Leer je vervoegingen randdebiel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
domme als een scheldwoord zien?
Zware leven heb jij man
Er zijn ook nog genoeg andere gebitsblessures in het voetbal. Vergis je niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor een zo'n mongool iedereen opzadelen met zo'n hockeybitje?
Three strikes you're out zou fair zijn.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vanaf nu voor Uruguay. Suarez is gewoon een held.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Eens. Al had Italië dit op moeten lossen. Gewoon met twee beentjes vol op zijn knie. Dan speelt hij nooit meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef LS24 het volgende:
[..]
Als je het na 3 keer nog niet begrijpt, misschien moet je dan echt maar eeuwig worden uitgesloten.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef muzas het volgende:
[..]
nounounou.wmv
iets wat je niet hebt kun je geen tumor aan hebben
Wat wou hij daarmee insinueren danquote:
Was toch gewoon van de slag die hij uitdeelde?quote:
Van mij mag 'ie. De Italianen leken ook helemaal niet zo boos ofzo. Chiellini wel even, maar echt, ik dacht dat 'ie Suarez aan zou vliegen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zaten zijn tanden maar los. Misschien zorgt Chiellini er wel voor met een paar tikken.
Je komt uit hetzelfde gekkenhuis?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Demy de Zeeuw, alle spitsen in de Championship missen tanden. Klopt misschien wel...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog genoeg andere gebitsblessures in het voetbal. Vergis je niet.
Dom is hij wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat wou hij daarmee insinueren dan! De overtreding duidelijker maken voor de scheidsrechter of wat...
ja en op 4quote:
Reken maar op 20:40, dat gezeik GTST is bezig en loopt natuurlijk altijd uit omdat ze teringveel reclame willen uitzenden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |