Ik ben maagd, hoezo?quote:Op zondag 21 december 2014 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Neuk jij veel chicks (serieuze vraag), nee hè?
Ik heb nog een extra zin toegevoegd aan mijn post, je reageerde ietwat te snel, waarom zit je er zo bovenop?quote:
Nee, waarom is dit relevant?quote:Op zondag 21 december 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is vast geen bewuste keuze, nietwaar?
en fokkenquote:Op zondag 21 december 2014 19:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga gelijk stoppen met belasting betalen
quote:Op zondag 21 december 2014 19:51 schreef chroestjov het volgende:
Zit je soms naarstig te F5'en omdat je extreem veel cared?
Celibaat gewoon, nette jongen dit dat.quote:Op zondag 21 december 2014 19:51 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Het is vast geen bewuste keuze, nietwaar?
Haha Gridlok wat ben je weer sterk man.quote:Op zondag 21 december 2014 19:52 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Celibaat gewoon, nette jongen dit dat.
wist je dat fok! automatisch de pagina ververst iedere paar seconden?quote:Op zondag 21 december 2014 19:51 schreef chroestjov het volgende:
Geen topics, alleen je MyATquote:Op zondag 21 december 2014 19:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wist je dat fok! automatisch de pagina ververst iedere paar seconden?
Deze man, zo ad rem dat hij nog extra tijd nodig had om volgende zin bij te kunnen editen:quote:Op zondag 21 december 2014 19:51 schreef chroestjov het volgende:
Ik heb nog een extra zin toegevoegd aan mijn post, je reageerde ietwat te snel, waarom zit je er zo bovenop?
Wauw, fantastisch, geweldig!quote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef chroestjov het volgende:
Maar waarschijnlijk ben je te gepikeerd om helder na te kunnen denken.
Wat heb ik nou weer gedaan.quote:Op zondag 21 december 2014 19:52 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha Gridlok wat ben je weer sterk man.
Doe nou maar rustig, straks sneuvelen er weer onschuldige spullen en muren omdat jij je niet kan beheersen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef Stratman het volgende:
Chroestjov, je bent echt een zielig onzeker beta mannetje, mag hopen dat je internet gauw afgesloten word.
Bedankt.quote:Op zondag 21 december 2014 19:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Was gewoon een erg goede grap.
Ik ben echt blij dat ik jouw adres niet heb, dan was er wat anders gesneuveld denk ik zo.quote:Op zondag 21 december 2014 19:54 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Doe nou maar rustig, straks sneuvelen er weer onschuldige spullen en muren omdat jij je niet kan beheersen.
De vloer waarover je loopt wellicht?quote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik jouw adres niet heb, dan was er wat anders gesneuveld denk ik zo.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik jouw adres niet heb, dan was er wat anders gesneuveld denk ik zo.
Zolang je moeder er niet naast staat is er niets aan de hand lijkt mij.quote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De vloer waarover je loopt wellicht?
quote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De vloer waarover je loopt wellicht?
Zou het niet eens in je gezicht kunnen zeggen ( haha want klein snapje ).quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef ntm het volgende:
Op internet stoer praten maar in het echt een stil muurbloempje zijn. Sowieso dat de meeste hier wat ze nu posten echt niet recht in iemands gezicht durven te zeggen.
Het is hier trouwens lastig te geraken met het OV, het zou makkelijker zijn als je een auto had.quote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef Stratman het volgende:
[..]
Irl is jouw schoonheid zodanig oogverblindend dat ik spontaan dichtschiet.quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef ntm het volgende:
Op internet stoer praten maar in het echt een stil muurbloempje zijn. Sowieso dat de meeste hier wat ze nu posten echt niet recht in iemands gezicht durven te zeggen.
Je meent toch niet werkelijk mijn aantal bedpartners te kunnen afleiden uit een aantal posts op het internet?quote:Op zondag 21 december 2014 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat dit gegeven ook illustreert wat voor treurwilg je eigenlijk bent.
Hahahaha dat is CB. ( racist die je bent )quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je meent toch niet werkelijk mijn aantal bedpartners te kunnen afleiden uit een aantal posts op het internet?.
Jij was toch die neger die om de havenklap moest vertellen dat 'ie z'n vriendin anaal neukt en graag ook even een foto post met haar kont er op? Man, jij moet zwemmen in het aantal bedpartners.
Dan neem ik m'n woorden terug.quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha dat is CB. ( racist die je bent )
quote:Op zondag 21 december 2014 19:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou het niet eens in je gezicht kunnen zeggen ( haha want klein snapje ).
Ik zou wat ik nu post wel in jouw oren willen fluisteren.quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef ntm het volgende:
" Wait till you see my dick " ?quote:Op zondag 21 december 2014 20:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zou wat ik nu post wel in jouw oren willen fluisteren.
Smoother kan bijna niet hehequote:Op zondag 21 december 2014 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Irl is jouw schoonheid zodanig oogverblindend dat ik spontaan dichtschiet.
Nee, gewoon hele verhalen over de criminele familie van Braddie.quote:
Een subway is dan ook 2x groter voor jou, dus jij betaald minder voor meer, schandequote:Op zondag 21 december 2014 20:02 schreef ntm het volgende:
Ik stond laatst in de rij bij Subway, de caissière zag me over het hoofd waardoor ik overgeslagen werd. Diegene achter mij werd gelijk geholpen #shortiestruggles
Gedeeltelijk, ik schatte er op basis van je manier van posten 0 in en dat bleek juist te zijn, just sayin'quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je meent toch niet werkelijk mijn aantal bedpartners te kunnen afleiden uit een aantal posts op het internet?.
Havenklapquote:Jij was toch die neger die om de havenklap moest vertellen dat 'ie z'n vriendin anaal neukt en graag ook even een foto post met haar kont er op? Man, jij moet zwemmen in het aantal bedpartners.
Van die mensen die dan naar de supermarkt gaan om alle gratis cervelaat op te vreten zeker.quote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, gewoon hele verhalen over de criminele familie van Braddie.
Damn, zag em niet eens.quote:
Als ik een zwerver was zou ik chillen in m'n AH, gratis koffie, gratis kaas/worst/olijven/crackers etc. en op woensdag gratis kleine krentenbollen. #richbumquote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Van die mensen die dan naar de supermarkt gaan om alle gratis cervelaat op te vreten zeker.
ok.quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef ntm het volgende:
Gebeurt dat vaak ja? Lijkt me dat er altijd wel ergens zo'n manager type is die ze naar buiten stuurt omdat ze niks kopen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik een zwerver was zou ik chillen in m'n AH, gratis koffie, gratis kaas/worst/olijven/crackers etc. en op woensdag gratis kleine krentenbollen. #richbum
Ze kopen dus wel altijd wat, met gebedeld geld of hun uitkerinkje. Maar ze stinken welquote:Op zondag 21 december 2014 20:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gebeurt dat vaak ja? Lijkt me dat er altijd wel ergens zo'n manager type is die ze naar buiten stuurt omdat ze niks kopen.
Je denkt ook echt dat dit serieus is?quote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gedeeltelijk, ik schatte er op basis van je manier van posten 0 in en dat bleek juist te zijn, just sayin'.
Smeer ze een Andrelon aan.quote:Op zondag 21 december 2014 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze kopen dus wel altijd wat, met gebedeld geld of hun uitkerinkje. Maar ze stinken wel.
Ja, best wel, toch tekenend dat ik zoiets als waar aanneem bij jouquote:Op zondag 21 december 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je denkt ook echt dat dit serieus is?
Zou wel mi willen eten met roboquote:Op zondag 21 december 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Wenkbrauwen i.p.v. wimpers.
Senseo pats.
Doller.
Ambercrombie.
Lijdend onderwerp.
Haaievinnensoep.
Carbonada.
Wiskey.
Vieuw.
Assertieve dissonantie.
Kant nog wal.
Geldt.
Rijst of mi.
Proffesor.
Havenklap
Zegt veel over je inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, best wel, toch tekenend dat ik zoiets als waar aanneem bij jou.
Moet wel een fijne dag voor je zijn, je autisten lijstje aangevuld en iemand voor maagd kunnen uitmaken, je boft maar.quote:Op zondag 21 december 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Wenkbrauwen i.p.v. wimpers.
Senseo pats.
Doller.
Ambercrombie.
Lijdend onderwerp.
Haaievinnensoep.
Carbonada.
Wiskey.
Vieuw.
Assertieve dissonantie.
Kant nog wal.
Geldt.
Rijst of mi.
Proffesor.
Havenklap
Kijk eens naar de datum van de eerste.quote:Op zondag 21 december 2014 20:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet wel een fijne dag voor je zijn, je autisten lijstje aangevuld en iemand voor maagd kunnen uitmaken, je boft maar.
Ga jij nou maar de koeienvlaai van je kaplaarsjes spoelen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet wel een fijne dag voor je zijn, je autisten lijstje aangevuld en iemand voor maagd kunnen uitmaken, je boft maar.
Zag er aan het begin vet awkward uit, maar uiteindelijk begin v/d rap toch wel on point gebracht, goed filmpjequote:
Fuck idd, gaat snelquote:
Haha ja het is wel een mooie dissquote:Op zondag 21 december 2014 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag er aan het begin vet awkward uit, maar uiteindelijk begin v/d rap toch wel on point gebracht, goed filmpje.
[..]
Fuck idd, gaat snel.
Zal ik doen, later man, succes met al je vrouwen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga jij nou maar de koeienvlaai van je kaplaarsjes spoelen.
Nee niet weggaanquote:Op zondag 21 december 2014 20:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zal ik doen, later man, succes met al je vrouwen.
Bij nader inzien heb ik m.b.t. deze post toch maar even een TR aangemaakt, bedreiging is namelijk niet toegestaan.quote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef Stratman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 21:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bij nader inzien heb ik m.b.t. deze post toch maar even een TR aangemaakt, bedreiging is namelijk niet toegestaan.
Eigenlijk eerste echte verkiezing sinds de Arabische Lente toch? Goede stap richting een gezonde democratie. Mocht jij ook stemmen? En had je op Essebsi gestemd?quote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef ntm het volgende:
Tunesische presidentsverkiezingen was vandaag, deze zal MMGYMCMB wel leuk vinden:
[ afbeelding ]
Welkom in de wereld van Chroestjov, de man die alles en iedereen maar mag en kan beledigen in zijn wereld, maar absoluut te zwak is om klappen te incasseren en daarom maar op de TR ramtquote:Op zondag 21 december 2014 21:29 schreef terrastegel het volgende:
Wauw zeg,
iemand zegt 1x iets dat ietsje te ver gaat meteen TR knop etc
Zijn jullie een stel kinderen ofzo? Jezus man
Daarnaarst is het gebruiken van die TR knop ook nog eens een aanwijzing dat je te zwak bent om de discussie aan te gaan. Haal ook eens goede argumenten aan ipv die dingen wat op geen drol lijken.
Dit slaat echt weer totaal nergens op.
Ja dit bedoel ik dus. Eerst wel de discussie aangaan maar als je niet kan winnen er enkele poep argumenten bijhalen en als iemand dan wat zegt dat wel eens een bedreiging zou kunnen zijn meteen TR want alles wat op dit forum gezegd wordt moet meteen serieus genomen worden.quote:Op zondag 21 december 2014 21:30 schreef Stratman het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van Chroestjov, de man die alles en iedereen maar mag en kan beledigen in zijn wereld, maar absoluut te zwak is om klappen te incasseren en daarom maar op de TR ramt
Wat is er trouwens bedreigend aan ik hoop dat je je verslikt in je eten?quote:Op zondag 21 december 2014 21:33 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja dit bedoel ik dus. Eerst wel de discussie aangaan maar als je niet kan winnen er enkele poep argumenten bijhalen en als iemand dan wat zegt dat wel eens een bedreiging zou kunnen zijn meteen TR want alles wat op dit forum gezegd wordt moet meteen serieus genomen worden.
O, dus jij zegt ik hoop dat je je verslikt in je eten? TR, dit is een bedreiging
Als je de discussie aangaat moet je ook toe durven geven dat je gewoon fout zit en de discussie verloren hebt.
Wow sexy chick zegquote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef ntm het volgende:
Tunesische presidentsverkiezingen was vandaag, deze zal MMGYMCMB wel leuk vinden:
[ afbeelding ]
Ach, daar mogen ze zelf kiezen welke zonnebril ze op hun hoofd zettenquote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef Salatrel het volgende:
Die zonnebril staat vast niet in het kledingreglement!
Ja klopt, nee ik heb niet gestemd. In oktober wel, met de partijverkiezingen. Ik ben geen voorstander van Essebsi, vind hem veel te oud...het is wel een echte politicus met heel veel ervaring. Ik denk dat daarom de meeste mensen voor hem hebben gekozen. Het gaat tot nu toe wel goed in Tunesië, zeker als je kijkt naar de omringende landen, waar het onstabiel is. Er moet wel veel gebeuren, terroristische dreigingen zijn er nog steeds bijvoorbeeld. We gaan zien hoe het zich ontwikkelt...de economie groeit er wel ontzettend. Bizar hoe dat na de revolutie zo snel gaat.quote:Op zondag 21 december 2014 21:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Eigenlijk eerste echte verkiezing sinds de Arabische Lente toch? Goede stap richting een gezonde democratie. Mocht jij ook stemmen? En had je op Essebsi gestemd?
Kloptquote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter ook welquote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Ach, daar mogen ze zelf kiezen welke zonnebril ze op hun hoofd zettenZie je hier bijv. ook:
[ afbeelding ]
Maar qua standpunten? Vind het wel goed te zien dat beide kandidaten vrij seculier zijn (wordt natuurlijk allemaal wat anders afgeschilderd in de westerse media, oppressie van Islamitische devotie is dan per definitie autoritair en het tegenovergestelde per definitie fundamentalistischquote:Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja klopt, nee ik heb niet gestemd. In oktober wel, met de partijverkiezingen. Ik ben geen voorstander van Essebsi, vind hem veel te oud...het is wel een echte politicus met heel veel ervaring. Ik denk dat daarom de meeste mensen voor hem hebben gekozen. Het gaat tot nu toe wel goed in Tunesië, zeker als je kijkt naar de omringende landen, waar het onstabiel is. Er moet wel veel gebeuren, terroristische dreigingen zijn er nog steeds bijvoorbeeld. We gaan zien hoe het zich ontwikkelt...de economie groeit er wel ontzettend. Bizar hoe dat na de revolutie zo snel gaat.
Ja zijn partij heeft wel goede standpunten, maar het is dus nog afwachten of ze het waar gaan maken. Beide partijen zijn inderdaad seculier. Het heeft tijd nodig, een land wat lang in dictatuur heeft geleefd kan niet ineens er zonder schrammen vanaf komen. Maar je merkt wel dat veel mensen daar dat niet snappen en het geduld er niet voor hebben. Vroeger was er wel orde en meer veiligheid dan nu, er zijn mensen die weer terug verlangen naar die tijd. Ik ben zelf nog het meeste bang voor de terroristen, die zouden echt alles verspesten. Ze doen er nu wel wat meer aan. Afgelopen zomer moest ik ook standaard bij elke winkelcentrum door een poortje + tas laten checken. En bij parkeergarage controleren ze je auto voordat je naar binnen mag.quote:Op zondag 21 december 2014 21:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar qua standpunten? Vind het wel goed te zien dat beide kandidaten vrij seculier zijn (wordt natuurlijk allemaal wat anders afgeschilderd in de westerse media, oppressie van Islamitische devotie is dan per definitie autoritair en het tegenovergestelde per definitie fundamentalistisch). En ja, is ook goed om te zien. Maar heeft nog veel tijd nodig.
Laffe modkloon gespotquote:Op zondag 21 december 2014 21:29 schreef terrastegel het volgende:
Wauw zeg,
iemand zegt 1x iets dat ietsje te ver gaat meteen TR knop etc
Zijn jullie een stel kinderen ofzo? Jezus man
Daarnaarst is het gebruiken van die TR knop ook nog eens een aanwijzing dat je te zwak bent om de discussie aan te gaan. Haal ook eens goede argumenten aan ipv die dingen wat op geen drol lijken.
Dit slaat echt weer totaal nergens op.
hotquote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Nee helemaal niet, ik vind de manier waarop chroestjov zich gedraagt tijdens het voeren van een discussie totale poep. Meteen TR'en als hij weet dat hij aan het verliezen is. Zoiets noem ik echt gewoon triest. Zoals ik al zei, ben je een lafaard als je niet toe durft geven dat je de discussie verliest.quote:
was niet echt een discussie te noemen white knightquote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik vind de manier waarop chroestjov zich gedraagt tijdens het voeren van een discussie totale poep. Meteen TR'en als hij weet dat hij aan het verliezen is. Zoiets noem ik echt gewoon triest. Zoals ik al zei, ben je een lafaard als je niet toe durft geven dat je de discussie verliest.
Trouwens ik geef gewoon mijn mening man
Er zijn genoeg mensen die zeggen dat ze een TR plaatsen maar dat eigenlijk niet doenquote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik vind de manier waarop chroestjov zich gedraagt tijdens het voeren van een discussie totale poep. Meteen TR'en als hij weet dat hij aan het verliezen is. Zoiets noem ik echt gewoon triest. Zoals ik al zei, ben je een lafaard als je niet toe durft geven dat je de discussie verliest.
Trouwens ik geef gewoon mijn mening man
Flikker dan ook maar op man![]()
Fittie dan boeit mij het hoe jij het wilt noemen. Het komt erop neer dat chroestjov een beetje lafjes gaat TR'enquote:Op zondag 21 december 2014 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was niet echt een discussie te noemen white knight
Ja, nu heb ik opeens een grote smoel.quote:Op zondag 21 december 2014 21:59 schreef hugecooll het volgende:
En flikker zelf op dan met je grote smoel
quote:Op zondag 21 december 2014 22:00 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik opeens een grote smoel.
Ik geef gewoon mijn mening en je hebt volgens een mod meteen een grote smoel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |