Omdat het me opvalt dat jouw Meloentje, of elke verwijzing naar jouw Meloentje je als een soort digitale hulk uit je rol laat scheuren. En zeg nou zelf, die was redelijk labiel toch?quote:Op zondag 21 december 2014 17:35 schreef chroestjov het volgende:
Maar vanwaar die fascinatie voor labiele vrouwen?
Je bent er nu al 2 of 3 weken over bezig terwijl ik nergens van weet, zou jij ook willen dat labiele vrouwen zich tot je aangetrokken voelen maar krijg je in werkelijkheid 0,0 respons?
Als jij eens wat minder onderdanigheid en extra agressiviteit zou implementeren in jouw gedrag dan heb je meer kans op het behalen van het gewenste resultaat, dan hoef jij je tenminste niet langer te gedragen als een verongelijkte bitch.
Wie is de whiteknight in dit verhaal dan?quote:Op zondag 21 december 2014 17:37 schreef VeerEli het volgende:
En dit alles om een chick? Aahahaahahahaha
/care, de zuidas is fantastischquote:Op zondag 21 december 2014 17:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik kan beginnen met jou een vieze Zuid-as hoer te noemen.
Ik heb geen flauw ideequote:Op zondag 21 december 2014 17:38 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wie is de whiteknight in dit verhaal dan?
quote:Op zondag 21 december 2014 17:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar moet je niet mee spotten, dat zit er voor mij ook al aan te komen.
Niemand, VeerEli is gewoon te dom om een soap van het niveau "Goeden Tijden" te volgen.quote:Op zondag 21 december 2014 17:38 schreef Gridlok het volgende:
Wie is de whiteknight in dit verhaal dan?
Hahaha jaquote:Op zondag 21 december 2014 17:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Niemand, VeerEli is gewoon te dom om een soap van het niveau "Goeden Tijden" te volgen.
Wat is een kvg?quote:
Een niet bestaande digitale labiele snol, zo gemakkelijk slaat de fantasie van beta's op hol.quote:Op zondag 21 december 2014 17:37 schreef VeerEli het volgende:
En dit alles om een chick? Aahahaahahahaha
Kloon van gebande.quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat is een kvg?
[..]
Een niet bestaande digitale labiele snol, zo gemakkelijk slaat de fantasie van beta's op hol.
Een niet bestaande? Is Meloewa niet for real?quote:Op zondag 21 december 2014 17:41 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Wat is een kvg?
[..]
Een niet bestaande digitale labiele snol, zo gemakkelijk slaat de fantasie van beta's op hol.
Gaat volgens mij alweer over iemand anders, chroest ouwe snoepert.quote:Op zondag 21 december 2014 17:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een niet bestaande? Is Meloewa niet for real?Shocking dit
Oh srsquote:Op zondag 21 december 2014 17:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gaat volgens mij alweer over iemand anders, chroest ouwe snoepert.
Nee, dit gaat over een andere. ''Miou''quote:Op zondag 21 december 2014 17:43 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Een niet bestaande? Is Meloewa niet for real?Shocking dit
Ib4 Meloewa die jou op je onderdanige plek komt zetten want in een onderling debat tussen jullie beide zou jij het onderspit delven, zelden zulke slappe retoriek gezien als die jij hier vanmiddag hanteert.quote:Op zondag 21 december 2014 17:37 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat het me opvalt dat jouw Meloentje, of elke verwijzing naar jouw Meloentje je als een soort digitale hulk uit je rol laat scheuren. En zeg nou zelf, die was redelijk labiel toch?
quote:Op zondag 21 december 2014 17:25 schreef chroestjov het volgende:
Er zijn fysiek nog geen ferme tikken uitgedeeld dus het valt allemaal wel mee.
Ik blijf het altijd fascinerend vinden dat je werkelijk meent dat iedereen hier denkt dat jij met ontbloot bovenlichaam op rots met gebalde vuisten op je borst roffelt (je ripped spieren in je armen goed zichtbaar).quote:Op zondag 21 december 2014 17:35 schreef chroestjov het volgende:
Als jij eens wat minder onderdanigheid en extra agressiviteit zou implementeren in jouw gedrag dan heb je meer kans op het behalen van het gewenste resultaat, dan hoef jij je tenminste niet langer te gedragen als een verongelijkte bitch.
Roep haar er even bij en dan testen we het.quote:Op zondag 21 december 2014 17:49 schreef chroestjov het volgende:
Ib4 Meloewa die jou op je onderdanige plek zet want in een onderling debat tussen jullie beide delf jij het onderspit, zelden zulke slappe retoriek gezien als die jij hier vanmiddag hanteert.
Hahaha oe sorryquote:Op zondag 21 december 2014 17:49 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Nee, dit gaat over een andere. ''Miou''
OPLETTEN VEER.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |