Dan ben je ook maar een luldebehanger van een journalistquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident ..![]()
Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident ..![]()
Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Hij doet het ook met zoveel overgave en overtuigingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef LS24 het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Deze blijft toch wel de hap-em-erin van de eeuw hoor van onze grote vriend.
[ afbeelding ]
Dit. Die tegenstander had gewoon een beenbreuk kunnen oplopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
Journalist is bang om gebeten te worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je ook maar een luldebehanger van een journalist
1 wedstrijd schorsing kreeg Pereira van Uruguay ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
Was te verwachten hé. Is ook zo gênant om erover te binnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident ..![]()
Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Was die journalist van de Fifa?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident ..![]()
Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
Winnen en gij die geen grenzen kent.quote:
IIG zegt het Fifa match report er niets over: http://www.fifa.com/world(...)65/match-report.htmlquote:
Hij moet nog langs de mixed zone, dus hij gaat er hoe dan ook aan moeten geloven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident ..![]()
Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Schijt aan fair play op een WKquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Verrijking voor de sport
fair play award, alles.
gouden bal
Alleen voor Suarezquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef ReplaR het volgende:
Ze zouden hem moeten verplichten om aan elkaar gelijmde bitjes te dragen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft net zulke ballen als die geniale gek
Nee dat mag ook niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het ook schandalig. Je mag iemand wel een rotschop geven, maar een vriendelijk knabbeltje, daar valt dan heel de wereld over. Man, er zijn mannen die er een moord voor doen af en toe even benibbelt te worden.
Ik heb toch liever geen bijtertje hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:18 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het ook schandalig. Je mag iemand wel een rotschop geven, maar een vriendelijk knabbeltje, daar valt dan heel de wereld over. Man, er zijn mannen die er een moord voor doen af en toe even benibbelt te worden.
Als ze dat doen dan is het echt FIFA maffiaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.
schwalbequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef LS24 het volgende:
[..]
Ja, want dat werkte bij ons in 2010 ook zo positief.
Of zijn we deze ook alweer vergeten?
[ afbeelding ]
Spanje maakte in de finale ook smerige overtredingen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:19 schreef LS24 het volgende:
[..]
Ja, want dat werkte bij ons in 2010 ook zo positief.
Of zijn we deze ook alweer vergeten?
[ afbeelding ]
Andere soorten erg, maar ergens heb je gelijk. Hij probeerde min of meer z'n been te brekenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Spanje maakte in de finale ook smerige overtredingen.
Ranzig speelden die ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Spanje maakte in de finale ook smerige overtredingen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:20 schreef kingmob het volgende:
[..]
Andere soorten erg, maar ergens heb je gelijk. Hij probeerde min of meer z'n been te breken
Nee, maar dat verbaast me ook niks. De KNVB zou bij een niet bestrafte doodschop dat ook niet vermeldenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:17 schreef superworm het volgende:
[..]
IIG zegt het Fifa match report er niets over: http://www.fifa.com/world(...)65/match-report.html
Dat is dan ook weer mieterig. Als ze wat willen, hadden ze hem vandaag moeten pakken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:21 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Suarez voor de komende 20 jaar maar beter niet in Italie op vakantie kan gaan
Da's waar, de Duitsers vroegen in mei '45 ook niet aan de VS, 'hebben jullie al wel in Bergen-Belsen gekeken?'quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee, maar dat verbaast me ook niks. De KNVB zou bij een niet bestrafte doodschop dat ook niet vermelden
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Da's waar, de Duitsers vroegen in mei '45 ook niet aan de VS, 'hebben jullie al wel in Bergen-Belsen gekeken?'
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Jaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Hoeveel hbe je gewonnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:22 schreef superworm het volgende:
[..]
Da's waar, de Duitsers vroegen in mei '45 ook niet aan de VS, 'hebben jullie al wel in Bergen-Belsen gekeken?'
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Ja.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
nee.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Alleen als de keeper een helm op heeft.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
Als ze allebei een helm hebben wordt het strootjes trekken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:27 schreef tralalala het volgende:
[..]
Alleen als de keeper een helm op heeft.
Tot wanneer et gewonnen wordt en dan gaat NL door.quote:
Troll, niet naar luisteren.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
Godverdomme van de pot gerukt. Opsluiten in een gesticht die mensen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
Ga een snacks bakkenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
Ga nu maar weer achter je fornuis staanquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
dus een vraag stellen maakt je tot een trolloke dan
Die mensen bedoel ik. Moet jij trouwens niet naar de keuken?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
dus een vraag stellen maakt je tot een trolloke dan
Hij bedoelt die mensen natuurlijk. Eruit liggen als je verliest in de tweede rondequote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
dus een vraag stellen maakt je tot een trolloke dan
Alvast bier koud leggen om rond 22:00 netjes aan te geven iddquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:30 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Die mensen bedoel ik. Moet jij trouwens niet naar de keuken?
Ooit van returnwedstrijden gehoord?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:29 schreef roos94 het volgende:
[..]
ja ik hoor net mensen zeggen dat als nl verliest, ze er gelijk uitliggen
Preciesquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:30 schreef superworm het volgende:
[..]
Alvast bier koud leggen om rond 22:00 netjes aan te geven idd
Idd. Wij spelen eerst tegen Mexico in Brazilië. Vervolgens de Brazilianen tegen ons in Mexico, en tegen Mexico bij ons. Wie er dan de meeste punten heeft gaat door voor de koelkast.quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:32 schreef ReplaR het volgende:
Morgen Suarez in de nieuwe reclame van Lays: We vreten ze op!
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd. Wij spelen eerst tegen Mexico in Brazilië. Vervolgens de Brazilianen tegen ons in Mexico, en tegen Mexico bij ons. Wie er dan de meeste punten heeft gaat door voor de koelkast.
Dan gaan ze naar de keukenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd. Wij spelen eerst tegen Mexico in Brazilië. Vervolgens de Brazilianen tegen ons in Mexico, en tegen Mexico bij ons. Wie er dan de meeste punten heeft gaat door voor de koelkast.
En dit wedt op wedstrijdenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:26 schreef roos94 het volgende:
Wat een topwedstrijd zeg godskanonnenff vraagje; als nl van mex verliest, liggen we er gelijk uit?
ahahahaquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:31 schreef superworm het volgende:
[..]
Idd. Wij spelen eerst tegen Mexico in Brazilië. Vervolgens de Brazilianen tegen ons in Mexico, en tegen Mexico bij ons. Wie er dan de meeste punten heeft gaat door voor de koelkast.
Voel je niks van tijdens het neukenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
En dit wedt op wedstrijden
Te dom om te poepen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |