Houthakker.quote:Op zondag 21 december 2014 18:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heel graag want dan zou ik ook van die sterke dingen kunnen zeggen zoals jij dat altijd doet.
En ik maar denken dat dit je niet aan zou moedigen nog meer foutieve pogingen te wagen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:11 schreef Gridlok het volgende:
Haha mad & in love, maar dan ben je dus wat je zelf haat, iemand die labiele chicks wil bonen.
Zou ook frustraties krijgen als mijn leven een paradox was.
Is goed te doen hoor. Ben sinds dit jaar afgestudeerd en op zoek naar "echt" werk. Maar verwacht niet dat ik daar de eerste jaren meer ga verdienen eigenlijk.quote:
Koppop skatjuh, ooit zal jij het ook in je hebben om labiele foksters te neuken.quote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat dit je niet aan zou moedigen nog meer foutieve pogingen te wagen.
zit nu pas te twijfelen of je netto of bruto bedoeltquote:Op zondag 21 december 2014 18:14 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Is goed te doen hoor. Ben sinds dit jaar afgestudeerd en op zoek naar "echt" werk. Maar verwacht niet dat ik daar de eerste jaren meer ga verdienen eigenlijk.
¤4000, da's natuurlijk bruto.quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit nu pas te twijfelen of je netto of bruto bedoelt
kalme teringzee geworden ookquote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die nieuwe lichting SC'ers zijn bij vlagen teringlijers, maar die golf nu is wel heel erg.
Als ik 25 euro SCHRIJF, wat zegt dat dan over mijn loon?quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
zit nu pas te twijfelen of je netto of bruto bedoelt
Ik kom straks nog met een goede reply op bovenstaand verhaal maar ik ga eerst even eten.quote:Op zondag 21 december 2014 18:01 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat kun je beter niet op een forum doen. Daarmee hak je je zorgvuldig zelfverzonnen imago van "alpha" nogal onder jezelf weg.
[..]
Dat weet je wel chroestjov. Jij komt als een geniepig meisje de boel opstoken in een fittie, waar ik jou er op wijs dat je je maar beter kan bezig houden met het hosselen van labiele chickies zoals Meloenwa op een internetforum.
Vervolgens wordt jij pissig op mij. Of nouja eerder kkmad migado godkk.
Ik denk dat ik mijn standaarden wel heel laag moet laten zakken en mezelf opeens heel erg moet gaan overschatten. Gezien ik mentaal lekker in mijn vel zit gaat dat nog heel lang duren denk ik.quote:Op zondag 21 december 2014 18:15 schreef Gridlok het volgende:
Koppop skatjuh, ooit zal jij het ook in je hebben om labiele foksters te neuken.
quote:Op zondag 21 december 2014 18:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
Die nieuwe lichting SC'ers zijn bij vlagen teringlijers, maar die golf nu is wel heel erg.
Weet je het zeker?quote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef hoink581 het volgende:
Gezien ik mentaal lekker in mijn vel zit
quote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef chroestjov het volgende:
Ik kom straks nog met een goede reply op bovenstaand verhaal maar ik ga eerst even eten. heel lang en hard nadenken want ik ben niet zo ad rem als dat ik wil dat mensen geloven.
dat het toch best kut isquote:Op zondag 21 december 2014 18:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als ik 25 euro SCHRIJF, wat zegt dat dan over mijn loon?
Hopelijk verslik je je.quote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik kom straks nog met een goede reply op bovenstaand verhaal maar ik ga eerst even eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |