quote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hij heeft een vriendin, dan kijk je niet naar andere vrouwen.
Ik tinder meestal eind van de avondquote:Op maandag 1 september 2014 16:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mag best, Frank heeft vandaag weer z'n eerste lesdag en Mortaxx zit rond dit tijdstip te Tinderen. De rest is sowieso maar mwah mwah mwah.
Nu?quote:Op maandag 1 september 2014 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik tinder meestal eind van de avond
Vind je het nog steeds leuk? Heb denk al 2 a 3 maanden niet meer getinderdquote:Op maandag 1 september 2014 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yup. maar al m'n matches zijn weer eens verdwenen. Was net de 100 weer voorbij
Het swipen doe ik iedere dag nog wel even maar verder doe ik er niet zoveel mee. Best vermoeiend steeds die gesprekkenquote:Op maandag 1 september 2014 23:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vind je het nog steeds leuk? Heb denk al 2 a 3 maanden niet meer getinderd
jepquote:Op maandag 1 september 2014 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
Best vermoeiend steeds die gesprekken
Btw. 1m57 turnsterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel wiep je er per week?quote:Op maandag 1 september 2014 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het swipen doe ik iedere dag nog wel even maar verder doe ik er niet zoveel mee. Best vermoeiend steeds die gesprekken
Heb al tijden geen tindergirls gewieptquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoeveel wiep je er per week?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Btw. 1m57 turnsterZou doggy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
is je lengte ooit een issue?quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb al tijden geen tindergirls gewiept
Ja want dat kunnen ze zien op Tinder.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is je lengte ooit een issue?
NIGGER ALS HIJ ZE IN ZIJN STULPJE AAN ZIJN SABBELSABEL WILT RIJGENquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want dat kunnen ze zien op Tinder.
Zien ze inderdaad niet op tinderquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is je lengte ooit een issue?
Echt hequote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
Lange chicks hebben het ook vaak wel als tagline
Of ze was kki domquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
Daarnaast werd ik zaterdag door een chick als 1m80 geschat dus volgens mij groei ik nog steeds
Hbo dus goed mogelijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Of ze was kki dom
chicks kunnen geen lengtes schattenquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
Daarnaast werd ik zaterdag door een chick als 1m80 geschat dus volgens mij groei ik nog steeds
Dat is omdat je kleuters neuktquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze schatten mijn lul ook altijd op 43 cm terwijl die gewoon 30 is..
Als je niet weet waar het over gaat hou dan je mondquote:
30mm?quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze schatten mijn lul ook altijd op 43 cm terwijl die gewoon 30 is..
Is goed mr 13 cmquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je niet weet waar het over gaat hou dan je mond
Daarnaast gun ik BT alle pussy van de wereld
Ja mega meters. Net een beetje meer dan een meter snap je hahahah xDquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Btw. 1m57 turnsterNice rackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar no man no thanks, 1.57m is ook voor mij te klein. Vergeet comfortable showerlovings dan maar. Awkward origami madness, never again. Wat vinden jullie trouwens van Kyla La Grange?
![]()
Lebiedelen. Oké.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:32 schreef Bapple het volgende:
wat zijn jullie een stelletje lebiedelen.
Ben nog niet helemaal wakker ja!quote:
hoiquote:
grote tieten leuk en alles maar die buik en heupen doen echt niet.quote:
Welke heupen? Ik zie ze niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
grote tieten leuk en alles maar die buik en heupen doen echt niet.
Vind haar lichaam ook steeds vager eigenlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
grote tieten leuk en alles maar die buik en heupen doen echt niet.
iets groter dan 4ebequote:
Nou, poe.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:03 schreef Bapple het volgende:
ik post tegenwoordig wel kwaliteit he?
komop! geef even toe!quote:
zitten ergens verborgenquote:
Nee.quote:
sjonge-jonge-jonge-jonge-jonge.quote:
Lul tussen m'n billen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:23 schreef Bapple het volgende:
[..]
sjonge-jonge-jonge-jonge-jonge.
lul!
quote:
Smeerlapquote:
Alsof jij nooit je lul stiekem tussen je chicks billen duwt als jullie lepeltjelepeltje liggen. :squote:
;Pquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof jij nooit je lul stiekem tussen je chicks billen duwt als jullie lepeltjelepeltje liggen. :s
Gaddamme, je bent nog viezer als ik dacht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof jij nooit je lul stiekem tussen je chicks billen duwt als jullie lepeltjelepeltje liggen. :s
ripquote:
wanstaltigquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind haar lichaam ook steeds vager eigenlijk
Wel leuk koppie.
ze heb gewoon geen billenquote:
ga jij even lekker je bek houdenquote:
hahahah!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ga jij even lekker je bek houden
Valt mee toch...quote:
Wat nou Chloro toch.quote:
ik wel merkt ze toch niet mwehehehequote:Op dinsdag 2 september 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jouw motief is ook loco.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wel merkt ze toch niet mwehehehe
quote:
Wanneer? Met wat?quote:
Ben er nu toch. :squote:
Ahwwwwquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben er nu toch. :s
Had hersenschudding opgelopen, kon niet zo veel verdragen.
Warm gevoel van binnen gekregen.quote:
Heb wel iets voor van binnenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Warm gevoel van binnen gekregen.
Eten?quote:
Yoghurt?quote:
Echt hequote:
Ruige boi heb je ;0quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben er nu toch. :s
Had hersenschudding opgelopen, kon niet zo veel verdragen.
quote:Op maandag 1 september 2014 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Sleap is for the weak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt hefakers.
[..]
Ruige boi heb je ;0
Ew nee.quote:
Dacht soort Zidane in bed ;squote:Op dinsdag 2 september 2014 15:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Nee, hij was er niet bij.
inb4 Chloro gaat vreemd
Ze zwaaide haar hoofd naar links en door het gewicht van haar neus vloog ze tegen een muur aan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht soort Zidane in bed ;s
Wil je vertellen hoe het gebeurd is?
Deze was wel heel matigquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ze zwaaide haar hoofd naar links en door het gewicht van haar neus vloog ze tegen een muur aan.
Nee, zo ruig is hij nou ook weer niet. :squote:Op dinsdag 2 september 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht soort Zidane in bed ;s
Wil je vertellen hoe het gebeurd is?
Wat de fuck?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, zo ruig is hij nou ook weer niet. :s
Was bij een vriendin geweest en liep 's nachts naar m'n auto. Was zo'n onverlichte straat. Kwam een kerel en die vroeg iets, kon het niet helemaal verstaan. Buitenlands gebrabbel. Enige wat ik nog echt weet is dat ik m'n hoofd tegen grond voelde klappen, m'n armen gekruist over m'n borst had en m'n benen opgetrokken en hoorde even later wat geschreeuw. Kwam toen een kerel aan die z'n hond aan het uitlaten was en hij heeft me weer naar m'n vriendin gebracht.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ze zwaaide haar hoofd naar links en door het gewicht van haar neus vloog ze tegen een muur aan.
quote:
Wat hebben ze gestolen van je?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Was bij een vriendin geweest en liep 's nachts naar m'n auto. Was zo'n onverlichte straat. Kwam een kerel en die vroeg iets, kon het niet helemaal verstaan. Buitenlands gebrabbel. Enige wat ik nog echt weet is dat ik m'n hoofd tegen grond voelde klappen, m'n armen gekruist over m'n borst had en m'n benen opgetrokken en hoorde even later wat geschreeuw. Kwam toen een kerel aan die z'n hond aan het uitlaten was en hij heeft me weer naar m'n vriendin gebracht.
Ja weet niet, voelde wel zijn hand op m'n hoofd drukken ofzo. Maar het ging echt heel snel en tegelijkertijd leek alles ook in slowmotion te gaan. Weet nog steeds niet of hij op m'n geld en spullen uit was of iets anders wilde proberen. M'n tas lag paar meter verderop en schijnbaar had hij daar geen aandacht voor. Heb gewoon heel erg geluk gehad dat die andere vent er liep.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat de fuck?telepatishe K.O door buitenlander?
srs wat?
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:20 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat hebben ze gestolen van je?
nvm, ik zie het al
https://vine.co/v/OBUpV5MYZbA
Glow in the dark.quote:
Heb je nog met die blonde? Naam kwijtquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:27 schreef tetouaribo het volgende:
Wilde alleen grappig zijn hoor. Clown masker maar van binnen huil ik.
Je moeder bedoel je?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je nog met die blonde? Naam kwijt
Kutleven heb je.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:27 schreef tetouaribo het volgende:
Wilde alleen grappig zijn hoor. Clown masker maar van binnen huil ik.
Damn man wat een ongelooflijk vage shit ditquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja weet niet, voelde wel zijn hand op m'n hoofd drukken ofzo. Maar het ging echt heel snel en tegelijkertijd leek alles ook in slowmotion te gaan. Weet nog steeds niet of hij op m'n geld en spullen uit was of iets anders wilde proberen. M'n tas lag paar meter verderop en schijnbaar had hij daar geen aandacht voor. Heb gewoon heel erg geluk gehad dat die andere vent er liep.
Ja, bizar eh. Was paar dagen echt volledig de kluts kwijt. Maar nee, niks kwijt en verder niks ergs. Had wat blauwe plekken, krassen en hersenschudding maar verder niks gelukkig.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Damn man wat een ongelooflijk vage shit dit!! Daarna niets kwijt of ergens pijn down south?
Ahw, deze liefde.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik heb je gemist man. Vuile secreet dat je bent
Wow what happend? Of heb je het hierboven al uitgelegd?quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, bizar eh. Was paar dagen echt volledig de kluts kwijt. Maar nee, niks kwijt en verder niks ergs. Had wat blauwe plekken, krassen en hersenschudding maar verder niks gelukkig.
Ja, gewoon paar posts terug ook.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:40 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wow what happend? Of heb je het hierboven al uitgelegd?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, gewoon paar posts terug ook.
ah..okquote:
Goed zo.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het zit je diep he
[ afbeelding ]
Faka, wat heeft ze je geflikt?
Nu met jou erbij -14.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:47 schreef Bapple het volgende:
Wat is het gemiddelde IQ hier in de KLB denken jullie?
Lol. Even eerlijk, ik heb best een hoog IQ en EQ.quote:
Wat goed van jou!quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
Lol. Even eerlijk, ik heb best een hoog IQ en EQ.
En jij?
Nou, niet perse goed van mij: eerder van m'n ouders.quote:
Heftig. srs. Leuk dat je er weer bent, dat wel.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, bizar eh. Was paar dagen echt volledig de kluts kwijt. Maar nee, niks kwijt en verder niks ergs. Had wat blauwe plekken, krassen en hersenschudding maar verder niks gelukkig.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:51 schreef Bapple het volgende:
[..]
Lol. Even eerlijk, ik heb best een hoog IQ en EQ.
En jij?
Nou, uit deze post is ook een laag IQ af te leiden. Ik heb helemaal niks uitgelegd. Ik heb iets verteld, geen reden gegeven of iets dergelijks.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]Sowieso als je al uit moet leggen dat je best een hoog IQ hebt, heb je het juist niet. Dan zou dat wel uit jouw post af te leiden zijn... en dat is totaal niet zo.
Ik heb ook nooit gezegd dat ik een hoog IQ heb... de meesten hier weten wel dat het niet zo is. Schaam mij nergens voor verderquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:00 schreef Bapple het volgende:
[..]
Nou, uit deze post is ook een laag IQ af te leiden. Ik heb helemaal niks uitgelegd. Ik heb iets verteld, geen reden gegeven of iets dergelijks.
En ik zeg het wel, omdat het zo is!quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit gezegd dat ik een hoog IQ heb... de meesten hier weten wel dat het niet zo is. Schaam mij nergens voor verder
Jij slaat nergens op.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:01 schreef Bapple het volgende:
[..]
En ik zeg het wel, omdat het zo is!
Verder nog iets aan te merken? Want die post sloeg dus nergens op.
Spijker - kop.quote:
Nee, jij bent ook geen Marokkaan.quote:
Ja. net zoals jij en wickedmen mij constant ownen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wordt je nou geownd door Bappel?
Echt?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wordt je nou geownd door Bappel?
Oh sorrie.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:06 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik heb je net compliment gegeven. Gaat ie zo doen.
Huh? Mij in 1 zin met wickedmen?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja. net zoals jij en wickedmen mij constant ownen.
Nou bt ook geowned hoor door bappel hij is vet goed man.quote:
Te laat. Vanaf nu val jij net zoals 2nutz onder de categorie wijsneuzen. En met wijsneuzen voer ik geen discussies.quote:
Niet zo aanvallend joh!quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou bt ook geowned hoor door bappel hij is vet goed man.
also
Even een opmerking over IQ en gelijk als een razende proberen alles te verbeteren en slim over te komen. Jongetjes toch.... niemand geeft een fuck behalve modus.
Tss.. ik en een wijsneus.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Te laat. Vanaf nu val jij net zoals 2nutz onder de categorie wijsneuzen. En met wijsneuzen voer ik geen discussies.
Wijsneus en ervaring ligt erg dicht bij elkaarquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Te laat. Vanaf nu val jij net zoals 2nutz onder de categorie wijsneuzen. En met wijsneuzen voer ik geen discussies.
Ik kan ook niets goed doenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:09 schreef Bapple het volgende:
[..]
Tss.. ik en een wijsneus.
Ik gaf je een compliment!
Klopt. Een mensch kan niets goed doen.quote:
Levenservaring?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wijsneus en ervaring ligt erg dicht bij elkaarik heb veel levenservaring vraag maar aan voederbietel
Ja? ik lees heel veel wikipedia.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:11 schreef Bapple het volgende:
[..]
Klopt. Een mensch kan niets goed doen.
[..]
Levenservaring?Op je zolderkamer?
Mortaxx komt binnen en veranderd direct de naam naar Tjappies.quote:
Oh oke.quote:
Excuses aanvaardt.quote:
Top!quote:
"That aint no fo'head, that's a fivehead."quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door 2NutZ op 02-09-2014 16:26:10 ]* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Je zult het wss niet geloven maar... Ik doe mee met een project in een andere klas en guess what...quote:Op maandag 1 september 2014 21:55 schreef anti-loper het volgende:
[..]
haha heerlijk toch
als je het nu nog niet kan.
Wtf, ken je mij?quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
Fucking mix van ryan gosling / ambercrombie model
wie de fuq is treinmeisjequote:Op dinsdag 2 september 2014 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je zult het wss niet geloven maar... Ik doe mee met een project in een andere klas en guess what...
Treinmeisje haar vriend zit in die klas.
Ze passen wel echt goed bij elkaar
Dude ga gewoon verder met je leven dan je dood te staren op een meisje waar je nog nooit mee hebt gepraat.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Je zult het wss niet geloven maar... Ik doe mee met een project in een andere klas en guess what...
jaquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dude ga gewoon verder met je leven dan je dood te staren op een meisje waar je nog nooit mee hebt gepraat.
okquote:
Kerel er lopen zoveel lekkere wijven rondquote:
WAT WAT WAT WATquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
klopt jouw ondertitel wel?quote:
Das al een oude doos joh.quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
Fotoboek van Lonneke_1986
moet altijd beetje lachen om die fokkers die als hongerige wolven zich op nieuwe "vrouwen" storten.
obvious fake dezen
Ook wel de usual suspects die daar reagerenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
moet altijd beetje lachen om die fokkers die als hongerige wolven zich op nieuwe "vrouwen" storten.
obvious fake dezen
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Word ik dan de nieuwe Braddie?quote:
Wat. :squote:
Need back-up?quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:05 schreef krioro het volgende:
Je hebt een beschermer nodig Chloro. Een grote sterke man. Ik kom er zo aan.
Nee, maar bedankt voor het aanbod.quote:
Nee, maar bedankt voor het aanbod.quote:
Altijd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, maar bedankt voor het aanbod.
Ahw. Ja kom maar, dan kook ik voor je.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:05 schreef krioro het volgende:
Je hebt een beschermer nodig Chloro. Een grote sterke man. Ik kom er zo aan.
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Ja kom maar, dan kook ik voor je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:09 schreef krioro het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Bi en relatie masr wel opzoek naar anderenquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:47 schreef Chocolatebear het volgende:
obvious fake dezen
[..]Hardop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I love you, man.
Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
[..]Ze noemen krio de witte geest. Zo zie je hem zo zie je hem niet en heb je ectoplasma op je face.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
=$ Love you too azizam.quote:
ambercrombiequote:Op dinsdag 2 september 2014 16:21 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik postte een keer een foto vanuit de trein en binnen drie minuten DM'de een gebande Chai mij dat ze een bulge had bespeurd.quote:
quote:
HAHAHAHAHAHAHAHHAquote:
ja nou dat dusquote:
snel DMquote:Op dinsdag 2 september 2014 17:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bi en relatie masr wel opzoek naar anderen
quote:Op dinsdag 2 september 2014 19:41 schreef BlauweTijger het volgende:
ik heb gedroomd dat deadprez en Hoink mod werden en Copthorne en ik afvielen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Hahaha ja in de KLB SC gooien zodat mensen weer gaan lachen om j ehe ahhaahahah ;p kk leuk he haahahaha.quote:
Niet dromen over FOK!kersquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahaha ja in de KLB SC gooien zodat mensen weer gaan lachen om j ehe ahhaahahah ;p kk leuk he haahahaha.
Als ik jou zou kennen zou ik natte dromen hebben G.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Niet dromen over FOK!kers.
Veer en Vas hebben wel 's over my gedroomd <3
Heb blauwe ballen van je, tijger.quote:Op dinsdag 2 september 2014 20:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Als ik jou zou kennen zou ik natte dromen hebben G.
Zal je wat pics in dm sturen, kan je ff fappenquote:Op dinsdag 2 september 2014 20:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb blauwe ballen van je, tijger.
Nee dat niet.. ik zag zeg maar een screenshot voorbij komen.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 21:51 schreef Mortaxx het volgende:
Gym geweest. Deze maand weer er tegen aan
quote:
Oké duidelijk.quote:
over fok!sters ook niet?quote:
op tiefe kk homoquote:Op woensdag 3 september 2014 11:21 schreef PausNicolaas het volgende:
Oke ik zit nu in SC wat is dit voor bullcrap?
wow doe ff normaal fzoquote:
wnnr moet je werken man het is al 11:22quote:
FEESTEN JA JA AJAJAJAJAquote:Op woensdag 3 september 2014 11:21 schreef PausNicolaas het volgende:
Oke ik zit nu in SC wat is dit voor bullcrap?
Werkenquote:Op woensdag 3 september 2014 11:22 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
wnnr moet je werken man het is al 11:22
Doe je broekspijpen eens normaal.quote:
Is gewoon pinroll. Niet mooi?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe je broekspijpen eens normaal.
Haha.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:42 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Doe je broekspijpen eens normaal.
quote:
Zelfde stance maar dan dunnere enkelsquote:
Ja ik train mijn enkels keihard maar er gebeurt niks!!quote:Op woensdag 3 september 2014 13:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelfde stance maar dan dunnere enkels
Neequote:Op woensdag 3 september 2014 13:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is gewoon pinroll. Niet mooi?
Komt door je bouw, je bent gewoon ectomorph daar is niets aan te doen.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik train mijn enkels keihard maar er gebeurt niks!!
Nee. Gewoon niet doen. Gewoon niet. Nee.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Is gewoon pinroll. Niet mooi?
Mijn bouwquote:Op woensdag 3 september 2014 13:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Komt door je bouw, je bent gewoon ectomorph daar is niets aan te doen.
Oke rustig, calm the tits. Straks schieten de hectingen los.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee. Gewoon niet doen. Gewoon niet. Nee.
Haha wietsokboy.quote:
Ja prima verder hoor.quote:
Wat is een hecting?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke rustig, calm the tits. Straks schieten de hectingen los.
Deadprez?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat vinden we trouwens van de nieuwe klb mod?
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:54 schreef Mortaxx het volgende:
Die zit nu op school. Zesde uur was aardrijkskunde
Suggereer je nou dat ik een boobjob heb gehad?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hegting bedoel ik. Jeetje, snap je dat nou niet?
Heb je dat?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik een boobjob heb gehad?
Nee, ben tevreden met m'n tits.quote:
Ik vind jouw broekspijpen gay.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Niks tegen Stevenmac trouwens, maar een mod nemen in KLB die al elders mod is vind ik gay
Klein maar fijnquote:Op woensdag 3 september 2014 13:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ben tevreden met m'n tits.
Oh ik dacht je bedoelt met Boobjob hetzelfde wat die Russen altijd doen..quote:Op woensdag 3 september 2014 13:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ben tevreden met m'n tits.
Dat magquote:Op woensdag 3 september 2014 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind jouw broekspijpen gay.
Net als jij.quote:
Is dat echt?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Niks tegen Stevenmac trouwens, maar een mod nemen in KLB die al elders mod is vind ik gay
Jouw topicquote:Op woensdag 3 september 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat echt?
Achja ik gun het hem, hoop dat hetn u langer dan 3 weken is
quote:
Ik heb niet gesolliciteerd.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hoop dat het een klapjosti uit deze sc die je nooit er buiten ziet wordt
quote:
Ahw.quote:
#dimaxxquote:
die dimaxx leefjuh zo graag willen maar weg lopen is makkelijker.quote:
knusquote:
lekker kk boeiend wie er mod wordtquote:Op woensdag 3 september 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso al die sjappies die hele dagen in dat mod topic zitten te posten om zo in de picture te komen![]()
Als of ze een of andere nietsnut nemen. steven is OG.
Vind ik wel, toch iemand waar je dagelijks mee te maken krijgtquote:Op woensdag 3 september 2014 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
lekker kk boeiend wie er mod wordt
kut troll, ik haat je maar houd wel van jequote:Op woensdag 3 september 2014 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind ik wel, toch iemand waar je dagelijks mee te maken krijgt
quote:
je broek is te kortquote:Op woensdag 3 september 2014 14:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat ben jij voor triest persoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |