Maar vanwaar die fascinatie voor George van Dijk?quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef chroestjov het volgende:
Misschien kan jij je laten inhuren door George (oom van Braddie), dan kan hij zijn dreigbrieven aan jou dicteren en kan jij ze in correct Nederlands neerpennen.
Hij zou namelijk graag dreigbrieven versturen maar hij kan niet schrijven.
Kom dan niet meer in KLB Zak.quote:Op zondag 21 december 2014 19:43 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wil niet stoken hoor maar wat een kinderachtige discussie dit. Schaam jullie en hoop dat jullie ware identiteit nooit boven water komt
je wilt niet stoken maar je doet het dus toch hequote:Op zondag 21 december 2014 19:43 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wil niet stoken hoor maar wat een kinderachtige discussie dit. Schaam jullie en hoop dat jullie ware identiteit achter jullie accounts nooit boven water komt
Mijne staat al jaren op het internet.quote:Op zondag 21 december 2014 19:43 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wil niet stoken hoor maar wat een kinderachtige discussie dit. Schaam jullie en hoop dat jullie ware identiteit nooit boven water komt
Nou als je het toch zo grappig vind kunnen we nog wel even doorgaan tog hermanquote:Op zondag 21 december 2014 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
Gridlok heeft zijn grap van de avond weer gevonden hoor, herman wat grappig hihaho
Maar dit was m'n oude stekkiequote:
okquote:Op zondag 21 december 2014 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou als je het toch zo grappig vind kunnen we nog wel even doorgaan tog herman![]()
![]()
maar vooral blijven happen hequote:Op zondag 21 december 2014 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
Gridlok heeft zijn grap van de avond weer gevonden hoor, herman wat grappig hihaho
Je vond het tijdverspilling en nu ben je weer terug bij af. Dat noemen ze "terugval" in de verslaafdenzorg.quote:
Verzin zelf eens iets.quote:Op zondag 21 december 2014 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar vanwaar die fascinatie voor George van Dijk?
Je bent er nu al 2 of 3 weken over bezig terwijl ik nergens van weet, zou jij ook willen dat George van Dijk zich tot je aangetrokken voelt maar krijg je in werkelijkheid 0,0 respons?
Als jij eens wat minder onderdanigheid en extra agressiviteit zou implementeren in jouw gedrag dan heb je meer kans op het behalen van het gewenste resultaat, dan hoef jij je tenminste niet langer te gedragen als een verongelijkte bitch.
Die is vorig jaar gecremeerd man.quote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt het dat ze je vegetatieve moeder hebben gestekt waardoor jij geboren bent?
quote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef Stratman het volgende:
Chroestjov, je bent echt een zielig onzeker beta mannetje, mag hopen dat je internet gauw afgesloten word.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef Stratman het volgende:
Chroestjov, je bent echt een zielig onzeker beta mannetje, mag hopen dat je internet gauw afgesloten word.
Het is de tijd rond de Top2000, dan ben ik weer eens terug ja. Dan kom ik mijn oude 'gang' ook weer op zoeken jaquote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je vond het tijdverspilling en nu ben je weer terug bij af. Dat noemen ze "terugval" in de verslaafdenzorg.
Godver.quote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt het dat ze je vegetatieve moeder hebben gestekt waardoor jij geboren bent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |