SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ja, dat gaat heel goed tegenwoordig. Hij heeft steeds meer vrienden zelfs, maar omdat hij nooit in onze woonplaats op school heeft gezeten heeft hij hier nauwelijks vrienden. En dat vindt hij wel eens lastig. Dus we zijn erg blij dat hij nu een vriend heeft gevonden hier.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Wel leuk dat hij een paar vrienden heeft die hetzelfde zijn. Maakt het voor hem allemaal ook wat makkelijker, denk ik.
Dat heb je zelf gedaan, denk ik.quote:
Je kunt het ook in de feedback vragen. Zal ik dat doen?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:20 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil wel modjes lokken, maar weet eigenlijk niet wie hier mod zijn. @:Viv kan jij helpen?
Belsen en Bosbeetle geloof ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:20 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wil wel modjes lokken, maar weet eigenlijk niet wie hier mod zijn. @:Viv kan jij helpen?
Kun je bovenaan in MUZ in het topic "What a mod gotta do" aankaarten.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:20 schreef Rafeiro het volgende:
Ik doe het wel evenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je bovenaan in MUZ in het topic "What a mod gotta do" aankaarten.
Er komt vast nog wel een andere.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:22 schreef brother52 het volgende:
Oh ja, fietsen, anders mis ik straks mijn trein nog
Anders ook welquote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:24 schreef Doedezemaar het volgende:
Gewoon het topic rapporteren, dan zien de mods het.
Dank voor de snelle service.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Eerlijk gezegd dacht ik wat heeft dit nou weer met MUZ van doen, pas door de OP wist ik dat het R49 was
Jij hebt paling en je deelt niet eens?quote:
Die was donderdag bij mijn vaste viskraam ook op tegen sluitingstijd.quote:
Oh wat fijn om te horen! Gelukkig zeg!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Alleen mn pa, en die is inmiddels ook weer een heel eind opgeknapt, alleen nog snel moe... maar dat zal moeten slijten nu gok ik.
Het zonnetje schijnt naar binnen en ik zie allemaal dingen.. stof dusquote:Op zaterdag 9 januari 2021 13:49 schreef MadMaster het volgende:
Aangezien het zonnetje schijnt, maar er buiten bijna niets te doen is gooi ik zo wat 'zonnige' beats via de stream de wereld in...
Poets ze!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:05 schreef just me het volgende:
[..]
Het zonnetje schijnt naar binnen en ik zie allemaal dingen.. stof dus
Zorg jij voor de arbeidsvitaminen dan ga ik ondertussen aan de slag
U draait, wij poetsenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Poets ze!
Mijn eega is daar ook mee bezig, dus ben ik verbannen naar mijn draaihok...
de plaat zekerquote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is oneerlijk verdeeld.
Ik had ook liever willen poetsen...
Op weg naar het boodschappen doen hebben we natte sneeuw, regen, hagel en een regenboog gehad.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 14:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Zoveel stof hier,daar is geen beginnen aan. We stonden in de startblokken om te gaan wandelen en toen trok het helemaal dicht en viel er neerslag. Straks poging twee dan maar, want dit is niet aangenaam zo
Die zonder inkt of heb je die om kunnen ruilen?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:00 schreef just me het volgende:
en ondertussen ben ik de nieuwe printer aan het installeren
HP Envoy6000, 99,00 en 6 maanden gratis inktquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die zonder inkt of heb je die om kunnen ruilen?
Welke is het geworden?
Dat wordt de eerste 6 maanden dan heel veel printen...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:19 schreef just me het volgende:
[..]
HP Envoy6000, 99,00 en 6 maanden gratis inkt
Jep, zeker als dochterlief niet de verhuisdoos kan vinden waar de printer inzit. Ik ben al bezig om voor de kabouter werkbladen uit te printenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat wordt de eerste 6 maanden dan heel veel printen...
Is dat voor school?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:27 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, zeker als dochterlief niet de verhuisdoos kan vinden waar de printer inzit. Ik ben al bezig om voor de kabouter werkbladen uit te printen
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat voor school?
If so, moet je dat als ouder ook maar net kunnen regelen...
Nee, dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 15:30 schreef just me het volgende:
[..]er niet iedere ouder heeft een beschikking over een printer e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |