Scheids gaf geen penalty aan Uruguay wat het duidelijk was en de rode kaart was goed gezien. Dus misschien wat overdreven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:50 schreef Halcon het volgende:
Best schandalig eigenlijk hoe Italië is genaaid door de scheidsrechter. Erger dan Kroatië tegen Brazilië.
Suarez had rood moeten hebben en Cavani ook. Heeft verder niets met al dan niet anti-voetbal te maken. Een scheidsrechter behoort niet zulke enorme fouten te maken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Scheids gaf geen penalty aan Uruguay wat het duidelijk was en de rode kaart was goed gezien. Dus misschien wat overdreven.
Daarnaast, moet je geen anti voetbal spelen, dat is gevaarlijk en kut om aan te zien
Hou toch eens op man met je anti voetbal 66% balbezit toen het 11 tegen 11 wasquote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:03 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Scheids gaf geen penalty aan Uruguay wat het duidelijk was en de rode kaart was goed gezien. Dus misschien wat overdreven.
Daarnaast, moet je geen anti voetbal spelen, dat is gevaarlijk en kut om aan te zien
En die handsbal dan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Suarez had rood moeten hebben en Cavani ook. Heeft verder niets met al dan niet anti-voetbal te maken. Een scheidsrechter behoort niet zulke enorme fouten te maken.
Cavani die overtreding waarin hij bewust met gestrekt been inkwam op de voet van die Italiaan. Geef je die Italiaan rood, dan is dit rood. Daarna maakte hij nog een overtreding waar je geel voor kunt geven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:07 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En die handsbal dan?
En Cavani, welke overtreding wanneer? Staat me zo niet bij maar heb half gekeken.
Ik was erg voor Uruquay (en anti Italie) wat wederom een enorm slechte wedstrijd speelde, vanaf het Suarez moment zoals 80% van de wereld fanatiek voor Italië geschreeuwd.
Er is ook nog een grensrechter en volgens mij nog een vierde man. Die overtreding van Cavani kun je rood voor geven, zeker als je die Italiaan wegstuurt voor iets vergelijkbaars. Daarna had Cavani ook geel kunnen krijgen, dus dan had hij sowieso weg moeten wezen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:20 schreef opgebaarde het volgende:
Ik kan die overtreding van Cavani niet terugvinden in de samenvatting van de NOS, volgens mij herinner ik de overtreding en overdrijf je imo. Zo kwam Balotelli ook debiel in waar hij geel voor kreeg...
De bijtactie van Suarez was natuurlijk rood maar dat de scheidsrechter het niet gezien heeft is natuurlijk logisch en niet verwijtbaar
Aandoenlijk ditquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Aantekening gemaakt dat storingen bij jou niet binnen een week worden opgelost.quote:
Dank u.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Mensen die werken voor hun centen.
Dat was een lange storing.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 21:54 schreef hottentot het volgende:
[..]
Aantekening gemaakt dat storingen bij jou niet binnen een week worden opgelost.
[..]
Dank u.
En nu voetbal kijken, het was even te hard rijden maar ben net op tijd
Heenrijden,eerste overleggen met productie wat de exacte klacht is, (zakken sealen bij opzak installatie is te onregelmatig) daarna na diverse dingen testen en meten in een 20 aderige kabel een smerige breuk vinden (dan wel, dan niet) kabel vervangen, testen en weer terug.quote:
Ik gun het hem niet, jammer dat het zo eindigt voor hem.quote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |