Ze kopen dus wel altijd wat, met gebedeld geld of hun uitkerinkje. Maar ze stinken welquote:Op zondag 21 december 2014 20:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gebeurt dat vaak ja? Lijkt me dat er altijd wel ergens zo'n manager type is die ze naar buiten stuurt omdat ze niks kopen.
Je denkt ook echt dat dit serieus is?quote:Op zondag 21 december 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
Gedeeltelijk, ik schatte er op basis van je manier van posten 0 in en dat bleek juist te zijn, just sayin'.
Smeer ze een Andrelon aan.quote:Op zondag 21 december 2014 20:11 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ze kopen dus wel altijd wat, met gebedeld geld of hun uitkerinkje. Maar ze stinken wel.
Ja, best wel, toch tekenend dat ik zoiets als waar aanneem bij jouquote:Op zondag 21 december 2014 20:11 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je denkt ook echt dat dit serieus is?
Zou wel mi willen eten met roboquote:Op zondag 21 december 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Wenkbrauwen i.p.v. wimpers.
Senseo pats.
Doller.
Ambercrombie.
Lijdend onderwerp.
Haaievinnensoep.
Carbonada.
Wiskey.
Vieuw.
Assertieve dissonantie.
Kant nog wal.
Geldt.
Rijst of mi.
Proffesor.
Havenklap
Zegt veel over je inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 20:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, best wel, toch tekenend dat ik zoiets als waar aanneem bij jou.
Moet wel een fijne dag voor je zijn, je autisten lijstje aangevuld en iemand voor maagd kunnen uitmaken, je boft maar.quote:Op zondag 21 december 2014 20:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
Duane Johnnson.
Doorgaands.
De slachtoffer.
Rubsbanden.
Stop nu op.
Lasangna.
Proffesioneel.
Sesamstreet.
Honnybooboo.
Eidele hoop.
Vrieser.
Launchbank.
Gebasserd..
Gulle middenweg.
Wordfreud.
Waterallerchie.
Hetro.
Etiket.
Carousel.
Carbonade.
Liefe.
Frisse lei.
Die gezegde.
Legg day.
Sea Shepheard.
Analbeats.
Zeikanten.
Ribfluwele broek.
Duelshock controllers.
Uit de mom van.
Dead 70's Show.
Wenkbrauwen i.p.v. wimpers.
Senseo pats.
Doller.
Ambercrombie.
Lijdend onderwerp.
Haaievinnensoep.
Carbonada.
Wiskey.
Vieuw.
Assertieve dissonantie.
Kant nog wal.
Geldt.
Rijst of mi.
Proffesor.
Havenklap
Kijk eens naar de datum van de eerste.quote:Op zondag 21 december 2014 20:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet wel een fijne dag voor je zijn, je autisten lijstje aangevuld en iemand voor maagd kunnen uitmaken, je boft maar.
Ga jij nou maar de koeienvlaai van je kaplaarsjes spoelen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Moet wel een fijne dag voor je zijn, je autisten lijstje aangevuld en iemand voor maagd kunnen uitmaken, je boft maar.
Zag er aan het begin vet awkward uit, maar uiteindelijk begin v/d rap toch wel on point gebracht, goed filmpjequote:
Fuck idd, gaat snelquote:
Haha ja het is wel een mooie dissquote:Op zondag 21 december 2014 20:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag er aan het begin vet awkward uit, maar uiteindelijk begin v/d rap toch wel on point gebracht, goed filmpje.
[..]
Fuck idd, gaat snel.
Zal ik doen, later man, succes met al je vrouwen.quote:Op zondag 21 december 2014 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ga jij nou maar de koeienvlaai van je kaplaarsjes spoelen.
Nee niet weggaanquote:Op zondag 21 december 2014 20:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zal ik doen, later man, succes met al je vrouwen.
Bij nader inzien heb ik m.b.t. deze post toch maar even een TR aangemaakt, bedreiging is namelijk niet toegestaan.quote:Op zondag 21 december 2014 19:55 schreef Stratman het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat ik jouw adres niet heb, dan was er wat anders gesneuveld denk ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |