SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
heb je zelf AIDS dat je het er zo vaak over hebt?quote:Op maandag 1 september 2014 16:25 schreef eend112 het volgende:
Deze TS produceert louter aids topics
nee, jij danquote:Op maandag 1 september 2014 16:35 schreef Tamashii het volgende:
Er is wel een FOK! app. Maar die werkt slecht.
Nee, jij doet je werk lekkerquote:Op maandag 1 september 2014 16:35 schreef Tamashii het volgende:
hjbquote:Op maandag 1 september 2014 16:36 schreef Thezappa het volgende:
ts gaat weeer 300 topics openen in een uur
quote:
je bent ontslagen kut!quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 16:38 schreef Thezappa het volgende:
[..]
je bent ontslagen kut!
alleen de beste kunnen blijven
Gelukkig is het niet besmettend anders had het hele internet nu aids dankzij ts. Waarschijnlijk hebben de posts van ts ook een 20% kans dat je gay wordt, als je het leest.quote:Op maandag 1 september 2014 16:25 schreef eend112 het volgende:
Deze TS produceert louter aids topics
Daar bemoei ik me niet mee. :$quote:Op maandag 1 september 2014 16:41 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dat je best ene gastslotje mag zetten.
Precies eer het territorium van andere, je wilt toch geen invasie beginnen tegen Frank?quote:
Mag best, Frank heeft vandaag weer z'n eerste lesdag en Mortaxx zit rond dit tijdstip te Tinderen. De rest is sowieso maar mwah mwah mwah.quote:
Daarom. Zou niet durven.quote:Op maandag 1 september 2014 16:42 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Precies eer het territorium van andere, je wilt toch geen invasie beginnen tegen Frank?
Wat weet jij veelquote:Op maandag 1 september 2014 16:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Mag best, Frank heeft vandaag weer z'n eerste lesdag en Mortaxx zit rond dit tijdstip te Tinderen. De rest is sowieso maar mwah mwah mwah.
Ik weet ook heel veel de kleur van je onderbroek bv.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
Ik Whatsapp altijd Frank z'n smsjes door naar de klb-whatsapp (hij snapt niet zo goed hoe whatsapp werkt) .quote:
quote:Op maandag 1 september 2014 16:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik weet ook heel veel de kleur van je onderbroek bv.Joh, ik draag geen eens een onderbroek. Dus bullshit ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:Op maandag 1 september 2014 16:44 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik weet ook heel veel de kleur van je onderbroek bv.Goh, zwart van de latex of zwart van het leer, heb je nog meer open deuren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Leer het mij dan ook :$quote:Op maandag 1 september 2014 16:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik Whatsapp altijd Frank z'n smsjes door naar de klb-whatsapp (hij snapt niet zo goed hoe whatsapp werkt) .
Eerst wil ik toegang tot KEL zonder al dat bureaucratische geneuzel.quote:
Oh sorry dat was van een andere keer. Maar ik weet wel de lengte van je strapon!quote:Op maandag 1 september 2014 16:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Joh, ik draag geen eens een onderbroek. Dus bullshit dit
Hup, terug in de kelder jij!quote:Op maandag 1 september 2014 16:35 schreef Tamashii het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |