Wat is een hecting?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oke rustig, calm the tits. Straks schieten de hectingen los.
Deadprez?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat vinden we trouwens van de nieuwe klb mod?
quote:Op woensdag 3 september 2014 13:54 schreef Mortaxx het volgende:
Die zit nu op school. Zesde uur was aardrijkskunde
Suggereer je nou dat ik een boobjob heb gehad?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hegting bedoel ik. Jeetje, snap je dat nou niet?
Heb je dat?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Suggereer je nou dat ik een boobjob heb gehad?
Nee, ben tevreden met m'n tits.quote:
Ik vind jouw broekspijpen gay.quote:Op woensdag 3 september 2014 13:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Niks tegen Stevenmac trouwens, maar een mod nemen in KLB die al elders mod is vind ik gay
Klein maar fijnquote:Op woensdag 3 september 2014 13:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ben tevreden met m'n tits.
Oh ik dacht je bedoelt met Boobjob hetzelfde wat die Russen altijd doen..quote:Op woensdag 3 september 2014 13:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, ben tevreden met m'n tits.
Dat magquote:Op woensdag 3 september 2014 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik vind jouw broekspijpen gay.
Net als jij.quote:
Is dat echt?quote:Op woensdag 3 september 2014 13:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Niks tegen Stevenmac trouwens, maar een mod nemen in KLB die al elders mod is vind ik gay
Jouw topicquote:Op woensdag 3 september 2014 14:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is dat echt?
Achja ik gun het hem, hoop dat hetn u langer dan 3 weken is
quote:
Ik heb niet gesolliciteerd.quote:Op woensdag 3 september 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hoop dat het een klapjosti uit deze sc die je nooit er buiten ziet wordt
quote:
Ahw.quote:
#dimaxxquote:
die dimaxx leefjuh zo graag willen maar weg lopen is makkelijker.quote:
knusquote:
lekker kk boeiend wie er mod wordtquote:Op woensdag 3 september 2014 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
Sowieso al die sjappies die hele dagen in dat mod topic zitten te posten om zo in de picture te komen![]()
Als of ze een of andere nietsnut nemen. steven is OG.
Vind ik wel, toch iemand waar je dagelijks mee te maken krijgtquote:Op woensdag 3 september 2014 14:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
lekker kk boeiend wie er mod wordt
kut troll, ik haat je maar houd wel van jequote:Op woensdag 3 september 2014 14:27 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind ik wel, toch iemand waar je dagelijks mee te maken krijgt
quote:
je broek is te kortquote:Op woensdag 3 september 2014 14:27 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat ben jij voor triest persoon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |