De vloer waarover je loopt wellicht?quote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik jouw adres niet heb, dan was er wat anders gesneuveld denk ik zo.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik jouw adres niet heb, dan was er wat anders gesneuveld denk ik zo.
Zolang je moeder er niet naast staat is er niets aan de hand lijkt mij.quote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De vloer waarover je loopt wellicht?
quote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
De vloer waarover je loopt wellicht?
Zou het niet eens in je gezicht kunnen zeggen ( haha want klein snapje ).quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef ntm het volgende:
Op internet stoer praten maar in het echt een stil muurbloempje zijn. Sowieso dat de meeste hier wat ze nu posten echt niet recht in iemands gezicht durven te zeggen.
Het is hier trouwens lastig te geraken met het OV, het zou makkelijker zijn als je een auto had.quote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef Stratman het volgende:
[..]
Irl is jouw schoonheid zodanig oogverblindend dat ik spontaan dichtschiet.quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef ntm het volgende:
Op internet stoer praten maar in het echt een stil muurbloempje zijn. Sowieso dat de meeste hier wat ze nu posten echt niet recht in iemands gezicht durven te zeggen.
Je meent toch niet werkelijk mijn aantal bedpartners te kunnen afleiden uit een aantal posts op het internet?quote:Op zondag 21 december 2014 19:54 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Omdat dit gegeven ook illustreert wat voor treurwilg je eigenlijk bent.
Hahahaha dat is CB. ( racist die je bent )quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je meent toch niet werkelijk mijn aantal bedpartners te kunnen afleiden uit een aantal posts op het internet?.
Jij was toch die neger die om de havenklap moest vertellen dat 'ie z'n vriendin anaal neukt en graag ook even een foto post met haar kont er op? Man, jij moet zwemmen in het aantal bedpartners.
Dan neem ik m'n woorden terug.quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Hahahaha dat is CB. ( racist die je bent )
quote:Op zondag 21 december 2014 19:57 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou het niet eens in je gezicht kunnen zeggen ( haha want klein snapje ).
Ik zou wat ik nu post wel in jouw oren willen fluisteren.quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef ntm het volgende:
" Wait till you see my dick " ?quote:Op zondag 21 december 2014 20:01 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik zou wat ik nu post wel in jouw oren willen fluisteren.
Smoother kan bijna niet hehequote:Op zondag 21 december 2014 19:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Irl is jouw schoonheid zodanig oogverblindend dat ik spontaan dichtschiet.
Nee, gewoon hele verhalen over de criminele familie van Braddie.quote:
Een subway is dan ook 2x groter voor jou, dus jij betaald minder voor meer, schandequote:Op zondag 21 december 2014 20:02 schreef ntm het volgende:
Ik stond laatst in de rij bij Subway, de caissière zag me over het hoofd waardoor ik overgeslagen werd. Diegene achter mij werd gelijk geholpen #shortiestruggles
Gedeeltelijk, ik schatte er op basis van je manier van posten 0 in en dat bleek juist te zijn, just sayin'quote:Op zondag 21 december 2014 19:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je meent toch niet werkelijk mijn aantal bedpartners te kunnen afleiden uit een aantal posts op het internet?.
Havenklapquote:Jij was toch die neger die om de havenklap moest vertellen dat 'ie z'n vriendin anaal neukt en graag ook even een foto post met haar kont er op? Man, jij moet zwemmen in het aantal bedpartners.
Van die mensen die dan naar de supermarkt gaan om alle gratis cervelaat op te vreten zeker.quote:Op zondag 21 december 2014 20:04 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, gewoon hele verhalen over de criminele familie van Braddie.
Damn, zag em niet eens.quote:
Als ik een zwerver was zou ik chillen in m'n AH, gratis koffie, gratis kaas/worst/olijven/crackers etc. en op woensdag gratis kleine krentenbollen. #richbumquote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Van die mensen die dan naar de supermarkt gaan om alle gratis cervelaat op te vreten zeker.
ok.quote:Op zondag 21 december 2014 19:56 schreef ntm het volgende:
Gebeurt dat vaak ja? Lijkt me dat er altijd wel ergens zo'n manager type is die ze naar buiten stuurt omdat ze niks kopen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Als ik een zwerver was zou ik chillen in m'n AH, gratis koffie, gratis kaas/worst/olijven/crackers etc. en op woensdag gratis kleine krentenbollen. #richbum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |