Dan ben je ook maar een luldebehanger van een journalistquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident ..![]()
Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident ..![]()
Hij doet het ook met zoveel overgave en overtuigingquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef LS24 het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
Deze blijft toch wel de hap-em-erin van de eeuw hoor van onze grote vriend.
[ afbeelding ]
Dit. Die tegenstander had gewoon een beenbreuk kunnen oplopen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
Journalist is bang om gebeten te worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je ook maar een luldebehanger van een journalist
1 wedstrijd schorsing kreeg Pereira van Uruguay ook.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Benieuwd of ze dat lukt. Zoiets valt bijna niet dood te zwijgen.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Was te verwachten hé. Is ook zo gênant om erover te binnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Was die journalist van de Fifa?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:15 schreef Wilskracht het volgende:
Winnen en gij die geen grenzen kent.quote:
IIG zegt het Fifa match report er niets over: http://www.fifa.com/world(...)65/match-report.htmlquote:
Hij moet nog langs de mixed zone, dus hij gaat er hoe dan ook aan moeten geloven.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Schijt aan fair play op een WKquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef muzas het volgende:
[ afbeelding ]
Verrijking voor de sport
fair play award, alles.
gouden bal
Alleen voor Suarezquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:16 schreef ReplaR het volgende:
Ze zouden hem moeten verplichten om aan elkaar gelijmde bitjes te dragen
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft net zulke ballen als die geniale gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |