abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:07:03 #151
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_141502987
Die hond :r
AFCA!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:07:16 #152
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_141502995
Ik ben vanaf nu voor Uruguay. Suarez is gewoon een held.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_141502996
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Confetti het volgende:
Hij had ook echt pijn aan zijn tanden
Kan je nagaan hoe hard hij beet :{
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:07:21 #154
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141502998
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Max-Westerman het volgende:

[..]

domme als een scheldwoord zien?
Zware leven heb jij man
Leer je vervoegingen randdebiel.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141503004
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Halcon het volgende:

[..]

Voor een zo'n mongool iedereen opzadelen met zo'n hockeybitje?

Three strikes you're out zou fair zijn.
Er zijn ook nog genoeg andere gebitsblessures in het voetbal. Vergis je niet.
pi_141503013
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vanaf nu voor Uruguay. Suarez is gewoon een held.
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 20:07:38 #157
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141503014
Ze hadden die hond Suarez moeten noemen

Honden bijten namelijk graag :)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141503022
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vanaf nu voor Uruguay. Suarez is gewoon een held.
_O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141503024
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef LS24 het volgende:

[..]

Als je het na 3 keer nog niet begrijpt, misschien moet je dan echt maar eeuwig worden uitgesloten.
Eens. Al had Italië dit op moeten lossen. Gewoon met twee beentjes vol op zijn knie. Dan speelt hij nooit meer.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:07:58 #160
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141503031
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef muzas het volgende:

[..]

nounounou.wmv

iets wat je niet hebt kun je geen tumor aan hebben :P
_O-
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:08:15 #161
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141503050
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Confetti het volgende:
Hij had ook echt pijn aan zijn tanden
Wat wou hij daarmee insinueren dan :') ! De overtreding duidelijker maken voor de scheidsrechter of wat...
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:08:19 #162
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141503053
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe hard hij beet :{
Was toch gewoon van de slag die hij uitdeelde? :')
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:08:28 #163
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_141503059
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Zaten zijn tanden maar los. Misschien zorgt Chiellini er wel voor met een paar tikken.
Van mij mag 'ie. De Italianen leken ook helemaal niet zo boos ofzo. Chiellini wel even, maar echt, ik dacht dat 'ie Suarez aan zou vliegen.
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:08:39 #164
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141503070
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vanaf nu voor Uruguay. Suarez is gewoon een held.
Je komt uit hetzelfde gekkenhuis?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_141503071
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Er zijn ook nog genoeg andere gebitsblessures in het voetbal. Vergis je niet.
Demy de Zeeuw, alle spitsen in de Championship missen tanden. Klopt misschien wel...
pi_141503097
Is VI oranje weer vanaf half 9?
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:09:24 #167
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141503118
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Wat wou hij daarmee insinueren dan :') ! De overtreding duidelijker maken voor de scheidsrechter of wat...
Dom is hij wel.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_141503132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Syntix het volgende:
Is VI oranje weer vanaf half 9?
Ja
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:09:44 #169
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141503136
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Syntix het volgende:
Is VI oranje weer vanaf half 9?
ja en op 4 :+
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_141503138
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef Syntix het volgende:
Is VI oranje weer vanaf half 9?
Reken maar op 20:40, dat gezeik GTST is bezig en loopt natuurlijk altijd uit omdat ze teringveel reclame willen uitzenden.
pi_141503147
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:

[..]

Teringmongool. :)
:')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141503160
pi_141503170
Bijtende ontknoping.
pi_141503172
NOS bijt incident nu
pi_141503173
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:09 schreef wdn het volgende:

[..]

ja en op 4 :+
^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')