tuurlijk welquote:Op zondag 21 december 2014 18:26 schreef Zaktabak het volgende:
Al die kansarme autistjes in de bijstand die straks geen enkele plek meer hebben om te gaan![]()
![]()
heshteggwehartjefrankdrebinquote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die nieuwe lichting SC'ers zijn bij vlagen teringlijers, maar die golf nu is wel heel erg.
WoWquote:Op zondag 21 december 2014 18:30 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
tuurlijk wel
WoW will never die
Zwart? Of wat bedoel je nou.quote:Op zondag 21 december 2014 18:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik 25 euro SCHRIJF, wat zegt dat dan over mijn loon?
Waarom weet ik niet dat jij een zus hebt.quote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
mwoah. Mn zus schrijft 60 bruto freelance dus kan wel netto, betwijfel het wel though
Paarsebroek met 0,0 feeling voor de SC.quote:
Kom op nou manquote:
Ach ik geef het een week, altijd als mensen de SC " Kaapte ".quote:Op zondag 21 december 2014 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Paarsebroek met 0,0 feeling voor de SC.
"haha ja merge de bagger gewoon met de shittalking, het is toch allebei nonsens, kan prima"
Nee je bent onduidelijk, ik vraag om opheldering. ( overigens helemaal niet vreemd om zwart te werken op een boederij ( of plantage ( heahehaheah ) ) ).quote:Op zondag 21 december 2014 18:33 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Kom op nou man. Heb je de middelbare school afgemaakt of hoe zit dat?
quote:Op zondag 21 december 2014 18:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Waarom weet ik niet dat jij een zus hebt.
als de verkiezingsreeks voorbij is ben ik bang dat we toch allemaal hierheen moeten.quote:Op zondag 21 december 2014 18:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ach ik geef het een week, altijd als mensen de SC " Kaapte ".
Net als the great wall of China houd het alle mongolen buiten.
heb je het wel eens gespeeld of lul je gewoon anderen na?quote:Op zondag 21 december 2014 18:32 schreef Stratman het volgende:
[..]
Nee man absoluut niet zelfs, lekker WASD rammen vanuit je zolderkamer
Okéquote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die nieuwe lichting SC'ers zijn bij vlagen teringlijers, maar die golf nu is wel heel erg.
Ik heb het weleens gespeeld ja, was het na 3 dagen zatquote:Op zondag 21 december 2014 18:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb je het wel eens gespeeld of lul je gewoon anderen na?
Wauwquote:Op zondag 21 december 2014 18:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou raken met shampoo en kracht van duizend zonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |