Dan ben je ook maar een luldebehanger van een journalistquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident ..![]()
Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident ..![]()
Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Hij doet het ook met zoveel overgave en overtuigingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef LS24 het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Deze blijft toch wel de hap-em-erin van de eeuw hoor van onze grote vriend.
[ afbeelding ]
Dit. Die tegenstander had gewoon een beenbreuk kunnen oplopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
Journalist is bang om gebeten te worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je ook maar een luldebehanger van een journalist
1 wedstrijd schorsing kreeg Pereira van Uruguay ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
Was te verwachten hé. Is ook zo gênant om erover te binnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident ..![]()
Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Was die journalist van de Fifa?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident ..![]()
Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
Winnen en gij die geen grenzen kent.quote:
IIG zegt het Fifa match report er niets over: http://www.fifa.com/world(...)65/match-report.htmlquote:
Hij moet nog langs de mixed zone, dus hij gaat er hoe dan ook aan moeten geloven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident ..![]()
Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Schijt aan fair play op een WKquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Verrijking voor de sport
fair play award, alles.
gouden bal
Alleen voor Suarezquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef ReplaR het volgende:
Ze zouden hem moeten verplichten om aan elkaar gelijmde bitjes te dragen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft net zulke ballen als die geniale gek
Nee dat mag ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het ook schandalig. Je mag iemand wel een rotschop geven, maar een vriendelijk knabbeltje, daar valt dan heel de wereld over. Man, er zijn mannen die er een moord voor doen af en toe even benibbelt te worden.
Ik heb toch liever geen bijtertje hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het ook schandalig. Je mag iemand wel een rotschop geven, maar een vriendelijk knabbeltje, daar valt dan heel de wereld over. Man, er zijn mannen die er een moord voor doen af en toe even benibbelt te worden.
Als ze dat doen dan is het echt FIFA maffiaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.
schwalbequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef LS24 het volgende:
[..]
Ja, want dat werkte bij ons in 2010 ook zo positief.
Of zijn we deze ook alweer vergeten?
[ afbeelding ]
Spanje maakte in de finale ook smerige overtredingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef LS24 het volgende:
[..]
Ja, want dat werkte bij ons in 2010 ook zo positief.
Of zijn we deze ook alweer vergeten?
[ afbeelding ]
Andere soorten erg, maar ergens heb je gelijk. Hij probeerde min of meer z'n been te brekenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Spanje maakte in de finale ook smerige overtredingen.
Ranzig speelden die ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Spanje maakte in de finale ook smerige overtredingen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Andere soorten erg, maar ergens heb je gelijk. Hij probeerde min of meer z'n been te breken
Nee, maar dat verbaast me ook niks. De KNVB zou bij een niet bestrafte doodschop dat ook niet vermeldenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:17 schreef superworm het volgende:
[..]
IIG zegt het Fifa match report er niets over: http://www.fifa.com/world(...)65/match-report.html
Dat is dan ook weer mieterig. Als ze wat willen, hadden ze hem vandaag moeten pakken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Suarez voor de komende 20 jaar maar beter niet in Italie op vakantie kan gaan
Da's waar, de Duitsers vroegen in mei '45 ook niet aan de VS, 'hebben jullie al wel in Bergen-Belsen gekeken?'quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee, maar dat verbaast me ook niks. De KNVB zou bij een niet bestrafte doodschop dat ook niet vermelden
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Da's waar, de Duitsers vroegen in mei '45 ook niet aan de VS, 'hebben jullie al wel in Bergen-Belsen gekeken?'
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Hoeveel hbe je gewonnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |