quote:Op maandag 30 juni 2014 03:25 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Want?
Meneer begon toendertijd over dat hij wel even zou laten zien wie er de baas was, samen met wat beledigende teksten; ik verzocht hem vriendelijk zijn adres dan even te posten zodat we die discussie dan even konden oplossen.
Adres kwam niet, alleen een bullshitverhaaltje over afspreken op CS (wat dus niet gebeurt). Ach ja, grote bek achter het hek is altijd makkelijk. Een echte vent doet één van deze twee dingen:
- Of je houdt je bek dicht en doet niet zo stoer
- Of je post je adres en we lossen het even anders op: zonder allerlei vriendjes en wapens, mano y mano
Sommige kneusjes moeten even op hun plek gezet worden. Maar ik weet toch al dat er alleen maar valse adressen, locaties en tijdstippen gegeven worden, aangezien we hier met een schijterige kutparasiet te maken hebben die bij mama op zolder woont.
Waar blijft die groep dan?quote:Op zondag 21 december 2014 18:46 schreef Blackings het volgende:
Fittie?
Het is gewoon een walk-over door een groep die superieur is.
gr.
Ik weet gelijk waar deadprez woontquote:Op zondag 21 december 2014 18:45 schreef ntm het volgende:
Wel saaie fittie. Dit waren betere tijden:
[..]
Zo lang de andere slowchat open is, daar.quote:
Je kan anders altijd nog bij onz sc terecht.quote:Op zondag 21 december 2014 18:50 schreef Blackings het volgende:
[..]
Zo lang de andere slowchat open is, daar.
Johquote:Op zondag 21 december 2014 18:52 schreef ntm het volgende:
[..]Jij was ook wel duidelijk aan het trollen met je edisonstraat ehv
![]()
Klopt.quote:Op zondag 21 december 2014 18:53 schreef hugecooll het volgende:
Eigenlijk is hij een zeer gewaardeerde zakenman
Kom je hier vanwege TRs?quote:Op zondag 21 december 2014 18:53 schreef hugecooll het volgende:
Eigenlijk is hij een zeer gewaardeerde zakenman
Wow niet doen ben echt bang, " Friet met chocoladesaus "quote:Op zondag 21 december 2014 18:51 schreef terrastegel het volgende:
Wacht maar, de groep komt zo hierheen.
coolcatquote:Op zondag 21 december 2014 18:55 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wow niet doen ben echt bang, " Friet met chocoladesaus "
oh ik dacht idd niet dat je hier postte.quote:Op zondag 21 december 2014 18:55 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Je vraagt het alsof ik hier normaal gesproken nooit post
Oké.quote:Op zondag 21 december 2014 18:51 schreef terrastegel het volgende:
Wacht maar, de groep komt zo hierheen.
hjb nerdjequote:Op zondag 21 december 2014 18:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
oh ik dacht idd niet dat je hier postte.
ik vond je namelijk geen kneus.
Blijkt maar weer hoe weinig je van de wereld weet.quote:Op zondag 21 december 2014 18:36 schreef Gridlok het volgende:
( overigens helemaal niet vreemd om zwart te werken op een boederij ( of plantage ( heahehaheah ) ) ).
Worden alle TRs verwerkt door moderators?quote:Op zondag 21 december 2014 18:55 schreef hugecooll het volgende:
Maar ik was even een rondje TR's aan het doen ja
Van sommige users sla ik ze overquote:Op zondag 21 december 2014 18:57 schreef Blackings het volgende:
[..]
Worden alle TRs verwerkt door moderators?
Is dat niet iets teveel gevraagd van wajongers?
Haha ja ik weet niks, waarom praat je tegen mij.quote:Op zondag 21 december 2014 18:57 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Blijkt maar weer hoe weinig je van de wereld weet.
Voornamelijk omdat je wat vroeg.quote:Op zondag 21 december 2014 18:58 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja ik weet niks, waarom praat je tegen mij.
Doe je het weer ;sssssquote:Op zondag 21 december 2014 18:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat je wat vroeg.
Vond jij jezelf ''spitsvondig'' nadat je deze quote bewerkt had? Jahe?quote:
Wanneer kom je weer naar de cooleboy slowchat?quote:Op zondag 21 december 2014 18:59 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat je wat vroeg.
link?quote:Op zondag 21 december 2014 19:04 schreef eend112 het volgende:
[..]
Wanneer kom je weer naar de cooleboy slowchat?
okquote:Op zondag 21 december 2014 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verkiezingsreeks is toch veel cooler om in te posten man
Hij was wel ad rem ja.quote:Op zondag 21 december 2014 19:04 schreef chroestjov het volgende:
Vond jij jezelf ''spitsvondig'' nadat je deze quote bewerkt had? Jahe?
Ik had beloofd om met een goede reply te komen op dit geforceerde stukje tekst maar ik kan eigenlijk helemaal niets bedenken.quote:Op zondag 21 december 2014 18:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat kun je beter niet op een forum doen. Daarmee hak je je zorgvuldig zelfverzonnen imago van "alpha" nogal onder jezelf weg.
[..]
Dat weet je wel chroestjov. Jij komt als een geniepig meisje de boel opstoken in een fittie, waar ik jou er op wijs dat je je maar beter kan bezig houden met het hosselen van labiele chickies zoals Meloenwa op een internetforum.
Vervolgens wordt jij pissig op mij. Of nouja eerder kkmad migado godkk.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:21 schreef chroestjov het volgende:
Ik had beloofd om met een goede reply te komen op dit geforceerde stukje tekst maar ik kan eigenlijk helemaal niets bedenken.
Je grenzeloze frustratie is echt niet te verbloemen met een semi-intellectuele brij aan woorden zonder enige betekenis, zelfs bij BNN, PowNed, GS en de FOK!frontpage zouden ze hun handen niet omdraaien voor jouw (seks)verhaaltjes.
Misschien dat ze nog een nieuwe medewerker zoeken bij de lokale krant.
Ik beloof om met een goede reply te komen op dit geforceerde stukje tekst maar ik kan eigenlijk helemaal niets bedenken.quote:Op zondag 21 december 2014 19:21 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik had beloofd om met een goede reply te komen op dit geforceerde stukje tekst maar ik kan eigenlijk helemaal niets bedenken.
Je grenzeloze frustratie is echt niet te verbloemen met een semi-intellectuele brij aan woorden zonder enige betekenis, zelfs bij BNN, PowNed, GS en de FOK!frontpage zouden ze hun handen niet omdraaien voor jouw (seks)verhaaltjes.
Misschien dat ze nog een nieuwe medewerker zoeken bij de lokale krant.
Echt een halve seconde later gelezen en ik had een slok Coca Cola Vanilla© uitgespuugd.quote:Op zondag 21 december 2014 18:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Net als the great wall of China houd het alle mongolen buiten.
Goed verzonnen hé, ben het nieuwe rap talent uit Brabant. MC Fresh Kush.quote:Op zondag 21 december 2014 19:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Echt een halve seconde later gelezen en ik had een slok Coca Cola Vanilla© uitgespuugd.
Neuk jij veel chicks (serieuze vraag), nee hè?quote:Op zondag 21 december 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
Labiele vrouwen, pruillip, schaamhaarbaard, alpha as fuck, nog een keer labiele vrouwen en nog een keer alpha.
Zo.
Ja, en als je het echt niet meer weet dan strooi je met wat Seinfeld-gifs, hè ectobietel.quote:Op zondag 21 december 2014 19:24 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik beloof om met een goede reply te komen op dit geforceerde stukje tekst maar ik kan eigenlijk helemaal niets bedenken.
Wat hebben labiele vrouwen jou aangedaan?quote:Op zondag 21 december 2014 19:25 schreef voederbietel het volgende:
Labiele vrouwen, pruillip, schaamhaarbaard, alpha as fuck, nog een keer labiele vrouwen en nog een keer alpha.
Zo.
ben je 13?quote:Op zondag 21 december 2014 19:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Neuk jij veel chicks (serieuze vraag), nee hè?
ten eerste, je spelt het als Hermann. ten tweede, alleen mensen die geen enorme kneusjes zijn mogen mij zo noemen.quote:
Sorry Herman.quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ten eerste, je spelt het als Hermann. ten tweede, alleen mensen die geen enorme kneusjes zijn mogen mij zo noemen.
bende nou heulmal besodemieterd seg
Van wie.quote:Op zondag 21 december 2014 19:34 schreef Gridlok het volgende:
Ik verwacht zo meteen een lap tekst, tis al effetjes stil.
Misschien kan jij je laten inhuren door George (oom van Braddie), dan kan hij zijn dreigbrieven aan jou dicteren en kan jij ze in correct Nederlands neerpennen.quote:
Ze hebben backup nodig, np ik heb blackup.quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die post is door hoinkfag meteen gequote in het Userverkiezing-topic oid.
Je kan het ook zelf doen. Maar dat is wel een opgave voor types die al moeite hebben een verhaaltje a la "Achter gesloten deuren" te volgen.quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef Gridlok het volgende:
Wie er zin heeft, maakt me eerlijk gezegd niet zo heel veel uit.
Klopt, staat mooi tussen al die andere faalhazen die Toto post.quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
ik werd er idd een beetje emotioneel vanquote:Op zondag 21 december 2014 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt soww volwassen om gepikeerd te raken als iemand je naam verkeerd spelt
quote:Op zondag 21 december 2014 19:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Echt soww volwassen om gepikeerd te raken als iemand je naam verkeerd spelt
Het interesseert me echt helemaal niks, heb buiten de gequote post niks verder gelezenquote:Op zondag 21 december 2014 19:39 schreef hoink581 het volgende:
Klopt, staat mooi tussen al die andere faalhazen die Toto post.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2014 19:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
verkiezingsreeks is toch veel cooler om in te posten man
Geen probleem Herman, we maken allemaal foutjes.quote:Op zondag 21 december 2014 19:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik werd er idd een beetje emotioneel van
Maar vanwaar die fascinatie voor George van Dijk?quote:Op zondag 21 december 2014 19:37 schreef chroestjov het volgende:
Misschien kan jij je laten inhuren door George (oom van Braddie), dan kan hij zijn dreigbrieven aan jou dicteren en kan jij ze in correct Nederlands neerpennen.
Hij zou namelijk graag dreigbrieven versturen maar hij kan niet schrijven.
Kom dan niet meer in KLB Zak.quote:Op zondag 21 december 2014 19:43 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wil niet stoken hoor maar wat een kinderachtige discussie dit. Schaam jullie en hoop dat jullie ware identiteit nooit boven water komt
je wilt niet stoken maar je doet het dus toch hequote:Op zondag 21 december 2014 19:43 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wil niet stoken hoor maar wat een kinderachtige discussie dit. Schaam jullie en hoop dat jullie ware identiteit achter jullie accounts nooit boven water komt
Mijne staat al jaren op het internet.quote:Op zondag 21 december 2014 19:43 schreef Zaktabak het volgende:
Ik wil niet stoken hoor maar wat een kinderachtige discussie dit. Schaam jullie en hoop dat jullie ware identiteit nooit boven water komt
Nou als je het toch zo grappig vind kunnen we nog wel even doorgaan tog hermanquote:Op zondag 21 december 2014 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
Gridlok heeft zijn grap van de avond weer gevonden hoor, herman wat grappig hihaho
Maar dit was m'n oude stekkiequote:
okquote:Op zondag 21 december 2014 19:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Nou als je het toch zo grappig vind kunnen we nog wel even doorgaan tog herman![]()
![]()
maar vooral blijven happen hequote:Op zondag 21 december 2014 19:45 schreef Der_Mann het volgende:
Gridlok heeft zijn grap van de avond weer gevonden hoor, herman wat grappig hihaho
Je vond het tijdverspilling en nu ben je weer terug bij af. Dat noemen ze "terugval" in de verslaafdenzorg.quote:
Verzin zelf eens iets.quote:Op zondag 21 december 2014 19:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar vanwaar die fascinatie voor George van Dijk?
Je bent er nu al 2 of 3 weken over bezig terwijl ik nergens van weet, zou jij ook willen dat George van Dijk zich tot je aangetrokken voelt maar krijg je in werkelijkheid 0,0 respons?
Als jij eens wat minder onderdanigheid en extra agressiviteit zou implementeren in jouw gedrag dan heb je meer kans op het behalen van het gewenste resultaat, dan hoef jij je tenminste niet langer te gedragen als een verongelijkte bitch.
Die is vorig jaar gecremeerd man.quote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt het dat ze je vegetatieve moeder hebben gestekt waardoor jij geboren bent?
quote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef Stratman het volgende:
Chroestjov, je bent echt een zielig onzeker beta mannetje, mag hopen dat je internet gauw afgesloten word.
quote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef Stratman het volgende:
Chroestjov, je bent echt een zielig onzeker beta mannetje, mag hopen dat je internet gauw afgesloten word.
Het is de tijd rond de Top2000, dan ben ik weer eens terug ja. Dan kom ik mijn oude 'gang' ook weer op zoeken jaquote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je vond het tijdverspilling en nu ben je weer terug bij af. Dat noemen ze "terugval" in de verslaafdenzorg.
Godver.quote:Op zondag 21 december 2014 19:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt het dat ze je vegetatieve moeder hebben gestekt waardoor jij geboren bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |