quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Da's waar, de Duitsers vroegen in mei '45 ook niet aan de VS, 'hebben jullie al wel in Bergen-Belsen gekeken?'
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Alleen als de keeper een helm op heeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Als ze allebei een helm hebben wordt het strootjes trekken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen als de keeper een helm op heeft.
Tot wanneer et gewonnen wordt en dan gaat NL door.quote:
Troll, niet naar luisteren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |