abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141503440
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident .. _O-

Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Dan ben je ook maar een luldebehanger van een journalist
pi_141503453
Tot het uiterste gaan voor je land. _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141503459
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident .. _O-

Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.
★★★
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:16:04 #204
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141503476
quote:
3s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef LS24 het volgende:

[..]

Ik moest lachen.

Deze blijft toch wel de hap-em-erin van de eeuw hoor van onze grote vriend.

[ afbeelding ]
Hij doet het ook met zoveel overgave en overtuiging :')
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141503480
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
Dit. Die tegenstander had gewoon een beenbreuk kunnen oplopen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:16:16 #206
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141503490
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Dan ben je ook maar een luldebehanger van een journalist
Journalist is bang om gebeten te worden.
Ik ben inmiddels overleden.
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 20:16:19 #207
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_141503493
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef superniger het volgende:
Tot het uiterste gaan voor je land. _O_
Dat doet hij echt niet voor zijn land :')
What can change the nature of a man?
pi_141503498
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.
1 wedstrijd schorsing kreeg Pereira van Uruguay ook.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141503503
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
_O- _O- schijnbaar zitten hier in het topic genoeg idioten die ook maar eens hulp nodig hebben
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:16:48 #210
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141503528
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident .. _O-

Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Was te verwachten hé. Is ook zo gênant om erover te binnen.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141503531
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident .. _O-

Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Was die journalist van de Fifa?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:16:52 #212
391874 Pascalus
-geroyeerd-
pi_141503533
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
:')
Ik ben inmiddels overleden.
pi_141503535
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Dat doet hij echt niet voor zijn land :')
Winnen en gij die geen grenzen kent.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141503539


Verrijking voor de sport _O_

fair play award, alles.

gouden bal _O_
pi_141503541
Ze zouden hem moeten verplichten om aan elkaar gelijmde bitjes te dragen
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:17:02 #216
145738 superworm
is erbij
pi_141503544
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Ja, dat blijkt daar wel uit
IIG zegt het Fifa match report er niets over: http://www.fifa.com/world(...)65/match-report.html
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141503561
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef superniger het volgende:
Tot het uiterste gaan voor je land. _O_
Slim ja om de kans te lopen de rest van het toernooi geschorst te worden...
pi_141503569
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident .. _O-

Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Hij moet nog langs de mixed zone, dus hij gaat er hoe dan ook aan moeten geloven.
pi_141503582
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]

Verrijking voor de sport _O_

fair play award, alles.

gouden bal _O_
Schijt aan fair play op een WK
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:17:48 #220
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141503587
Naai zijn lippen dicht.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141503590
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef ReplaR het volgende:
Ze zouden hem moeten verplichten om aan elkaar gelijmde bitjes te dragen
Alleen voor Suarez
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:18:21 #222
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_141503620
Ik vind het ook schandalig. Je mag iemand wel een rotschop geven, maar een vriendelijk knabbeltje, daar valt dan heel de wereld over. Man, er zijn mannen die er een moord voor doen af en toe even benibbelt te worden.
pi_141503624
Blij dat Italie weg is
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141503628
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft net zulke ballen als die geniale gek _O_
:') :')
pi_141503632
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:17 schreef superniger het volgende:

[..]

Schijt aan fair play op een WK
Dit is toch puur amusement. _O_ precies waar ik de tv voor aanzet.
pi_141503661
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het ook schandalig. Je mag iemand wel een rotschop geven, maar een vriendelijk knabbeltje, daar valt dan heel de wereld over. Man, er zijn mannen die er een moord voor doen af en toe even benibbelt te worden.
Nee dat mag ook niet.
pi_141503670
Bijnaam van die scheidsrechter is blijkbaar Chiqui Dracula :') _O-
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:19:09 #228
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141503674
Ik kan nog steeds niet bevatten hoe dom de overtreding van Suarez is
pi_141503677
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:19:13 #230
145738 superworm
is erbij
pi_141503680
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het ook schandalig. Je mag iemand wel een rotschop geven, maar een vriendelijk knabbeltje, daar valt dan heel de wereld over. Man, er zijn mannen die er een moord voor doen af en toe even benibbelt te worden.
Ik heb toch liever geen bijtertje hoor :P
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141503703
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:17 schreef superniger het volgende:

[..]

Schijt aan fair play op een WK
Ja, want dat werkte bij ons in 2010 ook zo positief.
Of zijn we deze ook alweer vergeten?



:D
Since 2005!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:19:48 #232
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_141503706
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.
Als ze dat doen dan is het echt FIFA maffia
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:19:56 #233
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141503717
Welke reden gaf hij eigenlijk op bij zijn vorige bijtincidenten?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141503735
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef LS24 het volgende:

[..]

Ja, want dat werkte bij ons in 2010 ook zo positief.
Of zijn we deze ook alweer vergeten?

[ afbeelding ]

:D
schwalbe
pi_141503747
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef LS24 het volgende:

[..]

Ja, want dat werkte bij ons in 2010 ook zo positief.
Of zijn we deze ook alweer vergeten?

[ afbeelding ]

:D
Spanje maakte in de finale ook smerige overtredingen. :*
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:20:39 #236
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_141503755
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
Andere soorten erg, maar ergens heb je gelijk. Hij probeerde min of meer z'n been te breken -O-
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_141503778
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef superniger het volgende:

[..]

Spanje maakte in de finale ook smerige overtredingen. :*
Since 2005!
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:21:14 #238
145738 superworm
is erbij
pi_141503781
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef superniger het volgende:

[..]

Spanje maakte in de finale ook smerige overtredingen. :*
Ranzig speelden die ja.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141503809
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef kingmob het volgende:

[..]

Andere soorten erg, maar ergens heb je gelijk. Hij probeerde min of meer z'n been te breken -O-
:') Deden ze dat maar eens bij Suarez. Nek breuk mag ook.
pi_141503821
Ik denk dat Suarez voor de komende 20 jaar maar beter niet in Italie op vakantie kan gaan :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:22:03 #241
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_141503828
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:17 schreef superworm het volgende:

[..]

IIG zegt het Fifa match report er niets over: http://www.fifa.com/world(...)65/match-report.html
Nee, maar dat verbaast me ook niks. De KNVB zou bij een niet bestrafte doodschop dat ook niet vermelden
pi_141503850
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Suarez voor de komende 20 jaar maar beter niet in Italie op vakantie kan gaan :')
Dat is dan ook weer mieterig. Als ze wat willen, hadden ze hem vandaag moeten pakken.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:22:55 #243
145738 superworm
is erbij
pi_141503876
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Heeinz het volgende:

[..]

Nee, maar dat verbaast me ook niks. De KNVB zou bij een niet bestrafte doodschop dat ook niet vermelden
Da's waar, de Duitsers vroegen in mei '45 ook niet aan de VS, 'hebben jullie al wel in Bergen-Belsen gekeken?'
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_141503988
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef superworm het volgende:

[..]

Da's waar, de Duitsers vroegen in mei '45 ook niet aan de VS, 'hebben jullie al wel in Bergen-Belsen gekeken?'
:'( :D
Since 2005!
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2014 @ 20:26:07 #245
367000 roos94
pi_141504059
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
pi_141504085
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja.
★★★
pi_141504086
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:26:28 #248
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141504094
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141504098
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141504102
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnen O+ ff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Hoeveel hbe je gewonnen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')