Kunnen ze met hetzelfde vliegtuig mee als SPA, POR en ENGquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:15 schreef superworm het volgende:
[..]
Al 1800 jaar over hun hoogtepunt heen idd.
Ook omdat Balotelli zich altijd zo misdraagt in het veld. vind dat Uruguay het sportief gezien gewoon verdient.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
lichte voorkeur voor Uruguay hier dus als ik het zo lees
Nee. URU moet winnen om door te gaan.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
Wat staat er eigenlijk op het spel vanavond? Zijn ze allebei al door/
En Suarez doet dat zeker nooit?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook omdat Balotelli zich altijd zo misdraagt in het veld. vind dat Uruguay het sportief gezien gewoon verdient.
Bij gelijk Italië door, en anders gaat de winnaar door.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
Gelukkig gedraagt Suarez zich altijd voorbeeldig, vooral als tweede keeperquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ook omdat Balotelli zich altijd zo misdraagt in het veld. vind dat Uruguay het sportief gezien gewoon verdient.
Ook allemaal al decennia zo niet eeuwen over 't hoogtepunt heen iddquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Kunnen ze met hetzelfde vliegtuig mee als SPA, POR en ENG
Ok, en Italië?quote:
Gelijk spelen of winnenquote:
nee echt niet, 1 van de 2 gaat doorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:15 schreef essnhills het volgende:
quote:
Mijn god, dit was zo overduidelijk dat ik niet verwacht had dat er gehapt zou worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gelukkig gedraagt Suarez zich altijd voorbeeldig, vooral als tweede keeper![]()
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Mijn god, dit was zo overduidelijk dat ik niet verwacht had dat er gehapt zou worden.![]()
Is Balotelli die neger met die spierballen foto?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
ITALIAquote:
hehhehquote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:17 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Mag weg,samen met England.
Nee dat is Seedorf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 18:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is Balotelli die neger met die spierballen foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |