quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Da's waar, de Duitsers vroegen in mei '45 ook niet aan de VS, 'hebben jullie al wel in Bergen-Belsen gekeken?'
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Alleen als de keeper een helm op heeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Als ze allebei een helm hebben wordt het strootjes trekken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen als de keeper een helm op heeft.
Tot wanneer et gewonnen wordt en dan gaat NL door.quote:
Troll, niet naar luisteren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
Godverdomme van de pot gerukt. Opsluiten in een gesticht die mensen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
Ga een snacks bakkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
Ga nu maar weer achter je fornuis staanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
dus een vraag stellen maakt je tot een trolloke dan
Die mensen bedoel ik. Moet jij trouwens niet naar de keuken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
dus een vraag stellen maakt je tot een trolloke dan
Hij bedoelt die mensen natuurlijk. Eruit liggen als je verliest in de tweede rondequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
dus een vraag stellen maakt je tot een trolloke dan
Alvast bier koud leggen om rond 22:00 netjes aan te geven iddquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die mensen bedoel ik. Moet jij trouwens niet naar de keuken?
Ooit van returnwedstrijden gehoord?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
Preciesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Alvast bier koud leggen om rond 22:00 netjes aan te geven idd
Idd. Wij spelen eerst tegen Mexico in Brazilië. Vervolgens de Brazilianen tegen ons in Mexico, en tegen Mexico bij ons. Wie er dan de meeste punten heeft gaat door voor de koelkast.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef ReplaR het volgende:
Morgen Suarez in de nieuwe reclame van Lays: We vreten ze op!
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd. Wij spelen eerst tegen Mexico in Brazilië. Vervolgens de Brazilianen tegen ons in Mexico, en tegen Mexico bij ons. Wie er dan de meeste punten heeft gaat door voor de koelkast.
Dan gaan ze naar de keukenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd. Wij spelen eerst tegen Mexico in Brazilië. Vervolgens de Brazilianen tegen ons in Mexico, en tegen Mexico bij ons. Wie er dan de meeste punten heeft gaat door voor de koelkast.
En dit wedt op wedstrijdenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
ahahahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd. Wij spelen eerst tegen Mexico in Brazilië. Vervolgens de Brazilianen tegen ons in Mexico, en tegen Mexico bij ons. Wie er dan de meeste punten heeft gaat door voor de koelkast.
Voel je niks van tijdens het neukenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En dit wedt op wedstrijden
Te dom om te poepen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |