Goed verzonnen hé, ben het nieuwe rap talent uit Brabant. MC Fresh Kush.quote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt een halve seconde later gelezen en ik had een slok Coca Cola Vanilla© uitgespuugd.
Neuk jij veel chicks (serieuze vraag), nee hè?quote:Op zondag 21 december 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
Labiele vrouwen, pruillip, schaamhaarbaard, alpha as fuck, nog een keer labiele vrouwen en nog een keer alpha.
Zo.
Ja, en als je het echt niet meer weet dan strooi je met wat Seinfeld-gifs, hè ectobietel.quote:Op zondag 21 december 2014 19:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik beloof om met een goede reply te komen op dit geforceerde stukje tekst maar ik kan eigenlijk helemaal niets bedenken.
Wat hebben labiele vrouwen jou aangedaan?quote:Op zondag 21 december 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
Labiele vrouwen, pruillip, schaamhaarbaard, alpha as fuck, nog een keer labiele vrouwen en nog een keer alpha.
Zo.
ben je 13?quote:Op zondag 21 december 2014 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Neuk jij veel chicks (serieuze vraag), nee hè?
ten eerste, je spelt het als Hermann. ten tweede, alleen mensen die geen enorme kneusjes zijn mogen mij zo noemen.quote:
Sorry Herman.quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ten eerste, je spelt het als Hermann. ten tweede, alleen mensen die geen enorme kneusjes zijn mogen mij zo noemen.
bende nou heulmal besodemieterd seg
Van wie.quote:Op zondag 21 december 2014 19:34 schreef Gridlok het volgende:
Ik verwacht zo meteen een lap tekst, tis al effetjes stil.
Misschien kan jij je laten inhuren door George (oom van Braddie), dan kan hij zijn dreigbrieven aan jou dicteren en kan jij ze in correct Nederlands neerpennen.quote:
Ze hebben backup nodig, np ik heb blackup.quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die post is door hoinkfag meteen gequote in het Userverkiezing-topic oid.
Je kan het ook zelf doen. Maar dat is wel een opgave voor types die al moeite hebben een verhaaltje a la "Achter gesloten deuren" te volgen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef Gridlok het volgende:
Wie er zin heeft, maakt me eerlijk gezegd niet zo heel veel uit.
Klopt, staat mooi tussen al die andere faalhazen die Toto post.quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
ik werd er idd een beetje emotioneel vanquote:Op zondag 21 december 2014 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt soww volwassen om gepikeerd te raken als iemand je naam verkeerd spelt
quote:Op zondag 21 december 2014 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt soww volwassen om gepikeerd te raken als iemand je naam verkeerd spelt
Het interesseert me echt helemaal niks, heb buiten de gequote post niks verder gelezenquote:Op zondag 21 december 2014 19:39 schreef hoink581 het volgende:
Klopt, staat mooi tussen al die andere faalhazen die Toto post.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verkiezingsreeks is toch veel cooler om in te posten man
Geen probleem Herman, we maken allemaal foutjes.quote:Op zondag 21 december 2014 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik werd er idd een beetje emotioneel van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |