Ukraine al sinds lang, Finland soms, Itali ook soms (Finland is iets catchier, Itali iets beter en de band is zveel meer charismatisch). Oekrane is de grote winnaar voor mij.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:41 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Is er een nummer dat je wel zou draaien nadat het ESF is afgelopen?
Beste van de ladies draai en sexy songs. By far.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:48 schreef cosmosis het volgende:
Deze zou ik wel harder zetten als het op de radio komt.
Maar jezus hoe Lady Gaga draait zich om als ze dit hoort
Waarom trouwens?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:48 schreef cosmosis het volgende:
Deze zou ik wel harder zetten als het op de radio komt.
Maar jezus Lady Gaga draait zich om als ze dit hoort
Omdat het niet anders dan gejat kan zijn? Wel goed gejat dus ik klaag niet. Beter dan al die artiesten die vals zingen met kut nummers.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:53 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Waarom trouwens?
Zij krijgt alles over zich heen.
Ze lijkt op Lady Gaga.
Zwitserland lijkt op Arcade.
Finland lijkt op Linking Park.
Roemeni leek op Billie Ellish.
Etc
Ik vind het trouwens wel jammer dat Roxen voor Roemeni het niet kon live. Dat nummer stond in mijn top 10.
Wat ik bedoel is dat iedereen klaagt over Cyprus maar niet over die andere landen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:54 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Omdat het niet anders dan gejat kan zijn? Wel goed gejat dus ik klaag niet. Beter dan al die artiesten die vals zingen met kut nummers.
Ah okay, ik klaag verder niet over Cyprus, ben juist positief verrast omdat het een lekkere catchy song is met veel Gaga vibes. Het blijft extreem jammer dat zo veel C-artiesten altijd worden toegelaten op het ESF. Ik pleit nog altijd vocale kwaliteiten ten alle tijden priotiseren ten opzichte van de show. Dat zal het ESF goed doen.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:55 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat iedereen klaagt over Cyprus maar niet over die andere landen.
Nee, bij het ESF horen ook dit soort nummersquote:Op vrijdag 21 mei 2021 00:59 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ah okay, ik klaag verder niet over Cyprus, ben juist positief verrast omdat het een lekkere catchy song is met veel Gaga vibes. Het blijft extreem jammer dat zo veel C-artiesten altijd worden toegelaten op het ESF. Ik pleit nog altijd vocale kwaliteiten ten alle tijden priotiseren ten opzichte van de show. Dat zal het ESF goed doen.
12 points for Norway!
Meestal heb je eens soort van top 5 top 10 als de finale begint.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:07 schreef cosmosis het volgende:
Dat het in NL is wekt mn interesse, en ik hoop dat ik muzikale orgasmes krijg van onbekende gems. De 1e live show was nog wel leuk, maar vandaag was muzikaal toch matig helaas.
Zoals ik al zei, met je ogen dicht wil ik kunnen genieten van Europese muzikale hoogstandjes en dat is helaas niet zo, maarja ik ben dan waarschijnlijk niet de doelgroep, hoe graag ik het zou willen.Het moet toch niet zo moeilijk zijn om de zangkwaliteiten iets te upgraden.
Ja de finale is dan inderdaad wel een stuk beter, hoeveel gaan er naar de finale? 16 ofzo? Dat zal iets betere kwaliteit zijn!quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:11 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Meestal heb je eens soort van top 5 top 10 als de finale begint.
Dat je onderaan begint is prima, maar de meeste naar voren geschoven artiesten bij het ESF staan niet aan het begin. Soms al bekende artiesten, soms probeert een land een statement te maken met een debiel nummer, en soms gewoon wansmaak. Ik moet zeggen dat dit jaar er iets minder wereldverbeteraar optredens zijn gelukkig.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:14 schreef IxCalypso het volgende:
En de meeste artiesten beginnen onderaan de ladder. Alle artiesten. Tenzij je een Davina bent en al een voorsprong hebt qua vader.
20quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:14 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Ja de finale is dan inderdaad wel een stuk beter, hoeveel gaan er naar de finale? 16 ofzo? Dat zal iets betere kwaliteit zijn!
Je kijkt het vaker?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:17 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Dat je onderaan begint is prima, maar de meeste naar voren geschoven artiesten bij het ESF staan niet aan het begin. Soms al bekende artiesten, soms probeert een land een statement te maken met een debiel nummer, en soms gewoon wansmaak. Ik moet zeggen dat dit jaar er iets minder wereldverbeteraar optredens zijn gelukkig.
Doen de big 5 altijd mee met de finale? Zonder halve finale selectie?quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:18 schreef IxCalypso het volgende:
Plus the big 5 en Nederland (de winnaar).
Niet actief, maar als je muziek luistert via YT dan kom je uiteraard in aanraking met het ESF seizoen. Ik wil het graag waarderen, maar slechts een klein percentage vind ik de moeite waard om te beluisteren.quote:
Oh ik ook, absoluut, maar de show, het spectakel alles is te leukquote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:23 schreef cosmosis het volgende:
[..]
Niet actief, maar als je muziek luistert via YT dan kom je uiteraard in aanraking met het ESF seizoen. Ik wil het graag waarderen, maar slechts een klein percentage vind ik de moeite waard om te beluisteren.
Zeker! Ik ook, het is super om nieuwe parels te ontdekken! Verbazingwekkend dat ook op Youtube je in je eigen bubbel zit totdat je ineens iets nieuws hoort.quote:Op vrijdag 21 mei 2021 01:29 schreef IxCalypso het volgende:
Ik kijk The Voice enzo ook altijd omdat ik hoop op een parel die ik nog niet ken.
Zoals een Boris toendertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |