Heb je 'm nog op tijd kunnen omruilen of is dit die zonder inkt?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet sowieso vanmiddag thuis zijn omdat de printer bezorgd gaat worden. Ja ik gooi ook altijd de boel lekker open, verwarming uit, en luchten maar. Moet er alleen aan denken om boven de boel weer dicht te doen straks!
Anders vries je dood als je naar bed gaat vanavond.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 08:42 schreef just me het volgende:
[..]
Ik moet sowieso vanmiddag thuis zijn omdat de printer bezorgd gaat worden. Ja ik gooi ook altijd de boel lekker open, verwarming uit, en luchten maar. Moet er alleen aan denken om boven de boel weer dicht te doen straks!
Ik heb er al 4 achter m'n kiezen, was om 7.00 uur al wakker en heb vanaf bed TV gekeken.quote:
Ga svp bij hen klagen, hier kunnen we er weinig aan doen...quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:10 schreef Rafeiro het volgende:
Ik word schijtziek van mensen die boven me wonen en die de verwarming 's nachts aan hebben staan. Verwarmingsbuizen lopen door mijn slaapkamer en maken herrie en maken mijn slaapkamer warm.
Welke josti zet 's nachts de verwarming aan
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:29 schreef brother52 het volgende:
Straks mijn telefoon even wegbrengen. De accu is opgezwollen en daardoor is mijn scherm bol gaan staan en heb ik nu allemaal mooie streepjes.
Als ik dat wist hoe je dat doet, had ik het niet gedaan natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Heb dat overigens alleen nog maar bij een iPhone gezien.
Bij mijn Samsung S6 is door een opgeblazen batterij de hele achterkant (die in principe vast zit) er af gedrukt.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 09:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar dan?
Heb dat overigens alleen nog maar bij een i-Phone gezien.
Ouderwets zou je dat onthouden hebbenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:03 schreef brother52 het volgende:
Weer ouderwets de treintijden en zo op een briefje geschreven
En is was gelukkig zo slim om gisteravond mijn mijn iPod al op te zoeken en aan de stroom te hangen.Al weet ik niet hoe lang die accu het uit gaat houden....
Ik kan mijn eigen telefoonnummers al nauwelijks onthoudenquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ouderwets zou je dat onthouden hebben
Mijn 06 weet ik wel maar het nummer van mijn vaste telefoon weet ik ook niet zo goedquote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan mijn eigen telefoonnummers al nauwelijks onthouden
Bij mij is dat andersom maar ik heb mijn 06-nummer ook een stuk korter dan mijn vaste lijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:12 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn 06 weet ik wel maar het nummer van mijn vaste telefoon weet ik ook niet zo goed
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:15 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bij mij is dat andersom maar ik heb mijn 06-nummer ook een stuk korter dan mijn vaste lijn.
En dat is klassiek?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:19 schreef Rafeiro het volgende:
ik denk dat ik rond 10:30 weer een keer op de stream kom en dan lekker buiten mij comfortzone
Luistert en huivert.quote:
Als ik huiver is het dus buiten mijn comfortzone, in plaats van buiten de jouwe.quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Luistert en huivert.
Geschuif met die toetsenborden is verre van ideaal.
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:39 schreef Melting het volgende:
Na sluitingstijd
Kwestie van te laat komen
Dat is de enige verklaring
Ik had gisteren bij de bakker weer
Een bijna broodervaring
Broken?quote:Op zaterdag 9 januari 2021 10:39 schreef brother52 het volgende:
Beroerd dat dat ding stuk is maar ik heb wel weer een thema voor de volgende show
Dus vanmorgen maar even brood gehaald.quote:
Die hebben we al eens gehad.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2021 11:09 schreef livelink het volgende:
Mijn zoon had gisteren een verjaardagsfeestje. Hij heeft sinds een paar maanden een vriend gevonden met wie hij gaat mountainbiken en die was gisteren jarig en had hem uitgenodigd om 20.00
Die vriend is ook autistisch, ze hebben elkaar ontmoet bij het sporten bij een organisatie die dat organiseert voor jongeren die normaal niet mee kunnen sporten in clubverband.
Dus mijn zoon wilde gisteren precies de tijd de deur uit gaan om daar om 20.00 te zijn. Ik leg hem uit dat hij beter kan zorgen dat hij iets later is omdat men niet verwacht bij een feestje dat je er precies op tijd bent. Hij was er dus om 20.10. Zijn vriend was toen dik in de stress omdat hij dacht dat mijn zoon niet meer zou komen
Ik had er even niet aan gedacht dat hij ook autistisch was met mijn advies![]()
Er was nog 1 andere vriend (ook autistisch) en ze hebben het volledig coronaproof gevierd. De jongen woont op een boerderij en zij waren met zijn drieën in de schuur en dus niet bij de rest van de familie, want dat mocht niet volgens de regels.
Soms is het leven als autist eigenlijk best makkelijk denk ik dan. Gewoon duidelijk. De begintijd van een feestje is duidelijk, de regels zijn duidelijk en je hebt nog steeds plezier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |