Wat heeft hij gedaan? Heb het moment even gemist...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Confetti het volgende:
Die smerige hond weet dat zijn WK voorbij is.
Driedubbele beenbreuk erbij aub.
Zouden ze eigenlijk bij jou moeten doen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Halcon het volgende:
Waarom pakt Italië dit zo gelaten op? Waarom belagen ze die scheidsrechter niet? Slaan ze Suarez niet een paar tanden uit zijn bek?
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos94 het volgende:
DIe pleuris scheids ging gewoon 35 sec random door
Er was nog een aanval van Italië bezig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos94 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
je kan niet affluiten in een aanval maarjaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos94 het volgende:
Of bij jou.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zouden ze eigenlijk bij jou moeten doen.
In 2018 en 2022 is het gelukkig in een koud land.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Anoonumos het volgende:
Die hitte, dat kan toch niet. Italie had niet eens kracht om te vechten.
Er zijn smerige overtredingen gemaakt in het voetbal.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
jellyitaliafagboygespotquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is Rens, wat had je verwacht?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig1
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig
Derksen: "Suarez hoort niet thuis op het voetbalveld."quote:
Wat heeft Suarez gedaan? Heb het gemistquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt![]()
![]()
Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
Je landje is gewoon niet goed genoeg..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
![]()
Ik dacht Shreyas, veel verschil is er nietquote:
Haha.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
![]()
Juistem.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Beet weerquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Wat heeft Suarez gedaan? Heb het gemist
Hij beet iemandquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Wat heeft Suarez gedaan? Heb het gemist
Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?quote:
Tja heb je soms let je even niet op ja dan wil je wel eens iemand in de nek bijten, heb jij dat nooitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken![]()
Daar zit een steekje los.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken![]()
Met 10 tegen 10 bleef het gewoon 0-0.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Je landje is gewoon niet goed genoeg..
Benieuwd hoe ze zelf zouden reageren als hun team eruit zou vliegen. Of is dat vragen naar de bekende weg?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig1
Je bent te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een fan van Suarez mag dat?
Geniale voetballer, kan niet met een laag IQ.. maar er zit iets fout in zijn brein.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het gekke is ook dat ik hem helemaal niet zo dom vind overkomen, in tegenstelling tot Balotelli of Pepe ofzo.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Je had ook kunnen winnen van CR en niet vanaf minuut één kunnen tijdrekken. Natuurlijk is het smerig wat Suarez doet maar het beïnvloedde de wedstrijd verder niet. (Los van het mogen blijven staan danquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
![]()
Ben echt verbaasd (nog steedsquote:
Hij heeft inderdaad nog nooit van sportiviteit gehoord. Het is gewoon een enge sociopaat.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Hij had honger etenstijd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef JeMoeder het volgende:
Die kerel moet echt een hersentumor hebben, hoe kan je anders verklaren dat je tegenstanders blijft bijten?
Als de FIFA echt ballen heeft wordt hij defacto geschorst voor de rest van het toernooi.
Mwa, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Met 10 tegen 10 bleef het gewoon 0-0.
Wel een betrouwbare bron brengen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Suarez kan geschorst worden volgens de nos
Suarez moet nu gvd echt geschorst die gek.quote:
Dan zal het wel kloppenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Sportiviteit doe je maar bij je lokale wijktoernooi en niet op een WK.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad nog nooit van sportiviteit gehoord. Het is gewoon een enge sociopaat.
Buiten het veld niet, maar zodra hij op het veld staat is hij net zo erg als Balo en Pepe.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het gekke is ook dat ik hem helemaal niet zo dom vind overkomen, in tegenstelling tot Balotelli of Pepe ofzo.
Idd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef JeMoeder het volgende:
Die kerel moet echt een hersentumor hebben, hoe kan je anders verklaren dat je tegenstanders blijft bijten?
Als de FIFA echt ballen heeft wordt hij defacto geschorst voor de rest van het toernooi.
Niemand die het even uit wil leggen?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Vorige WK hing hij de held uit door zich op te offeren voor zijn land.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef essnhills het volgende:
Daily Mail: 'He hasn't changed one bit'
Simunic voor een armgebaar het WK moeten missen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Voor zware vergrijpen zijn spelers mondiaal geschorst. Deze randdebiel verdient minimaal 6 maanden.
Tja de Belg...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef -Willempie- het volgende:
Bij de Belg nog steeds geen woord over Suarez-bijt
Dit kun je ons niet kwalijk nemen. Opvallender is het feit dat we nu en in 2002 genaaid werdenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef TLC het volgende:
Ook opvallend dat na de wereldtitel in 2006 Italie 2 keer achter elkaar in de groepsfase strandt
Italiaanse schouderkarbonadequote:
Bijten doe je maar in een appel, niet in een ander mens.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Sportiviteit doe je maar bij je lokale wijktoernooi en niet op een WK.
Is er iemand dood is er een been gebroken een scheidsrechter geduwd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Voor zware vergrijpen zijn spelers mondiaal geschorst. Deze randdebiel verdient minimaal 6 maanden.
HIJ BEET IEMANDquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Niemand die het even uit wil leggen?
Daar mag je toch wel van uit gaan denk ikquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef JeMoeder het volgende:
quote:
Wacht even kereltje, je wilt dit toch niet goedpraten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef superniger het volgende:
[..]
Sportiviteit doe je maar bij je lokale wijktoernooi en niet op een WK.
Gelukkig nu ookquote:Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, maar toen konden ze hem op de beelden schorsen. (heb je al een beetje een idee waar ik heen wil?)
Hij dacht dat Chielini een appel was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bijten doe je maar in een appel, niet in een ander mens.
Maakt niet uit Suarez gaat zijn ondergang toch wel zien tegen Braziliëquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef LS24 het volgende:
[..]
Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?
Een Italiaanse verdediger.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
Jongens ik heb honger... zal ik een berliner bol eten of een donut
N lekker schoudergebraadjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
hahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef LS24 het volgende:
[..]
Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?
Als je honger hebt tijdens het voetballen moet je toch wat eten?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Bijten doe je maar in een appel, niet in een ander mens.
Bel hem en vraag het zou ik zeggen.quote:
Bij de FIFA helaas niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daar mag je toch wel van uit gaan denk ik
Dat ze ballen hebben... tot nu toe alleen voetballen van Adidas.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daar mag je toch wel van uit gaan denk ik
Is dat wel eens eerder gebeurd ja?quote:
Ik zou een schouderkarbonade doenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef KingRoland het volgende:
twitter:BBCSporf twitterde op dinsdag 24-06-2014 om 19:53:20TIP: If you've just bit someone on the shoulder, try not to make it obvious. http://t.co/qAHTSyZIyp reageer retweet
niet eens "three bites and you're out"? levenslang dus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Muilkorf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Waarom moeten die scheldwoorden er toch steeds bij? Ik begin het zat te worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Confetti het volgende:
Die domme Belg zat net te roepen dat we de komende weken nog van Suarez zouden kunnen genieten
Dat kan ik wel begrijpen eerlijk gezegd gewoon 100% geven om te kunnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja blijkbaar, er zit echt iets los bij hem.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Buiten het veld niet, maar zodra hij op het veld staat is hij net zo erg als Balo en Pepe.
Dat zouden ze ook moeten doen. Uitsluiten voor altijd. Jammer dat er niemand is die hem een keer zijn been wil breken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Voor een zo'n mongool iedereen opzadelen met zo'n hockeybitje?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
domme als een scheldwoord zien?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Waarom moeten die scheldwoorden er toch steeds bij? Ik begin het zat te worden.
Zaten zijn tanden maar los. Misschien zorgt Chiellini er wel voor met een paar tikken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, er zit echt iets los bij hem.
z'n tanden...![]()
Dat was VOLLEDIG binnen de regels van het spel en staat zelfs beschreven in de regels.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
nounounou.wmvquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Omdat hij een hersentumor heeft, of erger, geen hersentumor.
Ja idd, ik dacht ook al. Dat staat er helemaal nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Die belg kan niet eens Engels vertalen
Denk t niet, zou wel terecht zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef perro. het volgende:
[..]
niet eens "three bites and you're out"? levenslang dus.
Hij heeft er rap met een vorkje in geprikt. kom kom!quote:
Dus jij vind het goed dat een volwassen persoon... oke, 'volwassen' persoon mensen bijt tijdens een voetbalwedstrijd?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je honger hebt tijdens het voetballen moet je toch wat eten?![]()
mensen die nu huilie doen
Dan zou ik als ik Uruguay was mij terugtrekken 1 of 2 wedstrijden meer dan genoeg.quote:
Als je het na 3 keer nog niet begrijpt, misschien moet je dan echt maar eeuwig worden uitgesloten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Leer je vervoegingen randdebiel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
domme als een scheldwoord zien?
Zware leven heb jij man
Er zijn ook nog genoeg andere gebitsblessures in het voetbal. Vergis je niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor een zo'n mongool iedereen opzadelen met zo'n hockeybitje?
Three strikes you're out zou fair zijn.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vanaf nu voor Uruguay. Suarez is gewoon een held.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Eens. Al had Italië dit op moeten lossen. Gewoon met twee beentjes vol op zijn knie. Dan speelt hij nooit meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef LS24 het volgende:
[..]
Als je het na 3 keer nog niet begrijpt, misschien moet je dan echt maar eeuwig worden uitgesloten.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef muzas het volgende:
[..]
nounounou.wmv
iets wat je niet hebt kun je geen tumor aan hebben
Wat wou hij daarmee insinueren danquote:
Was toch gewoon van de slag die hij uitdeelde?quote:
Van mij mag 'ie. De Italianen leken ook helemaal niet zo boos ofzo. Chiellini wel even, maar echt, ik dacht dat 'ie Suarez aan zou vliegen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zaten zijn tanden maar los. Misschien zorgt Chiellini er wel voor met een paar tikken.
Je komt uit hetzelfde gekkenhuis?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Demy de Zeeuw, alle spitsen in de Championship missen tanden. Klopt misschien wel...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog genoeg andere gebitsblessures in het voetbal. Vergis je niet.
Dom is hij wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat wou hij daarmee insinueren dan! De overtreding duidelijker maken voor de scheidsrechter of wat...
ja en op 4quote:
Reken maar op 20:40, dat gezeik GTST is bezig en loopt natuurlijk altijd uit omdat ze teringveel reclame willen uitzenden.quote:
Ik had ook wel een doodschop verwacht, en ook wel gehoopt eigenlijk. Had het wel leuk gevonden als Pirlo of Buffon dat hadden gedaan. Met een rode kaart je interlandcarrière afsluiten, net als Zidane.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie. De Italianen leken ook helemaal niet zo boos ofzo. Chiellini wel even, maar echt, ik dacht dat 'ie Suarez aan zou vliegen.
XDquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Balotelli ook maar bleekjes hoor... Heeft die één kans gehad?
"bleekjes"quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Balotelli ook maar bleekjes hoor... Heeft die één kans gehad?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ok man, post 'm nog een keer of 10239489327589324 of zo
Snap er niets van. Gatusso had hem een doodschop geven. Wij er uit dan jij ook er uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie. De Italianen leken ook helemaal niet zo boos ofzo. Chiellini wel even, maar echt, ik dacht dat 'ie Suarez aan zou vliegen.
Was toch een mooi grapje?quote:
Niet iedereen heeft net zulke ballen als die geniale gekquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
Vind het erg knap dat die spelers hem niet helemaal naar de tering slaan en schoppen
Ja, dat blijkt daar wel uitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident ..![]()
Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Dan ben je ook maar een luldebehanger van een journalistquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident ..![]()
Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Hij doet het ook met zoveel overgave en overtuigingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef LS24 het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Deze blijft toch wel de hap-em-erin van de eeuw hoor van onze grote vriend.
[ afbeelding ]
Dit. Die tegenstander had gewoon een beenbreuk kunnen oplopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
Journalist is bang om gebeten te worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je ook maar een luldebehanger van een journalist
1 wedstrijd schorsing kreeg Pereira van Uruguay ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Was te verwachten hé. Is ook zo gênant om erover te binnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Was die journalist van de Fifa?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Winnen en gij die geen grenzen kent.quote:
IIG zegt het Fifa match report er niets over: http://www.fifa.com/world(...)65/match-report.htmlquote:
Hij moet nog langs de mixed zone, dus hij gaat er hoe dan ook aan moeten geloven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Schijt aan fair play op een WKquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Verrijking voor de sport
fair play award, alles.
gouden bal
Alleen voor Suarezquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef ReplaR het volgende:
Ze zouden hem moeten verplichten om aan elkaar gelijmde bitjes te dragen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft net zulke ballen als die geniale gek
Nee dat mag ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het ook schandalig. Je mag iemand wel een rotschop geven, maar een vriendelijk knabbeltje, daar valt dan heel de wereld over. Man, er zijn mannen die er een moord voor doen af en toe even benibbelt te worden.
Ik heb toch liever geen bijtertje hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het ook schandalig. Je mag iemand wel een rotschop geven, maar een vriendelijk knabbeltje, daar valt dan heel de wereld over. Man, er zijn mannen die er een moord voor doen af en toe even benibbelt te worden.
Als ze dat doen dan is het echt FIFA maffiaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.
schwalbequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef LS24 het volgende:
[..]
Ja, want dat werkte bij ons in 2010 ook zo positief.
Of zijn we deze ook alweer vergeten?
[ afbeelding ]
Spanje maakte in de finale ook smerige overtredingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef LS24 het volgende:
[..]
Ja, want dat werkte bij ons in 2010 ook zo positief.
Of zijn we deze ook alweer vergeten?
[ afbeelding ]
Andere soorten erg, maar ergens heb je gelijk. Hij probeerde min of meer z'n been te brekenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Spanje maakte in de finale ook smerige overtredingen.
Ranzig speelden die ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Spanje maakte in de finale ook smerige overtredingen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Andere soorten erg, maar ergens heb je gelijk. Hij probeerde min of meer z'n been te breken
Nee, maar dat verbaast me ook niks. De KNVB zou bij een niet bestrafte doodschop dat ook niet vermeldenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:17 schreef superworm het volgende:
[..]
IIG zegt het Fifa match report er niets over: http://www.fifa.com/world(...)65/match-report.html
Dat is dan ook weer mieterig. Als ze wat willen, hadden ze hem vandaag moeten pakken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Suarez voor de komende 20 jaar maar beter niet in Italie op vakantie kan gaan
Da's waar, de Duitsers vroegen in mei '45 ook niet aan de VS, 'hebben jullie al wel in Bergen-Belsen gekeken?'quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee, maar dat verbaast me ook niks. De KNVB zou bij een niet bestrafte doodschop dat ook niet vermelden
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Da's waar, de Duitsers vroegen in mei '45 ook niet aan de VS, 'hebben jullie al wel in Bergen-Belsen gekeken?'
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Hoeveel hbe je gewonnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Da's waar, de Duitsers vroegen in mei '45 ook niet aan de VS, 'hebben jullie al wel in Bergen-Belsen gekeken?'
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Alleen als de keeper een helm op heeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Als ze allebei een helm hebben wordt het strootjes trekken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen als de keeper een helm op heeft.
Tot wanneer et gewonnen wordt en dan gaat NL door.quote:
Troll, niet naar luisteren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
Godverdomme van de pot gerukt. Opsluiten in een gesticht die mensen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ga een snacks bakkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ga nu maar weer achter je fornuis staanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
dus een vraag stellen maakt je tot een trolloke dan
Die mensen bedoel ik. Moet jij trouwens niet naar de keuken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Hij bedoelt die mensen natuurlijk. Eruit liggen als je verliest in de tweede rondequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Alvast bier koud leggen om rond 22:00 netjes aan te geven iddquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die mensen bedoel ik. Moet jij trouwens niet naar de keuken?
Ooit van returnwedstrijden gehoord?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
Preciesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Alvast bier koud leggen om rond 22:00 netjes aan te geven idd
Idd. Wij spelen eerst tegen Mexico in Brazilië. Vervolgens de Brazilianen tegen ons in Mexico, en tegen Mexico bij ons. Wie er dan de meeste punten heeft gaat door voor de koelkast.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef ReplaR het volgende:
Morgen Suarez in de nieuwe reclame van Lays: We vreten ze op!
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd. Wij spelen eerst tegen Mexico in Brazilië. Vervolgens de Brazilianen tegen ons in Mexico, en tegen Mexico bij ons. Wie er dan de meeste punten heeft gaat door voor de koelkast.
Dan gaan ze naar de keukenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd. Wij spelen eerst tegen Mexico in Brazilië. Vervolgens de Brazilianen tegen ons in Mexico, en tegen Mexico bij ons. Wie er dan de meeste punten heeft gaat door voor de koelkast.
En dit wedt op wedstrijdenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
ahahahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Voel je niks van tijdens het neukenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En dit wedt op wedstrijden
Te dom om te poepen.....
Klopt zijn tegenstanders dagen hem zelf uit door teveel bloot te laten zien.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:46 schreef HPLC het volgende:
Ik denk dat Suarez er niets aan kan doen. Kijk maar naar de slachtoffers, die hebben allemaal een (donker)blauw shirt. Hun schuld en niet van hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |