Damn er blijven dan geen Europeanen meer over op het toernooiquote:Op maandag 23 juni 2014 21:22 schreef Belladonna80 het volgende:
Suarez gaat de Italianen doen huilen. Mooie beelden gaat dit opleveren.
Fixt ^^quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:27 schreef BillDauterive het volgende:
Ik hoop dat Italië door gaat, een van de weinige teams uit pot 'Europa' die nog kans heeft om door te gaan.
Nederland -> door als nr 1
Frankrijk, Duitsland, België -> Zeer goede kans om door te gaan als nr 1
Italië, Zwitserland -> nog kans
Portugal, Griekenland, Rusland -> alleen op papier nog kans
Engeland, Bosnië, Kroatië, Spanje-> Uitgeschakeld
België, Zwitserland, Duitsland en Spanje zaten niet in pot 'Europa' bij de loting, maar in pot 1, als groepshoofd.quote:
Hahaquote:
KNJBquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:53 schreef hafcfan het volgende:
Wat triest ook dat je 3 keer in die hitte moetTering Fifa.
Stel je niet zo aan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:53 schreef hafcfan het volgende:
Excuses, alvast indekken. Wie volgt Prandelli eigenlijk op als ze eruit gaan?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:53 schreef hafcfan het volgende:
Mexicaanse chili?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:54 schreef Caland het volgende:
Ik eet een bord chili. Gewoon omdat het kan.
Ik niet hoorquote:
Zaterdag Brazilië v Chili & Colombia v Uruguay. Niets mis mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:55 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee hoor. Zaterdag alweer of tijdens de volgende vriendschappelijke wedstrijd.
En dan misschien Brazilie-Uruguay!quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag Brazilië v Chili & Colombia v Uruguay. Niets mis mee.
Waarom kijk jij nog als je alles al weet?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zaterdag Brazilië v Chili & Colombia v Uruguay. Niets mis mee.
Ja, maar bij deze wedstrijdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij bent voor Costa Rica in het schema bij Nederland.
Gun het die Ricaantjes wel dat ze de Engelsen óók inmakenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:57 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja, maar bij deze wedstrijd![]()
Costa rica heeft al genoeg aan een gelijkspel, dus dat moet lukken
XDquote:
Is vast een codewoord van Giel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Doelpunten terrorist, best aardig gevonden
Staat hier ook aan! Komt goedquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen jullie mij up to date houden over Engeland? Vriendelijk bedankt
Ik heb liever Italië. Vlaar heeft daar goede ervaringen mee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:02 schreef Kwaliteit het volgende:
Wie vinden jullie sterker, Italië of Uruguay ? Wat zal voor ons, oranje, voordeel zijn?
Da's oud.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Beter wordt suarez minstens 88 in fifa15
Als Costa Rica eerste wordt kom je ze toch niet meer tegen tot in de finale.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:02 schreef Kwaliteit het volgende:
Wie vinden jullie sterker, Italië of Uruguay ? Wat zal voor ons, oranje, voordeel zijn?
Plan B, Pellequote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het plan van Italië?
Dat weet niemand.
Ja hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen jullie mij up to date houden over Engeland? Vriendelijk bedankt
goeiequote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat Italië doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kattennachoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat Italië doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie rebus he?quote:
Poeskaas?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat Italië doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geenitalië.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:07 schreef wdn het volgende:
Even dacht ik dat ie de ballen van de scheids wilde raken
Omkoping??quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:07 schreef superworm het volgende:
Werkt dat argumenteren met de scheids eigenlijk OOIT wél?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:08 schreef Untermenschlich het volgende:
ik haat hoe Uruguay voetbalt wat een schoppers
quote:
Moet jij niet gaan koken?quote:
Heel soms zie je de scheids later kaarten trekken als een soort van optelsomquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:07 schreef superworm het volgende:
Dit dus, beide teams zijn nou niet de meest sympathieke ploegen die op dit WK rondlopen. Gun ze eigenlijk beiden niks.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:06 schreef DarkAccountant het volgende:
Ze zijn nog maar een paar minuten bezig en allebei de teams gaan al voortdurend naar de grond. Wordt een leuk theaterstuk.
Helaas, deze namen zijn er te lastig voorquote:
FIFAquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:08 schreef superworm het volgende:
[..]behalve dat, ze gaan altijd verhaal halen, welke ploeg er ook speelt, maar het werkt zelden tot nooit.
quote:
Ja precies op die manier wel. Maar een scheids zal zich eigenlijk nooit bedenken en zeggen: ah, toch maar gewoon geel geven nu.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Heel soms zie je de scheids later kaarten trekken als een soort van optelsom
Dan kan zoiets hebben meegespeeld.
quote:
katonachoquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit gaat Italië doen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies en toch probeert men het altijdquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:09 schreef Zorro het volgende:
Het is niet dat ik ooit gezien heb dat de scheidsrechtrer zei van "o nee, als jullie er zo over denken, laat dan maar zitten, doen we het anders, ok?"
dat zou niet zo moeten zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:07 schreef superworm het volgende:
Ik vind dat jij de laatste tijd bijzonder onaardig tegen mij doet.quote:
Jij blijkbaar anders had je niet ge-quotequote:
Suarez.quote:
Sorry hoor, het was maar satire. Ik ben tegen niemand onaardig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dat jij de laatste tijd bijzonder onaardig tegen mij doet.
Jammer. Heel jammer.
Oké. Nog een bepaalde reden daarvoor?quote:
URU en CR. Omdat beide willen voetballen.quote:
Godin, Suarez en Cavani.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oké. Nog een bepaalde reden daarvoor?
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:14 schreef Symphonic het volgende:
Ik vind Italië niet erg imponeren eigenlijk
Al 1800 jaar over hun hoogtepunt heen idd.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Daarom moeten ze naar huis van mij
Kunnen ze met hetzelfde vliegtuig mee als SPA, POR en ENGquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Al 1800 jaar over hun hoogtepunt heen idd.
Ook omdat Balotelli zich altijd zo misdraagt in het veld. vind dat Uruguay het sportief gezien gewoon verdient.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
lichte voorkeur voor Uruguay hier dus als ik het zo lees
Nee. URU moet winnen om door te gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
Wat staat er eigenlijk op het spel vanavond? Zijn ze allebei al door/
En Suarez doet dat zeker nooit?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook omdat Balotelli zich altijd zo misdraagt in het veld. vind dat Uruguay het sportief gezien gewoon verdient.
Bij gelijk Italië door, en anders gaat de winnaar door.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig gedraagt Suarez zich altijd voorbeeldig, vooral als tweede keeperquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook omdat Balotelli zich altijd zo misdraagt in het veld. vind dat Uruguay het sportief gezien gewoon verdient.
Ook allemaal al decennia zo niet eeuwen over 't hoogtepunt heen iddquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Kunnen ze met hetzelfde vliegtuig mee als SPA, POR en ENG
Ok, en Italië?quote:
Gelijk spelen of winnenquote:
nee echt niet, 1 van de 2 gaat doorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
quote:
Mijn god, dit was zo overduidelijk dat ik niet verwacht had dat er gehapt zou worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig gedraagt Suarez zich altijd voorbeeldig, vooral als tweede keeper![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Mijn god, dit was zo overduidelijk dat ik niet verwacht had dat er gehapt zou worden.![]()
Is Balotelli die neger met die spierballen foto?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
ITALIAquote:
hehhehquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mag weg,samen met England.
Nee dat is Seedorf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is Balotelli die neger met die spierballen foto?
De 2 andere mogelijkheden (gelijk en winnen) is genoeg voor ITAquote:
Nee, dat is Bruno Martins Indi.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is Balotelli die neger met die spierballen foto?
Grand Prix mtg???quote:Op dinsdag 24 juni 2014 17:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik niet hoor
Ik zit het eind van de week in Milaan en als Italië nog in de Mondiale zit is de sfeer een stuk beter
Ja euj, ik ben misschien dan wel blond en vrouwelijk, maarrehhquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is Bruno Martins Indi.
[ afbeelding ]
Die ogenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat is Bruno Martins Indi.
[ afbeelding ]
Schiet in een zesje.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:18 schreef superworm het volgende:
De Scilio zat eerder op korfbal, dat kan je goed zien.
Net deden ze ipv kick throw, maar het bleef alsnog zonder rushquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:19 schreef wdn het volgende:
Engeland is met "kick" bezig. Ja "kick", de "rush" volgt niet
B-elftal toch? CR wel vol?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:19 schreef wdn het volgende:
Engeland is met "kick" bezig. Ja "kick", de "rush" volgt niet
Als Uruguay snel de eerste maakt wordt het 0-5.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:21 schreef hottentot het volgende:
Tijd voor een doelpunt van Uruquay, volgens mij is de pot leuker als Italië gedwongen word de aanvallende ploeg te moeten zijn.
Hier net ook, werd al voor gek verklaard toen ik zei dat het regende. Vol zon erop.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:22 schreef wdn het volgende:
wtf de zon schijnt fel en het pleurt hier als de gekke.
Dat is kut.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:23 schreef hottentot het volgende:
AAARRGHGHGHH storingsoproep, geen voetbal voor mij. Hopelijk is het snel te fixen.
Laters.
arbeiderquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:23 schreef hottentot het volgende:
AAARRGHGHGHH storingsoproep, geen voetbal voor mij. Hopelijk is het snel te fixen.
Laters.
Je mist weinig.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:23 schreef hottentot het volgende:
Laters.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:23 schreef Belladonna80 het volgende:
Geel vind ik iéts overdreven hoor. Geen Italië in de 1/8e finale
Geel overdreven? Grapje zeker. Terecht geel, niet meer en niet minder. Zeer gevaarlijk spel, totaal ongehoord.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:23 schreef Belladonna80 het volgende:
Geel vind ik iéts overdreven hoor. Jammer, geen Balotelli in de 1/8e finale.
lolquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Dat krijg je als Nigel de Jong je medespeler is.
Rentenierenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Mensen die werken voor hun centen.
Ik denk er anders over. Heb er vrede mee of niet, maar zo is het.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:24 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Geel overdreven? Grapje zeker. Terecht geel, niet meer en niet minder. Zeer gevaarlijk spel, totaal ongehoord.
Ja en je ziet nu al aankomen dat Uruguay hem gaat uitlokken ... 2de geel is een kwestie van afwachten denk ik..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:24 schreef Kopsterk het volgende:
Balotelli is en blijft een debiel. Ik zou hem nooit opstellen, behalve als ik zeker weet dat we 20 penalty's krijgen.
Dom lopertjequote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Die Pirlo kan er echt helemaal niks van he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |