Leer je vervoegingen randdebiel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
domme als een scheldwoord zien?
Zware leven heb jij man
Er zijn ook nog genoeg andere gebitsblessures in het voetbal. Vergis je niet.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Voor een zo'n mongool iedereen opzadelen met zo'n hockeybitje?
Three strikes you're out zou fair zijn.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vanaf nu voor Uruguay. Suarez is gewoon een held.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vanaf nu voor Uruguay. Suarez is gewoon een held.
Eens. Al had Italië dit op moeten lossen. Gewoon met twee beentjes vol op zijn knie. Dan speelt hij nooit meer.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef LS24 het volgende:
[..]
Als je het na 3 keer nog niet begrijpt, misschien moet je dan echt maar eeuwig worden uitgesloten.
quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef muzas het volgende:
[..]
nounounou.wmv
iets wat je niet hebt kun je geen tumor aan hebben
Wat wou hij daarmee insinueren danquote:
Was toch gewoon van de slag die hij uitdeelde?quote:
Van mij mag 'ie. De Italianen leken ook helemaal niet zo boos ofzo. Chiellini wel even, maar echt, ik dacht dat 'ie Suarez aan zou vliegen.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zaten zijn tanden maar los. Misschien zorgt Chiellini er wel voor met een paar tikken.
Je komt uit hetzelfde gekkenhuis?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben vanaf nu voor Uruguay. Suarez is gewoon een held.
Demy de Zeeuw, alle spitsen in de Championship missen tanden. Klopt misschien wel...quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn ook nog genoeg andere gebitsblessures in het voetbal. Vergis je niet.
Dom is hij wel.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat wou hij daarmee insinueren dan! De overtreding duidelijker maken voor de scheidsrechter of wat...
ja en op 4quote:
Reken maar op 20:40, dat gezeik GTST is bezig en loopt natuurlijk altijd uit omdat ze teringveel reclame willen uitzenden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |