Toen ik om 18:00 uur naar de cafetaria liep, zat de auto al dicht gevroren. Het is echt koud.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:14 schreef just me het volgende:
Nu snap ik waarom de strooiwagen door de straat reed, het heeft gevroren![]()
Mwah, ik heb ze toen op Pinkpop 2014 overgeslagen om vooraan te staan bij Metallica. Zag ze daarna op Werchter 2017 en het was wel goed, maar het was nou niet dat ik er meteen fan van werd.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan is het niet blijven hangen. Maar ik heb ook echt helemaal niks met Arcade Fire. En nu gaat iedereen me vertellen dat ik die een keer op een festival moet zien en dat ik dan om ben.
dit is de 2e nummer 1quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik dacht dat we wel klaar waren.
Of is de afsluitende tune?
de versie die ik hebquote:
Zo jammer....quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hadden er in december zullen zitten, maar toen ging het land even dicht.
En dan ga je dus even niet...
Ik had het niet door. deze muziek maakt je warmquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Toen ik om 18:00 uur naar de cafetaria liep, zat de auto al dicht gevroren. Het is echt koud.
eensquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij hadden er in december zullen zitten, maar toen ging het land even dicht.
En dan ga je dus even niet...
De versie waarin ie zn laatste adem uitblaast. Net ervoor een paar antidepressiva teveel genomenquote:
Come on Feel the illionoise toch wel duidelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
In het T2000 topic was er de discussie of Come On Feel The Illinoise of Carrie & Lowell nou het betere album is. Afgelopen week Carrie & Lowell opnieuw geluisterd. Moeilijk om een voorkeur te hebben tussen die 2 platen eigenlijk
en de vriendin is net volwassen ?quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:15 schreef Koen66 het volgende:
eens
[..]
eens
maar mijn zwager is een 36 jarige met die zich gedraagt als een verliefde 16 jarige puber die nergens naar luistert (hij wil z'n daar ontmoette Colombiaanse vriendinnetje weer zien)
Ja en de verwarming die aan staatquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:15 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had het niet door. deze muziek maakt je warm
Ach, met Nathalee Holloway liep het er ook slecht af...quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:15 schreef Koen66 het volgende:
eens
[..]
eens
maar mijn zwager is een 36 jarige met die zich gedraagt als een verliefde 16 jarige puber die nergens naar luistert (hij wil z'n daar ontmoette Colombiaanse vriendinnetje weer zien)
Dan nog maar een keer de gepolijste versie luisteren:quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:16 schreef livelink het volgende:
Oh, dit vind ik dan wel weer mooi![]()
Mooie afsluiter. Dank je wel peaceman voor al je werk en je enorme uithoudingsvermogen![]()
![]()
Hopelijk heeft Diaan je goed verzorgd.
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:15 schreef Koen66 het volgende:
eens
[..]
eens
Graagquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mooie dagafsluiting. Wil je er nog een gebed bij?
nee joh, te vroeg, ik had net een glaasje ingeschonkenquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:16 schreef livelink het volgende:
Oh, dit vind ik dan wel weer mooi![]()
Mooie afsluiter. Dank je wel peaceman voor al je werk en je enorme uithoudingsvermogen![]()
![]()
Hopelijk heeft Diaan je goed verzorgd.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:17 schreef brother52 het volgende:
Thanks Peace!
Kan ik eindelijk naar bed
ik zal ook weer eens wat vaker komen buurten, heb ik afgelopen jaar nagelatenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:19 schreef peaceman het volgende:
Graag gedaan mensen.![]()
Sowieso tot eind dit jaar, maar zou gezellig zijn als jullie hier af en toe eens langskomen.
Ik ben er morgen sowieso weer bij om 21:00quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:19 schreef peaceman het volgende:
Graag gedaan mensen.![]()
Sowieso tot eind dit jaar, maar zou gezellig zijn als jullie hier af en toe eens langskomen.
en vergeet de chips dan niet mee te nemenquote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zal ook weer eens wat vaker komen buurten, heb ik afgelopen jaar nagelaten
Terwijl hij onder de vleugel sliepquote:
jou ga ik sowieso vaker hier naartoe halen, goed voor je muzikale kennis. dan ken je eind dit jaar wat meer tijdens de top 2000quote:Op vrijdag 8 januari 2021 23:19 schreef Limoentjuh het volgende:
Dank je wel @:peaceman![]()
![]()
![]()
![]()
Supertof gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |