quote:Op zondag 21 december 2014 21:06 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Bij nader inzien heb ik m.b.t. deze post toch maar even een TR aangemaakt, bedreiging is namelijk niet toegestaan.
Eigenlijk eerste echte verkiezing sinds de Arabische Lente toch? Goede stap richting een gezonde democratie. Mocht jij ook stemmen? En had je op Essebsi gestemd?quote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef ntm het volgende:
Tunesische presidentsverkiezingen was vandaag, deze zal MMGYMCMB wel leuk vinden:
[ afbeelding ]
Welkom in de wereld van Chroestjov, de man die alles en iedereen maar mag en kan beledigen in zijn wereld, maar absoluut te zwak is om klappen te incasseren en daarom maar op de TR ramtquote:Op zondag 21 december 2014 21:29 schreef terrastegel het volgende:
Wauw zeg,
iemand zegt 1x iets dat ietsje te ver gaat meteen TR knop etc
Zijn jullie een stel kinderen ofzo? Jezus man
Daarnaarst is het gebruiken van die TR knop ook nog eens een aanwijzing dat je te zwak bent om de discussie aan te gaan. Haal ook eens goede argumenten aan ipv die dingen wat op geen drol lijken.
Dit slaat echt weer totaal nergens op.
Ja dit bedoel ik dus. Eerst wel de discussie aangaan maar als je niet kan winnen er enkele poep argumenten bijhalen en als iemand dan wat zegt dat wel eens een bedreiging zou kunnen zijn meteen TR want alles wat op dit forum gezegd wordt moet meteen serieus genomen worden.quote:Op zondag 21 december 2014 21:30 schreef Stratman het volgende:
[..]
Welkom in de wereld van Chroestjov, de man die alles en iedereen maar mag en kan beledigen in zijn wereld, maar absoluut te zwak is om klappen te incasseren en daarom maar op de TR ramt
Wat is er trouwens bedreigend aan ik hoop dat je je verslikt in je eten?quote:Op zondag 21 december 2014 21:33 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja dit bedoel ik dus. Eerst wel de discussie aangaan maar als je niet kan winnen er enkele poep argumenten bijhalen en als iemand dan wat zegt dat wel eens een bedreiging zou kunnen zijn meteen TR want alles wat op dit forum gezegd wordt moet meteen serieus genomen worden.
O, dus jij zegt ik hoop dat je je verslikt in je eten? TR, dit is een bedreiging
Als je de discussie aangaat moet je ook toe durven geven dat je gewoon fout zit en de discussie verloren hebt.
Wow sexy chick zegquote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef ntm het volgende:
Tunesische presidentsverkiezingen was vandaag, deze zal MMGYMCMB wel leuk vinden:
[ afbeelding ]
Ach, daar mogen ze zelf kiezen welke zonnebril ze op hun hoofd zettenquote:Op zondag 21 december 2014 21:24 schreef Salatrel het volgende:
Die zonnebril staat vast niet in het kledingreglement!
Ja klopt, nee ik heb niet gestemd. In oktober wel, met de partijverkiezingen. Ik ben geen voorstander van Essebsi, vind hem veel te oud...het is wel een echte politicus met heel veel ervaring. Ik denk dat daarom de meeste mensen voor hem hebben gekozen. Het gaat tot nu toe wel goed in Tunesië, zeker als je kijkt naar de omringende landen, waar het onstabiel is. Er moet wel veel gebeuren, terroristische dreigingen zijn er nog steeds bijvoorbeeld. We gaan zien hoe het zich ontwikkelt...de economie groeit er wel ontzettend. Bizar hoe dat na de revolutie zo snel gaat.quote:Op zondag 21 december 2014 21:29 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Eigenlijk eerste echte verkiezing sinds de Arabische Lente toch? Goede stap richting een gezonde democratie. Mocht jij ook stemmen? En had je op Essebsi gestemd?
Kloptquote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Die rechter ook welquote:Op zondag 21 december 2014 21:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Ach, daar mogen ze zelf kiezen welke zonnebril ze op hun hoofd zettenZie je hier bijv. ook:
[ afbeelding ]
Maar qua standpunten? Vind het wel goed te zien dat beide kandidaten vrij seculier zijn (wordt natuurlijk allemaal wat anders afgeschilderd in de westerse media, oppressie van Islamitische devotie is dan per definitie autoritair en het tegenovergestelde per definitie fundamentalistischquote:Op zondag 21 december 2014 21:41 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja klopt, nee ik heb niet gestemd. In oktober wel, met de partijverkiezingen. Ik ben geen voorstander van Essebsi, vind hem veel te oud...het is wel een echte politicus met heel veel ervaring. Ik denk dat daarom de meeste mensen voor hem hebben gekozen. Het gaat tot nu toe wel goed in Tunesië, zeker als je kijkt naar de omringende landen, waar het onstabiel is. Er moet wel veel gebeuren, terroristische dreigingen zijn er nog steeds bijvoorbeeld. We gaan zien hoe het zich ontwikkelt...de economie groeit er wel ontzettend. Bizar hoe dat na de revolutie zo snel gaat.
Ja zijn partij heeft wel goede standpunten, maar het is dus nog afwachten of ze het waar gaan maken. Beide partijen zijn inderdaad seculier. Het heeft tijd nodig, een land wat lang in dictatuur heeft geleefd kan niet ineens er zonder schrammen vanaf komen. Maar je merkt wel dat veel mensen daar dat niet snappen en het geduld er niet voor hebben. Vroeger was er wel orde en meer veiligheid dan nu, er zijn mensen die weer terug verlangen naar die tijd. Ik ben zelf nog het meeste bang voor de terroristen, die zouden echt alles verspesten. Ze doen er nu wel wat meer aan. Afgelopen zomer moest ik ook standaard bij elke winkelcentrum door een poortje + tas laten checken. En bij parkeergarage controleren ze je auto voordat je naar binnen mag.quote:Op zondag 21 december 2014 21:44 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Maar qua standpunten? Vind het wel goed te zien dat beide kandidaten vrij seculier zijn (wordt natuurlijk allemaal wat anders afgeschilderd in de westerse media, oppressie van Islamitische devotie is dan per definitie autoritair en het tegenovergestelde per definitie fundamentalistisch). En ja, is ook goed om te zien. Maar heeft nog veel tijd nodig.
Laffe modkloon gespotquote:Op zondag 21 december 2014 21:29 schreef terrastegel het volgende:
Wauw zeg,
iemand zegt 1x iets dat ietsje te ver gaat meteen TR knop etc
Zijn jullie een stel kinderen ofzo? Jezus man
Daarnaarst is het gebruiken van die TR knop ook nog eens een aanwijzing dat je te zwak bent om de discussie aan te gaan. Haal ook eens goede argumenten aan ipv die dingen wat op geen drol lijken.
Dit slaat echt weer totaal nergens op.
hotquote:Op zondag 21 december 2014 21:14 schreef ntm het volgende:
[ afbeelding ]
Nee helemaal niet, ik vind de manier waarop chroestjov zich gedraagt tijdens het voeren van een discussie totale poep. Meteen TR'en als hij weet dat hij aan het verliezen is. Zoiets noem ik echt gewoon triest. Zoals ik al zei, ben je een lafaard als je niet toe durft geven dat je de discussie verliest.quote:
was niet echt een discussie te noemen white knightquote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik vind de manier waarop chroestjov zich gedraagt tijdens het voeren van een discussie totale poep. Meteen TR'en als hij weet dat hij aan het verliezen is. Zoiets noem ik echt gewoon triest. Zoals ik al zei, ben je een lafaard als je niet toe durft geven dat je de discussie verliest.
Trouwens ik geef gewoon mijn mening man
Er zijn genoeg mensen die zeggen dat ze een TR plaatsen maar dat eigenlijk niet doenquote:Op zondag 21 december 2014 21:56 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, ik vind de manier waarop chroestjov zich gedraagt tijdens het voeren van een discussie totale poep. Meteen TR'en als hij weet dat hij aan het verliezen is. Zoiets noem ik echt gewoon triest. Zoals ik al zei, ben je een lafaard als je niet toe durft geven dat je de discussie verliest.
Trouwens ik geef gewoon mijn mening man
Flikker dan ook maar op man![]()
Fittie dan boeit mij het hoe jij het wilt noemen. Het komt erop neer dat chroestjov een beetje lafjes gaat TR'enquote:Op zondag 21 december 2014 21:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was niet echt een discussie te noemen white knight
Ja, nu heb ik opeens een grote smoel.quote:Op zondag 21 december 2014 21:59 schreef hugecooll het volgende:
En flikker zelf op dan met je grote smoel
quote:Op zondag 21 december 2014 22:00 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik opeens een grote smoel.
Ik geef gewoon mijn mening en je hebt volgens een mod meteen een grote smoel
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |