abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141502863
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Muilkorf.
pi_141502865
Videobeelden gaan er nu komen allemaal dankzij Suarez.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141502868
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:21 #129
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141502869
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Confetti het volgende:
Die domme Belg zat net te roepen dat we de komende weken nog van Suarez zouden kunnen genieten
Waarom moeten die scheldwoorden er toch steeds bij? Ik begin het zat te worden.
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
pi_141502874
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Dat kan ik wel begrijpen eerlijk gezegd gewoon 100% geven om te kunnen

Maar bijten hoort daar niet bij nee :+
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:30 #131
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_141502882
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Buiten het veld niet, maar zodra hij op het veld staat is hij net zo erg als Balo en Pepe.
Ja blijkbaar, er zit echt iets los bij hem.

z'n tanden... :')
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:33 #132
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_141502885
Die belg kan niet eens Engels vertalen :')
Malheureusement le fromage de cacahouète.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:05:38 #133
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141502890
einde wk voor suarez verwacht ik
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141502894
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Muilkorf.
plakband.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141502897
Snap vooral niet waarom je ooit iemand zal gaan bijten :')
Wat denkt hij daar nou mee te bereiken? Kan je beter iemand een tering schop geven zodat hij eruit moet.
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
pi_141502913
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Dat zouden ze ook moeten doen. Uitsluiten voor altijd. Jammer dat er niemand is die hem een keer zijn been wil breken.
pi_141502919
DEPAY _O_
pi_141502926
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Voor een zo'n mongool iedereen opzadelen met zo'n hockeybitje?

Three strikes you're out zou fair zijn.
pi_141502929
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef banaantjeEE het volgende:

[..]

Waarom moeten die scheldwoorden er toch steeds bij? Ik begin het zat te worden.
domme als een scheldwoord zien?
Zware leven heb jij man
pi_141502932
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Ja blijkbaar, er zit echt iets los bij hem.

z'n tanden... :')
Zaten zijn tanden maar los. Misschien zorgt Chiellini er wel voor met een paar tikken.
★★★
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:06:21 #141
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141502939
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Dat was VOLLEDIG binnen de regels van het spel en staat zelfs beschreven in de regels.
Iedere speler die dat NIET had gedaan verdient het niet voor zijn land te spelen.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_141502941
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Omdat hij een hersentumor heeft, of erger, geen hersentumor.
nounounou.wmv

iets wat je niet hebt kun je geen tumor aan hebben :P
pi_141502943
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Die belg kan niet eens Engels vertalen :')
Ja idd, ik dacht ook al. Dat staat er helemaal niet :')
It Never Hurts To Help!
pi_141502946
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef perro. het volgende:

[..]

niet eens "three bites and you're out"? levenslang dus. :7
Denk t niet, zou wel terecht zijn :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:06:33 #145
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141502949
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Delirio het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft er rap met een vorkje in geprikt. kom kom!
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:06:35 #146
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502954
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Als je honger hebt tijdens het voetballen moet je toch wat eten? :')

mensen die nu huilie doen
Dus jij vind het goed dat een volwassen persoon... oke, 'volwassen' persoon mensen bijt tijdens een voetbalwedstrijd?
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:06:38 #147
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_141502958
Dag:

Engeland
Italie
Spanje
Portugal (wellicht)
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_141502960
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Anonymousz het volgende:
einde wk voor suarez verwacht ik
Dan zou ik als ik Uruguay was mij terugtrekken 1 of 2 wedstrijden meer dan genoeg.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141502976
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Als je het na 3 keer nog niet begrijpt, misschien moet je dan echt maar eeuwig worden uitgesloten.
Since 2005!
pi_141502981
Hij had ook echt pijn aan zijn tanden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')