abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:26:37 #251
145738 superworm
is erbij
pi_141504104
Hugo whatsappt met Marminka.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:26:44 #252
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141504117
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef superworm het volgende:

[..]

Da's waar, de Duitsers vroegen in mei '45 ook niet aan de VS, 'hebben jullie al wel in Bergen-Belsen gekeken?'
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
graag op anoniem
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 20:26:44 #253
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141504118
Origineel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:26:45 #254
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_141504120
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
:')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_141504121
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja.
pi_141504124
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:27:03 #257
333483 Aguero
oooooooo
pi_141504135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Nee.
Citius, Altius, Fortius.
pi_141504143
nielson :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:27:22 #259
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141504161
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
nee.
graag op anoniem
pi_141504165
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Alleen als de keeper een helm op heeft.
pi_141504176
Nielson :')
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:27:35 #262
145738 superworm
is erbij
pi_141504183
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef superniger het volgende:
nielson :')
Dat haar :') Die hipsterbril :')
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2014 @ 20:27:36 #263
367000 roos94
pi_141504185
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef KingRoland het volgende:

[..]

nee.
wat gebeurt er dan?
pi_141504196
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef Cavaliers het volgende:
Nielson :')
Wie is dat?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:27:56 #265
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141504209
En kunnen we vanaf nu ophouden Roos94 te quoten. Nog 1 keer, of ik ga..
graag op anoniem
pi_141504222
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Wie is dat?
Een of ander palingzangertje.
pi_141504230
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef roos94 het volgende:

[..]

wat gebeurt er dan?
KingRoland :W
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:28:23 #268
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141504240
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef roos94 het volgende:

[..]

wat gebeurt er dan?
Herkansing
graag op anoniem
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:28:29 #269
145738 superworm
is erbij
pi_141504253
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef tralalala het volgende:

[..]

Alleen als de keeper een helm op heeft.
Als ze allebei een helm hebben wordt het strootjes trekken. :Y
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:28:46 #270
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141504269
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef roos94 het volgende:

[..]

wat gebeurt er dan?
:') :') ___!!
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:28:51 #271
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141504273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef Halcon het volgende:

[..]

KingRoland :W
hoi
graag op anoniem
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2014 @ 20:29:04 #272
367000 roos94
pi_141504280
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

:') :') ___!!
ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
pi_141504282
nielson :')
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:29:13 #274
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141504289
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:28 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Herkansing
Tot wanneer et gewonnen wordt en dan gaat NL door.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:29:22 #275
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141504299
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:

[..]

ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
Troll, niet naar luisteren.
graag op anoniem
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')