Ik moet dat overschot aan testosteron toch ergens kwijt?quote:Op zondag 21 december 2014 17:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
[..]
Ik blijf het altijd fascinerend vinden dat je werkelijk meent dat iedereen hier denkt dat jij met ontbloot bovenlichaam op rots met gebalde vuisten op je borst roffelt (je ripped spieren in je armen goed zichtbaar).
Nou beste Chroestjov, daar is een spreekwoord voor: hoe hoger de baviaan klimt, hoe meer je van zijn achterwerk ziet.
Ik weet het ook niet Gridlok, ik hoop dat er mensen zijn die mij er meer over kunnen vertellen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:47 schreef Gridlok het volgende:
Dus hoe ik het nu begrijp:
Chroest neukt fokster
Chroest ditched fokster
Hoink boos op chroest want ????
Graag aanvullen.
Misschien eens wat minder bij spuiten van die rommel dan, dat werk wellicht beter voor je alpha-imago.quote:Op zondag 21 december 2014 17:55 schreef chroestjov het volgende:
Ik moet dat overschot aan testosteron toch ergens kwijt?
Ahhw jaquote:Op zondag 21 december 2014 17:53 schreef Gridlok het volgende:
ik mis 2013 chlorowas dit zo opgelost.
Dat kun je beter niet op een forum doen. Daarmee hak je je zorgvuldig zelfverzonnen imago van "alpha" nogal onder jezelf weg.quote:Op zondag 21 december 2014 17:55 schreef chroestjov het volgende:
Ik moet dat overschot aan testosteron toch ergens kwijt?
Dat weet je wel chroestjov. Jij komt als een geniepig meisje de boel opstoken in een fittie, waar ik jou er op wijs dat je je maar beter kan bezig houden met het hosselen van labiele chickies zoals Meloenwa op een internetforum.quote:Op zondag 21 december 2014 17:55 schreef chroestjov het volgende:
Ik weet het ook niet Gridlok, ik hoop dat er mensen zijn die mij er meer over kunnen vertellen.
Een man mag dromen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ahhw ja
Misschien in het nieuwe jaar?
Wie ben jij om dat te zeggen? Aan de hand van je post gedrag de laatste dagen zou ik sterk hetzelfde over jou denkenquote:Op zondag 21 december 2014 18:01 schreef hoink581 het volgende:
waar ik jou er op wijs dat je je maar beter kan bezig houden met het hosselen van labiele chickies zoals Meloenwa op een internetforum.
Zie deze man caren.quote:Op zondag 21 december 2014 18:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat te zeggen? Aan de hand van je post gedrag de laatste dagen zou ik sterk hetzelfde over jou denken
quote:Op zondag 21 december 2014 18:03 schreef Gridlok het volgende:
Wie ben jij om dat te zeggen? Aan de hand van je post gedrag de laatste dagen zou ik sterk hetzelfde over jou denken
quote:
Ben er trouwens achter wat het probleem nou is, stiekem ben jij een beetje in love met die Miou ( ofzoiets ) en nu mad omdat chroest haar aan de kant gooide als een natte vaatdoek.quote:
kijk deze man caren.quote:Op zondag 21 december 2014 18:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, ik verdien er wel m'n geld mee.
Ik zou graag iets zeggen over jouw werk maar ik heb geen idee wat je doet dus ik hou het bij 'domme aap'.quote:
Dit lijkt wel de brugklas met zulke scheve psychologische analyses.quote:Op zondag 21 december 2014 18:07 schreef Gridlok het volgende:
Ben er trouwens achter wat het probleem nou is, stiekem ben jij een beetje in love met die Miou ( ofzoiets ) en nu mad omdat chroest haar aan de kant gooide als een natte vaatdoek.
Haha mad & in love, maar dan ben je dus wat je zelf haat, iemand die labiele chicks wil bonen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit lijkt wel de brugklas met zulke scheve psychologische analyses.
Kom op nou manquote:Op zondag 21 december 2014 18:11 schreef Gridlok het volgende:
Zou ook frustraties krijgen als mijn leven een paradox was.
Wil je stiekem wat meer te weten komen over mij? :$quote:Op zondag 21 december 2014 18:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik zou graag iets zeggen over jouw werk maar ik heb geen idee wat je doet dus ik hou het bij 'domme aap'.
Je bent in de war met BT.quote:Op zondag 21 december 2014 17:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien eens wat minder bij spuiten van die rommel dan, dat werk wellicht beter voor je alpha-imago.
Kazim scoorde het enige en winnende doelpunt van de wedstrijd, Ten Rouwelaar had hem best kunnen hebben maar die zit in een ietwat mindere fase.quote:Op zondag 21 december 2014 17:57 schreef voederbietel het volgende:
Ik heb overigens niks met voetbal.
kan nooit veel zijn.quote:Op zondag 21 december 2014 18:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ach ja, ik verdien er wel m'n geld mee.
Heel graag want dan zou ik ook van die sterke dingen kunnen zeggen zoals jij dat altijd doet.quote:Op zondag 21 december 2014 18:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wil je stiekem wat meer te weten komen over mij? :$
Houthakker.quote:Op zondag 21 december 2014 18:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heel graag want dan zou ik ook van die sterke dingen kunnen zeggen zoals jij dat altijd doet.
En ik maar denken dat dit je niet aan zou moedigen nog meer foutieve pogingen te wagen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:11 schreef Gridlok het volgende:
Haha mad & in love, maar dan ben je dus wat je zelf haat, iemand die labiele chicks wil bonen.
Zou ook frustraties krijgen als mijn leven een paradox was.
Is goed te doen hoor. Ben sinds dit jaar afgestudeerd en op zoek naar "echt" werk. Maar verwacht niet dat ik daar de eerste jaren meer ga verdienen eigenlijk.quote:
Koppop skatjuh, ooit zal jij het ook in je hebben om labiele foksters te neuken.quote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit je niet aan zou moedigen nog meer foutieve pogingen te wagen.
zit nu pas te twijfelen of je netto of bruto bedoeltquote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is goed te doen hoor. Ben sinds dit jaar afgestudeerd en op zoek naar "echt" werk. Maar verwacht niet dat ik daar de eerste jaren meer ga verdienen eigenlijk.
¤4000, da's natuurlijk bruto.quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit nu pas te twijfelen of je netto of bruto bedoelt
kalme teringzee geworden ookquote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die nieuwe lichting SC'ers zijn bij vlagen teringlijers, maar die golf nu is wel heel erg.
Als ik 25 euro SCHRIJF, wat zegt dat dan over mijn loon?quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit nu pas te twijfelen of je netto of bruto bedoelt
Ik kom straks nog met een goede reply op bovenstaand verhaal maar ik ga eerst even eten.quote:Op zondag 21 december 2014 18:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat kun je beter niet op een forum doen. Daarmee hak je je zorgvuldig zelfverzonnen imago van "alpha" nogal onder jezelf weg.
[..]
Dat weet je wel chroestjov. Jij komt als een geniepig meisje de boel opstoken in een fittie, waar ik jou er op wijs dat je je maar beter kan bezig houden met het hosselen van labiele chickies zoals Meloenwa op een internetforum.
Vervolgens wordt jij pissig op mij. Of nouja eerder kkmad migado godkk.
Ik denk dat ik mijn standaarden wel heel laag moet laten zakken en mezelf opeens heel erg moet gaan overschatten. Gezien ik mentaal lekker in mijn vel zit gaat dat nog heel lang duren denk ik.quote:Op zondag 21 december 2014 18:15 schreef Gridlok het volgende:
Koppop skatjuh, ooit zal jij het ook in je hebben om labiele foksters te neuken.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die nieuwe lichting SC'ers zijn bij vlagen teringlijers, maar die golf nu is wel heel erg.
Weet je het zeker?quote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef hoink581 het volgende:
Gezien ik mentaal lekker in mijn vel zit
quote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef chroestjov het volgende:
Ik kom straks nog met een goede reply op bovenstaand verhaal maar ik ga eerst even eten. heel lang en hard nadenken want ik ben niet zo ad rem als dat ik wil dat mensen geloven.
dat het toch best kut isquote:Op zondag 21 december 2014 18:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik 25 euro SCHRIJF, wat zegt dat dan over mijn loon?
Hopelijk verslik je je.quote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kom straks nog met een goede reply op bovenstaand verhaal maar ik ga eerst even eten.
Zag d'r al op Kinky.nl idd.quote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
mwoah. Mn zus schrijft 60 bruto freelance dus kan wel netto, betwijfel het wel though
Hoop toch niet dat dit serieus is?quote:Op zondag 21 december 2014 16:02 schreef Mitnot het volgende:
Hoi ik ben Mitnot en ik vind het leuk hier.
Ik ben verliefd op een mede patiente van mij.
Ze heet Sproetchen en is hier opgenomen in de instelling, en ik wil het haar vertellen![]()
Maar het probleem is dat de begeleiders haar in de iso hebben gestopt.
Ze zeggen ook dat ik absoluut niet naar haar toe mag omdat ze bang zijn dat ik seks met haar zal hebben![]()
Ze moet eerst geholpen worden zeggen ze![]()
Nou weet ik niet wat ik moet doen![]()
Willen jullie me helpen?
Willen jullie ook me vrienden worden?
Iemand uit een instelling met toegang tot het internet. Geloof je het zelf?quote:Op zondag 21 december 2014 18:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoop toch niet dat dit serieus is?
Freelance akkerbouwer? In primaire sectoren is het schrijven van 25 euro voor een zzp gewoon een goed uurtarief. En omdat het als zzp'er is spreek je helemaal niet in termen van netto of bruto. Enige wat er van af gaat is een stukje verzekering die iedereen tot een absoluut minimum houdt omdat die toch niks dekken.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:21 schreef terrastegel het volgende:
Wauw, het gaat helemaal de verkeerde kant op met fok!
Braddie toch
Eigenlijk nietquote:Op zondag 21 december 2014 18:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Iemand uit een instelling met toegang tot het internet. Geloof je het zelf?
Nee. Impossibruquote:
Hey wacht, is dat die zus die jou altijd wijsmaakte dat je geadopteerd wasquote:Op zondag 21 december 2014 18:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
mn zus een goedkope hoer noemenze is blank hoor
quote:
Weet nog een jaar geleden dat men vond dat FOK! achteruit ging ten opzichte van een jaar ervoor.quote:
Ja klopt. De postaantallen lopen ook flink terug.quote:Op zondag 21 december 2014 18:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Weet nog een jaar geleden dat men vond dat FOK! achteruit ging ten opzichte van een jaar ervoor.
Inmiddels ligt het echt op sterven vergeleken met vorig jaar
Maar er is niets aan de hand hoor. Gewoon doorlopen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja klopt. De postaantallen lopen ook flink terug.
dat word elk jaar gezegdquote:Op zondag 21 december 2014 18:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Weet nog een jaar geleden dat men vond dat FOK! achteruit ging ten opzichte van een jaar ervoor.
Inmiddels ligt het echt op sterven vergeleken met vorig jaar
Op de vuilnisbelt gevondenquote:Op zondag 21 december 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey wacht, is dat die zus die jou altijd wijsmaakte dat je geadopteerd was?
tuurlijk welquote:Op zondag 21 december 2014 18:26 schreef Zaktabak het volgende:
Al die kansarme autistjes in de bijstand die straks geen enkele plek meer hebben om te gaan![]()
![]()
heshteggwehartjefrankdrebinquote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
WoWquote:Op zondag 21 december 2014 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tuurlijk wel
WoW will never die
Zwart? Of wat bedoel je nou.quote:Op zondag 21 december 2014 18:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik 25 euro SCHRIJF, wat zegt dat dan over mijn loon?
Waarom weet ik niet dat jij een zus hebt.quote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
mwoah. Mn zus schrijft 60 bruto freelance dus kan wel netto, betwijfel het wel though
Paarsebroek met 0,0 feeling voor de SC.quote:
Kom op nou manquote:
Ach ik geef het een week, altijd als mensen de SC " Kaapte ".quote:Op zondag 21 december 2014 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Paarsebroek met 0,0 feeling voor de SC.
"haha ja merge de bagger gewoon met de shittalking, het is toch allebei nonsens, kan prima"
Nee je bent onduidelijk, ik vraag om opheldering. ( overigens helemaal niet vreemd om zwart te werken op een boederij ( of plantage ( heahehaheah ) ) ).quote:Op zondag 21 december 2014 18:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kom op nou man. Heb je de middelbare school afgemaakt of hoe zit dat?
quote:Op zondag 21 december 2014 18:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet dat jij een zus hebt.
als de verkiezingsreeks voorbij is ben ik bang dat we toch allemaal hierheen moeten.quote:Op zondag 21 december 2014 18:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ach ik geef het een week, altijd als mensen de SC " Kaapte ".
Net als the great wall of China houd het alle mongolen buiten.
heb je het wel eens gespeeld of lul je gewoon anderen na?quote:Op zondag 21 december 2014 18:32 schreef Stratman het volgende:
[..]
Nee man absoluut niet zelfs, lekker WASD rammen vanuit je zolderkamer
Okéquote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Ik heb het weleens gespeeld ja, was het na 3 dagen zatquote:Op zondag 21 december 2014 18:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je het wel eens gespeeld of lul je gewoon anderen na?
Wauwquote:Op zondag 21 december 2014 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou raken met shampoo en kracht van duizend zonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |