Zag d'r al op Kinky.nl idd.quote:Op zondag 21 december 2014 18:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
mwoah. Mn zus schrijft 60 bruto freelance dus kan wel netto, betwijfel het wel though
Hoop toch niet dat dit serieus is?quote:Op zondag 21 december 2014 16:02 schreef Mitnot het volgende:
Hoi ik ben Mitnot en ik vind het leuk hier.
Ik ben verliefd op een mede patiente van mij.
Ze heet Sproetchen en is hier opgenomen in de instelling, en ik wil het haar vertellen![]()
Maar het probleem is dat de begeleiders haar in de iso hebben gestopt.
Ze zeggen ook dat ik absoluut niet naar haar toe mag omdat ze bang zijn dat ik seks met haar zal hebben![]()
Ze moet eerst geholpen worden zeggen ze![]()
Nou weet ik niet wat ik moet doen![]()
Willen jullie me helpen?
Willen jullie ook me vrienden worden?
Iemand uit een instelling met toegang tot het internet. Geloof je het zelf?quote:Op zondag 21 december 2014 18:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Hoop toch niet dat dit serieus is?
Freelance akkerbouwer? In primaire sectoren is het schrijven van 25 euro voor een zzp gewoon een goed uurtarief. En omdat het als zzp'er is spreek je helemaal niet in termen van netto of bruto. Enige wat er van af gaat is een stukje verzekering die iedereen tot een absoluut minimum houdt omdat die toch niks dekken.quote:
quote:Op zondag 21 december 2014 18:21 schreef terrastegel het volgende:
Wauw, het gaat helemaal de verkeerde kant op met fok!
Braddie toch
Eigenlijk nietquote:Op zondag 21 december 2014 18:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Iemand uit een instelling met toegang tot het internet. Geloof je het zelf?
Nee. Impossibruquote:
Hey wacht, is dat die zus die jou altijd wijsmaakte dat je geadopteerd wasquote:Op zondag 21 december 2014 18:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
mn zus een goedkope hoer noemenze is blank hoor
quote:
Weet nog een jaar geleden dat men vond dat FOK! achteruit ging ten opzichte van een jaar ervoor.quote:
Ja klopt. De postaantallen lopen ook flink terug.quote:Op zondag 21 december 2014 18:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Weet nog een jaar geleden dat men vond dat FOK! achteruit ging ten opzichte van een jaar ervoor.
Inmiddels ligt het echt op sterven vergeleken met vorig jaar
Maar er is niets aan de hand hoor. Gewoon doorlopen.quote:Op zondag 21 december 2014 18:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja klopt. De postaantallen lopen ook flink terug.
dat word elk jaar gezegdquote:Op zondag 21 december 2014 18:25 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Weet nog een jaar geleden dat men vond dat FOK! achteruit ging ten opzichte van een jaar ervoor.
Inmiddels ligt het echt op sterven vergeleken met vorig jaar
Op de vuilnisbelt gevondenquote:Op zondag 21 december 2014 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hey wacht, is dat die zus die jou altijd wijsmaakte dat je geadopteerd was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |