abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141502363











Scheids: Marco Rodríguez (Mexico), floot eerder België - Algerije.

Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)/index.html#nosticky
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141502367
suarez baas
pi_141502373
w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141502375
'hij lacht zijn tanden bloot'
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 19:58:34 #5
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_141502381
suarez hommo
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_141502385
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef jamesdeen het volgende:
suarez baas
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141502388
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Het voetbal zegeviert _O_
finale 2010 gelukkig ook. :)
★★★
pi_141502389
Het is Ciao.
pi_141502392
Die achterlijke Belg commentator heeft het incident gemist
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:58:44 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_141502393
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Uruguay - Colombia wordt een veldslag _O_
:9~
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_141502395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Confetti het volgende:
Die smerige hond weet dat zijn WK voorbij is.

Driedubbele beenbreuk erbij aub.
Wat heeft hij gedaan? Heb het moment even gemist...
pi_141502404
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef Delirio het volgende:
'hij lacht zijn tanden bloot'
XD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:58:51 #13
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141502406
80 minuten kut
10 minuten _O_
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_141502412
Zeer benieuwd naar VI
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:09 #15
367000 roos94
pi_141502423
DIe pleuris scheids ging gewoon 35 sec random door
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:16 #16
104871 remlof
Europees federalist
pi_141502430
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef jamesdeen het volgende:
suarez baas
Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
Yankee go home!
pi_141502431
Waarom pakt Italië dit zo gelaten op? Waarom belagen ze die scheidsrechter niet? Slaan ze Suarez niet een paar tanden uit zijn bek?
pi_141502437
Die hitte, dat kan toch niet. Italie had niet eens kracht om te vechten.
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:24 #19
367000 roos94
pi_141502440
godverdomme ik ben zo blij
pi_141502441
Mooie laatste 10 min _O_
pi_141502442
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Halcon het volgende:
Waarom pakt Italië dit zo gelaten op? Waarom belagen ze die scheidsrechter niet? Slaan ze Suarez niet een paar tanden uit zijn bek?
Zouden ze eigenlijk bij jou moeten doen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:33 #22
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_141502445
SUAREZ OH OH
AFCA!
pi_141502453
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos94 het volgende:
DIe pleuris scheids ging gewoon 35 sec random door
Ja :') gelukkig is de buit binnen!

Maar zuinig zijn ze niet met de extra minuten.. elke wedstrijden 4 tot 6 min
pi_141502454
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos94 het volgende:
DIe pleuris scheids ging gewoon 35 sec random door
Er was nog een aanval van Italië bezig. :)
★★★
pi_141502457
Net goed voor Chiellini. Hij had al 2 keer rood moeten krijgen. :W
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:46 #26
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_141502458
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:46 #27
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_141502460
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos94 het volgende:
DIe pleuris scheids ging gewoon 35 sec random door
je kan niet affluiten in een aanval maarja onlineF.png
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_141502461


Opsluiten die vent
pi_141502464
pi_141502474
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Zouden ze eigenlijk bij jou moeten doen.
Of bij jou.
pi_141502477
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Anoonumos het volgende:
Die hitte, dat kan toch niet. Italie had niet eens kracht om te vechten.
In 2018 en 2022 is het gelukkig in een koud land.
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:06 #32
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141502482
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig :)1
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141502484
Ik vond t weer een topshow
pi_141502489
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt :W :W :W Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
pi_141502492
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
Er zijn smerige overtredingen gemaakt in het voetbal.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141502494
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
jellyitaliafagboygespot
pi_141502495
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig :)1
Het is Rens, wat had je verwacht?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:21 #38
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141502496
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken :') :')
pi_141502498
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig :)
★★★
pi_141502500
Wil Colombia echt in het schema zitten, Brazilie, Uruguay, Frankrijk en Duitsland?
Of Nederland, Costa rica, Argentinie en Belgie
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:23 #41
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_141502502
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
Zeer benieuwd naar VI
Derksen: "Suarez hoort niet thuis op het voetbalveld."
Gijp: "Haha die Suarez is toch ook een volslagen idioot hé, die is HE-LE-MAAL niet goed".
AFCA!
pi_141502507
Wel knap om die elleboogstoot over het hoofd te zien die begrijpelijk volgde.
pi_141502510
pi_141502520
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt :W :W :W Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
Wat heeft Suarez gedaan? Heb het gemist
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:45 #45
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_141502521
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_141502530
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt :W :W :W Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
Je landje is gewoon niet goed genoeg..
pi_141502532
Als Suarez rood krijg hielden we het simpel 0-0 met 10 tegen 10 :r
pi_141502534
Bij de Belg hebben ze het er helemaal niet over :? Of het moet al geweest zijn,dat kan ook.
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:57 #49
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141502537
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Het is Rens, wat had je verwacht?
Ik dacht Shreyas, veel verschil is er niet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:59 #50
35723 crew  GGMM
pi_141502538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt :W :W :W Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
Haha. :)

U mad.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_141502539
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
Juistem.
pi_141502541
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Wat heeft Suarez gedaan? Heb het gemist
Beet weer
pi_141502543
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Wat heeft Suarez gedaan? Heb het gemist
Hij beet iemand
pi_141502544
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef jamesdeen het volgende:
suarez baas
Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?
Since 2005!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:11 #55
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_141502550
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Het is Rens, wat had je verwacht?
Ik ben gewoon een fan van Suarez mag dat?
AFCA!
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:12 #56
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_141502553
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken :') :')
Tja heb je soms let je even niet op ja dan wil je wel eens iemand in de nek bijten, heb jij dat nooit ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:16 #57
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_141502559
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_141502560
tja, ik had liever gezien dat er wat meer europese landen zouden overblijven. maar wel des te mooier wanneer oranje (of een ander europees land) de wereldtitel pakt. :7

suarez lijkt me wel uitgespeeld nu, dus uruguay ook dan. dat is al 1. ~:)
pi_141502565
Godin _O_
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:22 #60
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502566
Die kerel moet echt een hersentumor hebben, hoe kan je anders verklaren dat je tegenstanders blijft bijten?

Als de FIFA echt ballen heeft wordt hij defacto geschorst voor de rest van het toernooi.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:24 #61
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_141502567
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken :') :')
Daar zit een steekje los.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_141502574
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je landje is gewoon niet goed genoeg..
Met 10 tegen 10 bleef het gewoon 0-0.
pi_141502582
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig :)1
Benieuwd hoe ze zelf zouden reageren als hun team eruit zou vliegen. Of is dat vragen naar de bekende weg?
pi_141502587
:( :(
pi_141502590
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik ben gewoon een fan van Suarez mag dat?
Je bent te dom om te poepen.
pi_141502592
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken :') :')
Geniale voetballer, kan niet met een laag IQ.. maar er zit iets fout in zijn brein.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:59 #67
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_141502596
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken :') :')
Het gekke is ook dat ik hem helemaal niet zo dom vind overkomen, in tegenstelling tot Balotelli of Pepe ofzo.
pi_141502600
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt :W :W :W Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
Je had ook kunnen winnen van CR en niet vanaf minuut één kunnen tijdrekken. Natuurlijk is het smerig wat Suarez doet maar het beïnvloedde de wedstrijd verder niet. (Los van het mogen blijven staan dan :+ )
pi_141502603
Daily Mail: 'He hasn't changed one bit'
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_141502607
Bijt ie zo hard dat ie pijn aan zn eigen gebit heeft. De fuck....

Die gast moet toch ook weten dat ie nu een gigantisch probleem heeft. Uruguay kan verzwakt door zonder hem.

Die ziet gewoon zwart
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_141502617
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef ReplaR het volgende:
[ afbeelding ]
Ben echt verbaasd (nog steeds :') ), zo'n bewuste actie van die gast :N Fairplay toch? Kom maar op FiFa, wat gaan jullie hier aan doen?
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:02:14 #72
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Hij heeft inderdaad nog nooit van sportiviteit gehoord. Het is gewoon een enge sociopaat.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_141502619
Suarez kan geschorst worden volgens de nos
٩๏̯͡๏)۶
pi_141502623
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef JeMoeder het volgende:
Die kerel moet echt een hersentumor hebben, hoe kan je anders verklaren dat je tegenstanders blijft bijten?

Als de FIFA echt ballen heeft wordt hij defacto geschorst voor de rest van het toernooi.
Hij had honger etenstijd.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  Forum Admin dinsdag 24 juni 2014 @ 20:02:24 #75
35723 crew  GGMM
pi_141502626
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Met 10 tegen 10 bleef het gewoon 0-0.
Mwa, dat weet ik niet.

Maar feit is dat Italië naar huis mag. :)
Mooi zo, dat vieze tijdrekken de hele wedstrijd was bijzonder sneu.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_141502643
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Suarez kan geschorst worden volgens de nos
Wel een betrouwbare bron brengen.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:02:36 #77
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141502645
Rens wanneer gaan we rellen nou? het is WK :(
graag op anoniem
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:02:37 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_141502646
quote:
Suarez moet nu gvd echt geschorst die gek. :( :( :(
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_141502652
Voor zware vergrijpen zijn spelers mondiaal geschorst. Deze randdebiel verdient minimaal 6 maanden.
pi_141502654
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Suarez kan geschorst worden volgens de nos
Dan zal het wel kloppen :')
pi_141502655
Ook opvallend dat na de wereldtitel in 2006 Italie 2 keer achter elkaar in de groepsfase strandt
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_141502664
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Hij heeft inderdaad nog nooit van sportiviteit gehoord. Het is gewoon een enge sociopaat.
Sportiviteit doe je maar bij je lokale wijktoernooi en niet op een WK.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141502666
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Het gekke is ook dat ik hem helemaal niet zo dom vind overkomen, in tegenstelling tot Balotelli of Pepe ofzo.
Buiten het veld niet, maar zodra hij op het veld staat is hij net zo erg als Balo en Pepe.
★★★
pi_141502675
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef JeMoeder het volgende:
Die kerel moet echt een hersentumor hebben, hoe kan je anders verklaren dat je tegenstanders blijft bijten?

Als de FIFA echt ballen heeft wordt hij defacto geschorst voor de rest van het toernooi.
Idd.
pi_141502680
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Suarez kan geschorst worden volgens de nos
Niemand die het even uit wil leggen?
pi_141502683
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Vorige WK hing hij de held uit door zich op te offeren voor zijn land.
pi_141502693
Bij de Belg nog steeds geen woord over Suarez-bijt
It Never Hurts To Help!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:03:14 #88
15600 BB-King
Long live the King!
pi_141502695
Luis Suarez had trek in Italiaans maar wilde een keer wat anders dan pizza, lasagna en spaghetti.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_141502701
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef essnhills het volgende:
Daily Mail: 'He hasn't changed one bit'
:D dat is wel humor
pi_141502704
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Voor zware vergrijpen zijn spelers mondiaal geschorst. Deze randdebiel verdient minimaal 6 maanden.
Simunic voor een armgebaar het WK moeten missen. :')
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:03:24 #91
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141502713
Jongens ik heb honger... zal ik een berliner bol eten of een donut
graag op anoniem
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:03:27 #92
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141502719
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef -Willempie- het volgende:
Bij de Belg nog steeds geen woord over Suarez-bijt
Tja de Belg...
RED ONS HENNIEGOD
pi_141502720
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef TLC het volgende:
Ook opvallend dat na de wereldtitel in 2006 Italie 2 keer achter elkaar in de groepsfase strandt
Dit kun je ons niet kwalijk nemen. Opvallender is het feit dat we nu en in 2002 genaaid werden
pi_141502727
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

Hij had honger etenstijd.
Italiaanse schouderkarbonade :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:03:34 #95
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502729
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef superniger het volgende:

[..]

Sportiviteit doe je maar bij je lokale wijktoernooi en niet op een WK.
Bijten doe je maar in een appel, niet in een ander mens.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_141502733
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Voor zware vergrijpen zijn spelers mondiaal geschorst. Deze randdebiel verdient minimaal 6 maanden.
Is er iemand dood is er een been gebroken een scheidsrechter geduwd.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141502735
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Niemand die het even uit wil leggen?
HIJ BEET IEMAND
pi_141502743
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef JeMoeder het volgende:

Als de FIFA echt ballen heeft wordt hij defacto geschorst voor de rest van het toernooi.
Daar mag je toch wel van uit gaan denk ik
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:03:52 #99
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141502745
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Tja de Belg...
:')
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:03:55 #100
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141502749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef hafcfan het volgende:

[..]

HIJ BEET IEMAND
hij trollt
RED ONS HENNIEGOD
pi_141502751
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef hafcfan het volgende:

[..]

HIJ BEET IEMAND
waarom?
pi_141502757
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef superniger het volgende:

[..]

Sportiviteit doe je maar bij je lokale wijktoernooi en niet op een WK.
Wacht even kereltje, je wilt dit toch niet goedpraten?
pi_141502759
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef GGMM het volgende:

[..]

Weet ik, maar toen konden ze hem op de beelden schorsen. (heb je al een beetje een idee waar ik heen wil?)
Gelukkig nu ook
pi_141502763
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Bijten doe je maar in een appel, niet in een ander mens.
Hij dacht dat Chielini een appel was.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141502764
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef LS24 het volgende:

[..]

Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?
Maakt niet uit Suarez gaat zijn ondergang toch wel zien tegen Brazilië
pi_141502765
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb honger... zal ik een berliner bol eten of een donut
Een Italiaanse verdediger.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:11 #107
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_141502768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb honger... zal ik een berliner bol eten of een donut
N lekker schoudergebraadje
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_141502770
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef LS24 het volgende:

[..]

Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?
haha

umad bro?

u jelly?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:16 #109
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141502777
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Bijten doe je maar in een appel, niet in een ander mens.
Als je honger hebt tijdens het voetballen moet je toch wat eten? :')

mensen die nu huilie doen
graag op anoniem
pi_141502779
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

waarom?
Lekker, Italiaans.
★★★
pi_141502783
nu over de beet op canvas
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:25 #112
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141502790
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

waarom?
Bel hem en vraag het zou ik zeggen.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:28 #113
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_141502794
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Daar mag je toch wel van uit gaan denk ik
Bij de FIFA helaas niet.
pi_141502800
Die domme Belg zat net te roepen dat we de komende weken nog van Suarez zouden kunnen genieten
pi_141502802
Wat een verschil zeg na die zogenaamde kopstoot van Pepe (was vooral een schwalbe van Müller) en nu na die beet van Suarez? :')

Sommige mensen zijn echt niet lekker in hun kokosnoot.
pi_141502803
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

haha

umad bro?

u jelly?
U idiot ?
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:38 #117
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502807
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

Daar mag je toch wel van uit gaan denk ik
Dat ze ballen hebben... tot nu toe alleen voetballen van Adidas.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Forum Admin dinsdag 24 juni 2014 @ 20:04:44 #118
35723 crew  GGMM
pi_141502814
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Gelukkig nu ook
Is dat wel eens eerder gebeurd ja?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_141502822
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
pi_141502836
Not dun
It Never Hurts To Help!
pi_141502839
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Maver24 het volgende:

[..]

U idiot ?
u mirin brah umirin ????
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:04 #122
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141502841
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb honger... zal ik een berliner bol eten of een donut
Ik zou een schouderkarbonade doen

XD
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:06 #123
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502848
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

waarom?
Omdat hij een hersentumor heeft, of erger, geen hersentumor.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:13 #124
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_141502856
BBCSporf twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 19:53:20 TIP: If you've just bit someone on the shoulder, try not to make it obvious. http://t.co/qAHTSyZIyp reageer retweet
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_141502861
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Voor zware vergrijpen zijn spelers mondiaal geschorst. Deze randdebiel verdient minimaal 6 maanden.
niet eens "three bites and you're out"? levenslang dus. :7
pi_141502863
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Muilkorf.
pi_141502865
Videobeelden gaan er nu komen allemaal dankzij Suarez.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141502868
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:21 #129
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141502869
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Confetti het volgende:
Die domme Belg zat net te roepen dat we de komende weken nog van Suarez zouden kunnen genieten
Waarom moeten die scheldwoorden er toch steeds bij? Ik begin het zat te worden.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141502874
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Dat kan ik wel begrijpen eerlijk gezegd gewoon 100% geven om te kunnen

Maar bijten hoort daar niet bij nee :+
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:30 #131
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_141502882
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Buiten het veld niet, maar zodra hij op het veld staat is hij net zo erg als Balo en Pepe.
Ja blijkbaar, er zit echt iets los bij hem.

z'n tanden... :')
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:33 #132
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_141502885
Die belg kan niet eens Engels vertalen :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:38 #133
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141502890
einde wk voor suarez verwacht ik
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141502894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Muilkorf.
plakband.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141502897
Snap vooral niet waarom je ooit iemand zal gaan bijten :')
Wat denkt hij daar nou mee te bereiken? Kan je beter iemand een tering schop geven zodat hij eruit moet.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_141502913
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Dat zouden ze ook moeten doen. Uitsluiten voor altijd. Jammer dat er niemand is die hem een keer zijn been wil breken.
pi_141502919
DEPAY _O_
pi_141502926
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Voor een zo'n mongool iedereen opzadelen met zo'n hockeybitje?

Three strikes you're out zou fair zijn.
pi_141502929
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Waarom moeten die scheldwoorden er toch steeds bij? Ik begin het zat te worden.
domme als een scheldwoord zien?
Zware leven heb jij man
pi_141502932
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ja blijkbaar, er zit echt iets los bij hem.

z'n tanden... :')
Zaten zijn tanden maar los. Misschien zorgt Chiellini er wel voor met een paar tikken.
★★★
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:06:21 #141
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141502939
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Dat was VOLLEDIG binnen de regels van het spel en staat zelfs beschreven in de regels.
Iedere speler die dat NIET had gedaan verdient het niet voor zijn land te spelen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_141502941
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Omdat hij een hersentumor heeft, of erger, geen hersentumor.
nounounou.wmv

iets wat je niet hebt kun je geen tumor aan hebben :P
pi_141502943
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Die belg kan niet eens Engels vertalen :')
Ja idd, ik dacht ook al. Dat staat er helemaal niet :')
It Never Hurts To Help!
pi_141502946
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef perro. het volgende:

[..]

niet eens "three bites and you're out"? levenslang dus. :7
Denk t niet, zou wel terecht zijn :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:06:33 #145
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141502949
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Delirio het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft er rap met een vorkje in geprikt. kom kom!
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:06:35 #146
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502954
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Als je honger hebt tijdens het voetballen moet je toch wat eten? :')

mensen die nu huilie doen
Dus jij vind het goed dat een volwassen persoon... oke, 'volwassen' persoon mensen bijt tijdens een voetbalwedstrijd?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:06:38 #147
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141502958
Dag:

Engeland
Italie
Spanje
Portugal (wellicht)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141502960
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Anonymousz het volgende:
einde wk voor suarez verwacht ik
Dan zou ik als ik Uruguay was mij terugtrekken 1 of 2 wedstrijden meer dan genoeg.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141502976
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Als je het na 3 keer nog niet begrijpt, misschien moet je dan echt maar eeuwig worden uitgesloten.
Since 2005!
pi_141502981
Hij had ook echt pijn aan zijn tanden
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:07:03 #151
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_141502987
Die hond :r
AFCA!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:07:16 #152
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_141502995
Ik ben vanaf nu voor Uruguay. Suarez is gewoon een held.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_141502996
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Confetti het volgende:
Hij had ook echt pijn aan zijn tanden
Kan je nagaan hoe hard hij beet :{
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:07:21 #154
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141502998
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

domme als een scheldwoord zien?
Zware leven heb jij man
Leer je vervoegingen randdebiel.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141503004
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Voor een zo'n mongool iedereen opzadelen met zo'n hockeybitje?

Three strikes you're out zou fair zijn.
Er zijn ook nog genoeg andere gebitsblessures in het voetbal. Vergis je niet.
pi_141503013
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vanaf nu voor Uruguay. Suarez is gewoon een held.
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 20:07:38 #157
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141503014
Ze hadden die hond Suarez moeten noemen

Honden bijten namelijk graag :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141503022
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vanaf nu voor Uruguay. Suarez is gewoon een held.
_O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141503024
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef LS24 het volgende:

[..]

Als je het na 3 keer nog niet begrijpt, misschien moet je dan echt maar eeuwig worden uitgesloten.
Eens. Al had Italië dit op moeten lossen. Gewoon met twee beentjes vol op zijn knie. Dan speelt hij nooit meer.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:07:58 #160
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141503031
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef muzas het volgende:

[..]

nounounou.wmv

iets wat je niet hebt kun je geen tumor aan hebben :P
_O-
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:08:15 #161
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141503050
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Confetti het volgende:
Hij had ook echt pijn aan zijn tanden
Wat wou hij daarmee insinueren dan :') ! De overtreding duidelijker maken voor de scheidsrechter of wat...
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:08:19 #162
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141503053
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe hard hij beet :{
Was toch gewoon van de slag die hij uitdeelde? :')
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:08:28 #163
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_141503059
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zaten zijn tanden maar los. Misschien zorgt Chiellini er wel voor met een paar tikken.
Van mij mag 'ie. De Italianen leken ook helemaal niet zo boos ofzo. Chiellini wel even, maar echt, ik dacht dat 'ie Suarez aan zou vliegen.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:08:39 #164
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141503070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vanaf nu voor Uruguay. Suarez is gewoon een held.
Je komt uit hetzelfde gekkenhuis?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_141503071
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Er zijn ook nog genoeg andere gebitsblessures in het voetbal. Vergis je niet.
Demy de Zeeuw, alle spitsen in de Championship missen tanden. Klopt misschien wel...
pi_141503097
Is VI oranje weer vanaf half 9?
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:09:24 #167
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141503118
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Wat wou hij daarmee insinueren dan :') ! De overtreding duidelijker maken voor de scheidsrechter of wat...
Dom is hij wel.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_141503132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Syntix het volgende:
Is VI oranje weer vanaf half 9?
Ja
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:09:44 #169
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141503136
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Syntix het volgende:
Is VI oranje weer vanaf half 9?
ja en op 4 :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_141503138
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Syntix het volgende:
Is VI oranje weer vanaf half 9?
Reken maar op 20:40, dat gezeik GTST is bezig en loopt natuurlijk altijd uit omdat ze teringveel reclame willen uitzenden.
pi_141503147
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Teringmongool. :)
:')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141503160
pi_141503170
Bijtende ontknoping.
pi_141503172
NOS bijt incident nu
pi_141503173
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef wdn het volgende:

[..]

ja en op 4 :+
^O^
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:10:43 #176
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141503190
Balotelli ook maar bleekjes hoor... Heeft die één kans gehad?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141503206
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Van mij mag 'ie. De Italianen leken ook helemaal niet zo boos ofzo. Chiellini wel even, maar echt, ik dacht dat 'ie Suarez aan zou vliegen.
Ik had ook wel een doodschop verwacht, en ook wel gehoopt eigenlijk. Had het wel leuk gevonden als Pirlo of Buffon dat hadden gedaan. Met een rode kaart je interlandcarrière afsluiten, net als Zidane.
★★★
pi_141503223
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Balotelli ook maar bleekjes hoor... Heeft die één kans gehad?
XD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141503226
incidenten _O_

puur amusement.
pi_141503251
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
ok man, post 'm nog een keer of 10239489327589324 of zo
pi_141503254
Dit is niks
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141503273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Balotelli ook maar bleekjes hoor... Heeft die één kans gehad?
"bleekjes" :D :'(
Since 2005!
pi_141503276
Frings werd achteraf, op basis van televisie beelden, ook geschorst op het WK. Einde toernooi, doei.
pi_141503278
Heeft iemand nog een gifje van de beet?
pi_141503287
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

ok man, post 'm nog een keer of 10239489327589324 of zo
Since 2005!
pi_141503290
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Van mij mag 'ie. De Italianen leken ook helemaal niet zo boos ofzo. Chiellini wel even, maar echt, ik dacht dat 'ie Suarez aan zou vliegen.
Snap er niets van. Gatusso had hem een doodschop geven. Wij er uit dan jij ook er uit.
pi_141503292
Waterreus wat erg.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141503301
Cavani schopte bij de 1-0 ook Chiellini _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_141503305
Opzouten met Suarez. wat een klapjosti
pi_141503307
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:12 schreef Wilskracht het volgende:
Waterreus wat erg.
Terecht
pi_141503314
Suarez _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:13:13 #192
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141503319
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:12 schreef LS24 het volgende:

[..]

"bleekjes" :D :'(
Was toch een mooi grapje? :D
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 20:13:19 #193
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141503325
Even de oude beelden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141503349
Vind het erg knap dat die spelers hem niet helemaal naar de tering slaan en schoppen
pi_141503359
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef superniger het volgende:
Suarez _O_
baas _O_
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:14:17 #196
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_141503373
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
Vind het erg knap dat die spelers hem niet helemaal naar de tering slaan en schoppen
Niet iedereen heeft net zulke ballen als die geniale gek _O_
pi_141503393
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Was toch een mooi grapje? :D
Ik moest lachen.

Deze blijft toch wel de hap-em-erin van de eeuw hoor van onze grote vriend.

Since 2005!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:14:47 #198
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_141503403
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident .. _O-

Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:15:05 #199
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_141503418
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident .. _O-

Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Ja, dat blijkt daar wel uit
pi_141503433
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141503440
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident .. _O-

Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Dan ben je ook maar een luldebehanger van een journalist
pi_141503453
Tot het uiterste gaan voor je land. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141503459
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident .. _O-

Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.
★★★
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:16:04 #204
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141503476
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef LS24 het volgende:

[..]

Ik moest lachen.

Deze blijft toch wel de hap-em-erin van de eeuw hoor van onze grote vriend.

[ afbeelding ]
Hij doet het ook met zoveel overgave en overtuiging :')
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141503480
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
Dit. Die tegenstander had gewoon een beenbreuk kunnen oplopen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:16:16 #206
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141503490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dan ben je ook maar een luldebehanger van een journalist
Journalist is bang om gebeten te worden.
Ik ben inmiddels overleden.
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 20:16:19 #207
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_141503493
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef superniger het volgende:
Tot het uiterste gaan voor je land. _O_
Dat doet hij echt niet voor zijn land :')
What can change the nature of a man?
pi_141503498
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.
1 wedstrijd schorsing kreeg Pereira van Uruguay ook.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141503503
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
_O- _O- schijnbaar zitten hier in het topic genoeg idioten die ook maar eens hulp nodig hebben
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:16:48 #210
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141503528
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident .. _O-

Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Was te verwachten hé. Is ook zo gênant om erover te binnen.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141503531
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident .. _O-

Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Was die journalist van de Fifa?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:16:52 #212
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141503533
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
:')
Ik ben inmiddels overleden.
pi_141503535
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Dat doet hij echt niet voor zijn land :')
Winnen en gij die geen grenzen kent.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141503539


Verrijking voor de sport _O_

fair play award, alles.

gouden bal _O_
pi_141503541
Ze zouden hem moeten verplichten om aan elkaar gelijmde bitjes te dragen
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:17:02 #216
145738 superworm
is erbij
pi_141503544
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ja, dat blijkt daar wel uit
IIG zegt het Fifa match report er niets over: http://www.fifa.com/world(...)65/match-report.html
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141503561
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef superniger het volgende:
Tot het uiterste gaan voor je land. _O_
Slim ja om de kans te lopen de rest van het toernooi geschorst te worden...
pi_141503569
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident .. _O-

Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Hij moet nog langs de mixed zone, dus hij gaat er hoe dan ook aan moeten geloven.
pi_141503582
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]

Verrijking voor de sport _O_

fair play award, alles.

gouden bal _O_
Schijt aan fair play op een WK
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:17:48 #220
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141503587
Naai zijn lippen dicht.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141503590
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef ReplaR het volgende:
Ze zouden hem moeten verplichten om aan elkaar gelijmde bitjes te dragen
Alleen voor Suarez
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:18:21 #222
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_141503620
Ik vind het ook schandalig. Je mag iemand wel een rotschop geven, maar een vriendelijk knabbeltje, daar valt dan heel de wereld over. Man, er zijn mannen die er een moord voor doen af en toe even benibbelt te worden.
pi_141503624
Blij dat Italie weg is
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141503628
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft net zulke ballen als die geniale gek _O_
:') :')
pi_141503632
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:17 schreef superniger het volgende:

[..]

Schijt aan fair play op een WK
Dit is toch puur amusement. _O_ precies waar ik de tv voor aanzet.
pi_141503661
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het ook schandalig. Je mag iemand wel een rotschop geven, maar een vriendelijk knabbeltje, daar valt dan heel de wereld over. Man, er zijn mannen die er een moord voor doen af en toe even benibbelt te worden.
Nee dat mag ook niet.
pi_141503670
Bijnaam van die scheidsrechter is blijkbaar Chiqui Dracula :') _O-
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:19:09 #228
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141503674
Ik kan nog steeds niet bevatten hoe dom de overtreding van Suarez is
pi_141503677
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:19:13 #230
145738 superworm
is erbij
pi_141503680
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het ook schandalig. Je mag iemand wel een rotschop geven, maar een vriendelijk knabbeltje, daar valt dan heel de wereld over. Man, er zijn mannen die er een moord voor doen af en toe even benibbelt te worden.
Ik heb toch liever geen bijtertje hoor :P
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141503703
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:17 schreef superniger het volgende:

[..]

Schijt aan fair play op een WK
Ja, want dat werkte bij ons in 2010 ook zo positief.
Of zijn we deze ook alweer vergeten?



:D
Since 2005!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:19:48 #232
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_141503706
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.
Als ze dat doen dan is het echt FIFA maffia
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:19:56 #233
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141503717
Welke reden gaf hij eigenlijk op bij zijn vorige bijtincidenten?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141503735
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef LS24 het volgende:

[..]

Ja, want dat werkte bij ons in 2010 ook zo positief.
Of zijn we deze ook alweer vergeten?

[ afbeelding ]

:D
schwalbe
pi_141503747
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef LS24 het volgende:

[..]

Ja, want dat werkte bij ons in 2010 ook zo positief.
Of zijn we deze ook alweer vergeten?

[ afbeelding ]

:D
Spanje maakte in de finale ook smerige overtredingen. :*
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:20:39 #236
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_141503755
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
Andere soorten erg, maar ergens heb je gelijk. Hij probeerde min of meer z'n been te breken -O-
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_141503778
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef superniger het volgende:

[..]

Spanje maakte in de finale ook smerige overtredingen. :*
Since 2005!
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:21:14 #238
145738 superworm
is erbij
pi_141503781
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef superniger het volgende:

[..]

Spanje maakte in de finale ook smerige overtredingen. :*
Ranzig speelden die ja.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141503809
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef kingmob het volgende:

[..]

Andere soorten erg, maar ergens heb je gelijk. Hij probeerde min of meer z'n been te breken -O-
:') Deden ze dat maar eens bij Suarez. Nek breuk mag ook.
pi_141503821
Ik denk dat Suarez voor de komende 20 jaar maar beter niet in Italie op vakantie kan gaan :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:22:03 #241
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_141503828
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:17 schreef superworm het volgende:

[..]

IIG zegt het Fifa match report er niets over: http://www.fifa.com/world(...)65/match-report.html
Nee, maar dat verbaast me ook niks. De KNVB zou bij een niet bestrafte doodschop dat ook niet vermelden
pi_141503850
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Suarez voor de komende 20 jaar maar beter niet in Italie op vakantie kan gaan :')
Dat is dan ook weer mieterig. Als ze wat willen, hadden ze hem vandaag moeten pakken.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:22:55 #243
145738 superworm
is erbij
pi_141503876
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Nee, maar dat verbaast me ook niks. De KNVB zou bij een niet bestrafte doodschop dat ook niet vermelden
Da's waar, de Duitsers vroegen in mei '45 ook niet aan de VS, 'hebben jullie al wel in Bergen-Belsen gekeken?'
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141503988
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef superworm het volgende:

[..]

Da's waar, de Duitsers vroegen in mei '45 ook niet aan de VS, 'hebben jullie al wel in Bergen-Belsen gekeken?'
:'( :D
Since 2005!
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2014 @ 20:26:07 #245
367000 roos94
pi_141504059
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
pi_141504085
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja.
★★★
pi_141504086
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:26:28 #248
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141504094
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141504098
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141504102
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Hoeveel hbe je gewonnen
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:26:37 #251
145738 superworm
is erbij
pi_141504104
Hugo whatsappt met Marminka.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:26:44 #252
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141504117
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef superworm het volgende:

[..]

Da's waar, de Duitsers vroegen in mei '45 ook niet aan de VS, 'hebben jullie al wel in Bergen-Belsen gekeken?'
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
graag op anoniem
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 20:26:44 #253
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141504118
Origineel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:26:45 #254
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_141504120
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
:')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_141504121
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja.
pi_141504124
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:27:03 #257
333483 Aguero
oooooooo
pi_141504135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Nee.
Citius, Altius, Fortius.
pi_141504143
nielson :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:27:22 #259
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141504161
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
nee.
graag op anoniem
pi_141504165
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Alleen als de keeper een helm op heeft.
pi_141504176
Nielson :')
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:27:35 #262
145738 superworm
is erbij
pi_141504183
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef superniger het volgende:
nielson :')
Dat haar :') Die hipsterbril :')
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2014 @ 20:27:36 #263
367000 roos94
pi_141504185
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef KingRoland het volgende:

[..]

nee.
wat gebeurt er dan?
pi_141504196
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef Cavaliers het volgende:
Nielson :')
Wie is dat?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:27:56 #265
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141504209
En kunnen we vanaf nu ophouden Roos94 te quoten. Nog 1 keer, of ik ga..
graag op anoniem
pi_141504222
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Wie is dat?
Een of ander palingzangertje.
pi_141504230
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef roos94 het volgende:

[..]

wat gebeurt er dan?
KingRoland :W
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:28:23 #268
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141504240
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef roos94 het volgende:

[..]

wat gebeurt er dan?
Herkansing
graag op anoniem
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:28:29 #269
145738 superworm
is erbij
pi_141504253
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef tralalala het volgende:

[..]

Alleen als de keeper een helm op heeft.
Als ze allebei een helm hebben wordt het strootjes trekken. :Y
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:28:46 #270
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141504269
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef roos94 het volgende:

[..]

wat gebeurt er dan?
:') :') ___!!
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:28:51 #271
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141504273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

KingRoland :W
hoi
graag op anoniem
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2014 @ 20:29:04 #272
367000 roos94
pi_141504280
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

:') :') ___!!
ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
pi_141504282
nielson :')
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:29:13 #274
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141504289
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Herkansing
Tot wanneer et gewonnen wordt en dan gaat NL door.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:29:22 #275
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141504299
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:

[..]

ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
Troll, niet naar luisteren.
graag op anoniem
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:29:27 #276
145738 superworm
is erbij
pi_141504303
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:

[..]

ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
Godverdomme van de pot gerukt. Opsluiten in een gesticht die mensen.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2014 @ 20:29:55 #277
367000 roos94
pi_141504327
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Troll, niet naar luisteren.
dus een vraag stellen maakt je tot een troll :') oke dan
pi_141504348
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:

[..]

ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
Ga een snacks bakken :9
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:30:21 #279
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141504352
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:

[..]

dus een vraag stellen maakt je tot een troll :') oke dan
Ga nu maar weer achter je fornuis staan ^O^
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:30:27 #280
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141504355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:

[..]

dus een vraag stellen maakt je tot een troll :') oke dan
Die mensen bedoel ik. Moet jij trouwens niet naar de keuken?
graag op anoniem
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:30:27 #281
145738 superworm
is erbij
pi_141504357
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:

[..]

dus een vraag stellen maakt je tot een troll :') oke dan
Hij bedoelt die mensen natuurlijk. Eruit liggen als je verliest in de tweede ronde :')
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:30:54 #282
145738 superworm
is erbij
pi_141504380
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:30 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Die mensen bedoel ik. Moet jij trouwens niet naar de keuken?
Alvast bier koud leggen om rond 22:00 netjes aan te geven idd ^O^
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141504384
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:

[..]

ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
Ooit van returnwedstrijden gehoord?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:31:30 #284
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141504421
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:30 schreef superworm het volgende:

[..]

Alvast bier koud leggen om rond 22:00 netjes aan te geven idd ^O^
Precies _O_
graag op anoniem
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:31:48 #285
145738 superworm
is erbij
pi_141504439
quote:
15s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:30 schreef Confetti het volgende:

[..]

Ooit van returnwedstrijden gehoord?
Idd. Wij spelen eerst tegen Mexico in Brazilië. Vervolgens de Brazilianen tegen ons in Mexico, en tegen Mexico bij ons. Wie er dan de meeste punten heeft gaat door voor de koelkast.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141504491
Morgen Suarez in de nieuwe reclame van Lays: We vreten ze op!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:32:55 #287
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141504510
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef ReplaR het volgende:
Morgen Suarez in de nieuwe reclame van Lays: We vreten ze op!
:D
graag op anoniem
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:33:37 #288
98925 outtayourleague
E Pluribus Annie
pi_141504560
Meis, concentreer jij je nu maar gewoon op in- en uitademen, kost al meer dan genoeg moeite ^O^
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:33:47 #289
145738 superworm
is erbij
pi_141504568
Verkeerde topic :') GTST-comments :P
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:34:10 #290
145738 superworm
is erbij
pi_141504599


[ Bericht 100% gewijzigd door superworm op 24-06-2014 20:34:33 ]
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141504613
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef superworm het volgende:

[..]

Idd. Wij spelen eerst tegen Mexico in Brazilië. Vervolgens de Brazilianen tegen ons in Mexico, en tegen Mexico bij ons. Wie er dan de meeste punten heeft gaat door voor de koelkast.
_O- :'(
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 20:35:54 #292
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141504715
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Dan gaan ze naar de keuken
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141504942
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:12 schreef LS24 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat wordt een prikje halen tegen hondsdolheid
pi_141505026
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef superworm het volgende:

[..]

Idd. Wij spelen eerst tegen Mexico in Brazilië. Vervolgens de Brazilianen tegen ons in Mexico, en tegen Mexico bij ons. Wie er dan de meeste punten heeft gaat door voor de koelkast.
_O_
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:44:30 #296
357045 Grifte
Feijenoord
pi_141505233
Wat een achterlijke teringmongool is die Suarez ook _O-
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:45:41 #297
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141505287
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
En dit wedt op wedstrijden :')
Te dom om te poepen.....
pi_141505288
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef superworm het volgende:

[..]

Idd. Wij spelen eerst tegen Mexico in Brazilië. Vervolgens de Brazilianen tegen ons in Mexico, en tegen Mexico bij ons. Wie er dan de meeste punten heeft gaat door voor de koelkast.
ahahaha
pi_141505337
Ik denk dat Suarez er niets aan kan doen. Kijk maar naar de slachtoffers, die hebben allemaal een (donker)blauw shirt. Hun schuld en niet van hem
pi_141505379
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:45 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

En dit wedt op wedstrijden :')
Te dom om te poepen.....
Voel je niks van tijdens het neuken
pi_141505385
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:46 schreef HPLC het volgende:
Ik denk dat Suarez er niets aan kan doen. Kijk maar naar de slachtoffers, die hebben allemaal een (donker)blauw shirt. Hun schuld en niet van hem
Klopt zijn tegenstanders dagen hem zelf uit door teveel bloot te laten zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')