quote:Op maandag 1 september 2014 20:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Hij heeft een vriendin, dan kijk je niet naar andere vrouwen.
Ik tinder meestal eind van de avondquote:Op maandag 1 september 2014 16:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mag best, Frank heeft vandaag weer z'n eerste lesdag en Mortaxx zit rond dit tijdstip te Tinderen. De rest is sowieso maar mwah mwah mwah.
Nu?quote:Op maandag 1 september 2014 23:41 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik tinder meestal eind van de avond
Vind je het nog steeds leuk? Heb denk al 2 a 3 maanden niet meer getinderdquote:Op maandag 1 september 2014 23:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Yup. maar al m'n matches zijn weer eens verdwenen. Was net de 100 weer voorbij
Het swipen doe ik iedere dag nog wel even maar verder doe ik er niet zoveel mee. Best vermoeiend steeds die gesprekkenquote:Op maandag 1 september 2014 23:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Vind je het nog steeds leuk? Heb denk al 2 a 3 maanden niet meer getinderd
jepquote:Op maandag 1 september 2014 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
Best vermoeiend steeds die gesprekken
Btw. 1m57 turnsterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoeveel wiep je er per week?quote:Op maandag 1 september 2014 23:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het swipen doe ik iedere dag nog wel even maar verder doe ik er niet zoveel mee. Best vermoeiend steeds die gesprekken
Heb al tijden geen tindergirls gewieptquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:01 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
hoeveel wiep je er per week?
quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Btw. 1m57 turnsterZou doggy.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
is je lengte ooit een issue?quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb al tijden geen tindergirls gewiept
Ja want dat kunnen ze zien op Tinder.quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is je lengte ooit een issue?
NIGGER ALS HIJ ZE IN ZIJN STULPJE AAN ZIJN SABBELSABEL WILT RIJGENquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja want dat kunnen ze zien op Tinder.
Zien ze inderdaad niet op tinderquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
is je lengte ooit een issue?
Echt hequote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
Lange chicks hebben het ook vaak wel als tagline
Of ze was kki domquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
Daarnaast werd ik zaterdag door een chick als 1m80 geschat dus volgens mij groei ik nog steeds
Hbo dus goed mogelijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:08 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Of ze was kki dom
chicks kunnen geen lengtes schattenquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:07 schreef Mortaxx het volgende:
Daarnaast werd ik zaterdag door een chick als 1m80 geschat dus volgens mij groei ik nog steeds
Dat is omdat je kleuters neuktquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze schatten mijn lul ook altijd op 43 cm terwijl die gewoon 30 is..
Als je niet weet waar het over gaat hou dan je mondquote:
30mm?quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:10 schreef BlauweTijger het volgende:
Ze schatten mijn lul ook altijd op 43 cm terwijl die gewoon 30 is..
Is goed mr 13 cmquote:Op dinsdag 2 september 2014 00:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je niet weet waar het over gaat hou dan je mond
Daarnaast gun ik BT alle pussy van de wereld
Ja mega meters. Net een beetje meer dan een meter snap je hahahah xDquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2014 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Btw. 1m57 turnsterNice rackSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar no man no thanks, 1.57m is ook voor mij te klein. Vergeet comfortable showerlovings dan maar. Awkward origami madness, never again. Wat vinden jullie trouwens van Kyla La Grange?
![]()
Lebiedelen. Oké.quote:Op dinsdag 2 september 2014 08:32 schreef Bapple het volgende:
wat zijn jullie een stelletje lebiedelen.
Ben nog niet helemaal wakker ja!quote:
hoiquote:
grote tieten leuk en alles maar die buik en heupen doen echt niet.quote:
Welke heupen? Ik zie ze niet.quote:Op dinsdag 2 september 2014 09:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
grote tieten leuk en alles maar die buik en heupen doen echt niet.
Vind haar lichaam ook steeds vager eigenlijkquote:Op dinsdag 2 september 2014 09:34 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
grote tieten leuk en alles maar die buik en heupen doen echt niet.
iets groter dan 4ebequote:
Nou, poe.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:03 schreef Bapple het volgende:
ik post tegenwoordig wel kwaliteit he?
komop! geef even toe!quote:
zitten ergens verborgenquote:
Nee.quote:
sjonge-jonge-jonge-jonge-jonge.quote:
Lul tussen m'n billen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:23 schreef Bapple het volgende:
[..]
sjonge-jonge-jonge-jonge-jonge.
lul!
quote:
Smeerlapquote:
Alsof jij nooit je lul stiekem tussen je chicks billen duwt als jullie lepeltjelepeltje liggen. :squote:
;Pquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof jij nooit je lul stiekem tussen je chicks billen duwt als jullie lepeltjelepeltje liggen. :s
Gaddamme, je bent nog viezer als ik dacht.quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alsof jij nooit je lul stiekem tussen je chicks billen duwt als jullie lepeltjelepeltje liggen. :s
ripquote:
wanstaltigquote:Op dinsdag 2 september 2014 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind haar lichaam ook steeds vager eigenlijk
Wel leuk koppie.
ze heb gewoon geen billenquote:
ga jij even lekker je bek houdenquote:
hahahah!quote:Op dinsdag 2 september 2014 13:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
ga jij even lekker je bek houden
Valt mee toch...quote:
Wat nou Chloro toch.quote:
ik wel merkt ze toch niet mwehehehequote:Op dinsdag 2 september 2014 11:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar jouw motief is ook loco.quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik wel merkt ze toch niet mwehehehe
quote:
Wanneer? Met wat?quote:
Ben er nu toch. :squote:
Ahwwwwquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben er nu toch. :s
Had hersenschudding opgelopen, kon niet zo veel verdragen.
Warm gevoel van binnen gekregen.quote:
Heb wel iets voor van binnenquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Warm gevoel van binnen gekregen.
Eten?quote:
Yoghurt?quote:
Echt hequote:
Ruige boi heb je ;0quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben er nu toch. :s
Had hersenschudding opgelopen, kon niet zo veel verdragen.
quote:Op maandag 1 september 2014 01:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Sleap is for the weak!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt hefakers.
[..]
Ruige boi heb je ;0
Ew nee.quote:
Dacht soort Zidane in bed ;squote:Op dinsdag 2 september 2014 15:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]![]()
Nee, hij was er niet bij.
inb4 Chloro gaat vreemd
Ze zwaaide haar hoofd naar links en door het gewicht van haar neus vloog ze tegen een muur aan.quote:Op dinsdag 2 september 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht soort Zidane in bed ;s
Wil je vertellen hoe het gebeurd is?
Deze was wel heel matigquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:13 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ze zwaaide haar hoofd naar links en door het gewicht van haar neus vloog ze tegen een muur aan.
Nee, zo ruig is hij nou ook weer niet. :squote:Op dinsdag 2 september 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht soort Zidane in bed ;s
Wil je vertellen hoe het gebeurd is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |