Was top!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:19 schreef peaceman het volgende:
Graag gedaan mensen.![]()
Sowieso tot eind dit jaar, maar zou gezellig zijn als jullie hier af en toe eens langskomen.
da's leuk om te horen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Peaceman bedankt
(Ook namens mijn vriendin, ze vond het ook heel chill!)
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
en vergeet de chips dan niet mee te nemen
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:20 schreef just me het volgende:
[..]
en vergeet de chips dan niet mee te nemen
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Terwijl hij onder de vleugel sliep
alsof geen morgen hem meer riep,
begonnen zacht op 't wit en zwart
van 't doodstil glanzend mechaniek
de snelle maten van het lied
dat in zichzelf verdronken sliep,
dat in zichzelf verzonken zag
naar wie het riep
met klare, jubelende kracht.
Haastig en diep gelukkig schiep
Mozart zijn kleine nachtmuziek.
Ja nou kan ik dit afsluiten.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:20 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Terwijl hij onder de vleugel sliep
alsof geen morgen hem meer riep,
begonnen zacht op 't wit en zwart
van 't doodstil glanzend mechaniek
de snelle maten van het lied
dat in zichzelf verdronken sliep,
dat in zichzelf verzonken zag
naar wie het riep
met klare, jubelende kracht.
Haastig en diep gelukkig schiep
Mozart zijn kleine nachtmuziek.
Gedaan. Zoals gezegd; ik vind het een mooi nummer, maar ik begrijp niet hoe dit nu ineens 'collectief' op de lijstjes is verschenen. Heb ik ergens dit jaar iets gemist of zo?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan nog maar een keer de gepolijste versie luisteren:
Duurt toch maar een paar minuten.
Veel plezier met tv kijken.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga ook afsluiten en nog even tv kijken. Het was een leuke en gezellige avond! Slaap lekker en tot gauw!
Nick Drake is wel een cult held onder muziek liefhebbersquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Gedaan. Zoals gezegd; ik vind het een mooi nummer, maar ik begrijp niet hoe dit nu ineens 'collectief' op de lijstjes is verschenen. Heb ik ergens dit jaar iets gemist of zo?
Hahahaquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
jou ga ik sowieso vaker hier naartoe halen, goed voor je muzikale kennis. dan ken je eind dit jaar wat meer tijdens de top 2000
dan was het hier wel heel leuk als een vrouw chocolade overslaatquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik vind het ook leuk. Heb zelf chocolade overgeslagen om hier verder te luisteren vandaag
Het is al een tijdje aan het groeien toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nick Drake is wel een cult held onder muziek liefhebbers
ja wel iets van de laatste jaren dat je het steeds meer hoort. Niet onterecht overigens.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:24 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Het is al een tijdje aan het groeien toch?
De gezelligheid met de andere users zorgt ervoor dat je wil blijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:21 schreef Koen66 het volgende:
de top 2000 is altijd wel goed voor ledenwerving hier
ja staat hier ergens boven. ff terugscrollen.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:25 schreef skysherrif het volgende:
is er ergens een lijstje van alle nrs die je er in had?
Nummer erachter is trouwens het aantal stemmen dat het heeft gekregenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:25 schreef skysherrif het volgende:
is er ergens een lijstje van alle nrs die je er in had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eens, ik was 1 van de 12, maar dat was afgelopen editie voor mij pas de eerste keer dat ik erop stemde.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja wel iets van de laatste jaren dat je het steeds meer hoort. Niet onterecht overigens.
ik heb er niet op gestemd, maar vind het best mooi. Ik had dan wel weer wel op Love gestemd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Eens, ik was 1 van de 12, maar dat was afgelopen editie voor mij pas de eerste keer dat ik erop stemde.
heeft die vis nou nog steeds problemen met zwemmen?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:29 schreef Rafeiro het volgende:
Voor mijn gevoel mis ik echt een paar stapjes, dat is frustrerend. Maar stop zo weer even met het gup gepiel
Kleine stapjes. Het heeft geen haast.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:29 schreef Rafeiro het volgende:
Voor mijn gevoel mis ik echt een paar stapjes, dat is frustrerend. Maar stop zo weer even met het gup gepiel
Met mij gaat het prima, sinds gister weer op "vrije voeten"quote:
Ah gelukkig!quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima, sinds gister weer op "vrije voeten"
Ciaoooo Moentjequote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Ik ga er ook vandoor . Tot morgen weer en nogmaals bedankt voor de muziek![]()
![]()
![]()
Slaap straks
Ja, ik had het me vanavond wel voorgenomen....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah gelukkig!
Kom je een volgende keer ook eens buurten hier?
lekkere muziekjes vanavondquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, ik had het me vanavond wel voorgenomen....
Alleen de hele avond op de bank voor de tv blijven hangen
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:35 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, ik had het me vanavond wel voorgenomen....
Alleen de hele avond op de bank voor de tv blijven hangen
Had jij nou ook corona? Of alleen je pa?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:32 schreef Isorden het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima, sinds gister weer op "vrije voeten"
Sorry Raf. Ik ga richting bed.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:45 schreef Rafeiro het volgende:
Durft iemand nog te luisteren dan maak ik een klein heetje ruimte. Zit nu met 2 toetsenborden en 1 muis te jlooien op 1 bureau.
Wil nog wel even wat pielen. Maar nu niets vooe aleen mezelf,
Alleen mn pa, en die is inmiddels ook weer een heel eind opgeknapt, alleen nog snel moe... maar dat zal moeten slijten nu gok ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Had jij nou ook corona? Of alleen je pa?
Eng hoor, ben vaak gammel enzo, maar gelukkig 2x nefatief getest.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 00:19 schreef Isorden het volgende:
[..]
Alleen mn pa, en die is inmiddels ook weer een heel eind opgeknapt, alleen nog snel moe... maar dat zal moeten slijten nu gok ik.
quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 08:30 schreef just me het volgende:
[..]heb jij ook n gezellige avond gehad?
En als je straks met de auto weg gaat moet je weer krabbenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 08:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Was gezellig.
Alleen het moeten krabben van de autoruiten toen in naar huis ging, was minder.
Vandaag blijf ik lekker thuis.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
En als je straks met de auto weg gaat moet je weer krabben
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 08:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag blijf ik lekker thuis.![]()
Zo meteen even balkondeuren open, even doorluchten, en in de kou zitten.
Ik moet sowieso vanmiddag thuis zijn omdat de printer bezorgd gaat worden. Ja ik gooi ook altijd de boel lekker open, verwarming uit, en luchten maar. Moet er alleen aan denken om boven de boel weer dicht te doen straks!quote:Op zaterdag 9 januari 2021 08:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag blijf ik lekker thuis.![]()
Zo meteen even balkondeuren open, even doorluchten, en in de kou zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |