abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:10:43 #176
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141503190
Balotelli ook maar bleekjes hoor... Heeft die één kans gehad?
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141503206
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Van mij mag 'ie. De Italianen leken ook helemaal niet zo boos ofzo. Chiellini wel even, maar echt, ik dacht dat 'ie Suarez aan zou vliegen.
Ik had ook wel een doodschop verwacht, en ook wel gehoopt eigenlijk. Had het wel leuk gevonden als Pirlo of Buffon dat hadden gedaan. Met een rode kaart je interlandcarrière afsluiten, net als Zidane.
★★★
pi_141503223
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Balotelli ook maar bleekjes hoor... Heeft die één kans gehad?
XD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141503226
incidenten _O_

puur amusement.
pi_141503251
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
ok man, post 'm nog een keer of 10239489327589324 of zo
pi_141503254
Dit is niks
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141503273
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:10 schreef banaantjeEE het volgende:
Balotelli ook maar bleekjes hoor... Heeft die één kans gehad?
"bleekjes" :D :'(
Since 2005!
pi_141503276
Frings werd achteraf, op basis van televisie beelden, ook geschorst op het WK. Einde toernooi, doei.
pi_141503278
Heeft iemand nog een gifje van de beet?
pi_141503287
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:11 schreef jamesdeen het volgende:

[..]

ok man, post 'm nog een keer of 10239489327589324 of zo
Since 2005!
pi_141503290
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Van mij mag 'ie. De Italianen leken ook helemaal niet zo boos ofzo. Chiellini wel even, maar echt, ik dacht dat 'ie Suarez aan zou vliegen.
Snap er niets van. Gatusso had hem een doodschop geven. Wij er uit dan jij ook er uit.
pi_141503292
Waterreus wat erg.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141503301
Cavani schopte bij de 1-0 ook Chiellini _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_141503305
Opzouten met Suarez. wat een klapjosti
pi_141503307
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:12 schreef Wilskracht het volgende:
Waterreus wat erg.
Terecht
pi_141503314
Suarez _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:13:13 #192
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141503319
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:12 schreef LS24 het volgende:

[..]

"bleekjes" :D :'(
Was toch een mooi grapje? :D
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 20:13:19 #193
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141503325
Even de oude beelden
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141503349
Vind het erg knap dat die spelers hem niet helemaal naar de tering slaan en schoppen
pi_141503359
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef superniger het volgende:
Suarez _O_
baas _O_
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:14:17 #196
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_141503373
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef Geo4kant het volgende:
Vind het erg knap dat die spelers hem niet helemaal naar de tering slaan en schoppen
Niet iedereen heeft net zulke ballen als die geniale gek _O_
pi_141503393
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:13 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Was toch een mooi grapje? :D
Ik moest lachen.

Deze blijft toch wel de hap-em-erin van de eeuw hoor van onze grote vriend.

Since 2005!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:14:47 #198
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_141503403
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident .. _O-

Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:15:05 #199
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_141503418
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Interview met Suerez tonen ze net op Sporza. Hij krijgt zelfs géén vraag over het incident .. _O-

Dit gaat de FIFA gewoon doodzwijgen dus.
Ja, dat blijkt daar wel uit
pi_141503433
Die actie van Italiaan vond ik erger dan Suarez.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')