Ik had ook wel een doodschop verwacht, en ook wel gehoopt eigenlijk. Had het wel leuk gevonden als Pirlo of Buffon dat hadden gedaan. Met een rode kaart je interlandcarrière afsluiten, net als Zidane.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie. De Italianen leken ook helemaal niet zo boos ofzo. Chiellini wel even, maar echt, ik dacht dat 'ie Suarez aan zou vliegen.
XDquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Balotelli ook maar bleekjes hoor... Heeft die één kans gehad?
"bleekjes"quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Balotelli ook maar bleekjes hoor... Heeft die één kans gehad?
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
ok man, post 'm nog een keer of 10239489327589324 of zo
Snap er niets van. Gatusso had hem een doodschop geven. Wij er uit dan jij ook er uit.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Van mij mag 'ie. De Italianen leken ook helemaal niet zo boos ofzo. Chiellini wel even, maar echt, ik dacht dat 'ie Suarez aan zou vliegen.
Was toch een mooi grapje?quote:
Niet iedereen heeft net zulke ballen als die geniale gekquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
Vind het erg knap dat die spelers hem niet helemaal naar de tering slaan en schoppen
Ja, dat blijkt daar wel uitquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident ..![]()
Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |