Muilkorf.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Waarom moeten die scheldwoorden er toch steeds bij? Ik begin het zat te worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Confetti het volgende:
Die domme Belg zat net te roepen dat we de komende weken nog van Suarez zouden kunnen genieten
Dat kan ik wel begrijpen eerlijk gezegd gewoon 100% geven om te kunnenquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Ja blijkbaar, er zit echt iets los bij hem.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Buiten het veld niet, maar zodra hij op het veld staat is hij net zo erg als Balo en Pepe.
Dat zouden ze ook moeten doen. Uitsluiten voor altijd. Jammer dat er niemand is die hem een keer zijn been wil breken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
Voor een zo'n mongool iedereen opzadelen met zo'n hockeybitje?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
domme als een scheldwoord zien?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Waarom moeten die scheldwoorden er toch steeds bij? Ik begin het zat te worden.
Zaten zijn tanden maar los. Misschien zorgt Chiellini er wel voor met een paar tikken.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja blijkbaar, er zit echt iets los bij hem.
z'n tanden...![]()
Dat was VOLLEDIG binnen de regels van het spel en staat zelfs beschreven in de regels.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
nounounou.wmvquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Omdat hij een hersentumor heeft, of erger, geen hersentumor.
Ja idd, ik dacht ook al. Dat staat er helemaal nietquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Die belg kan niet eens Engels vertalen
Denk t niet, zou wel terecht zijnquote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:05 schreef perro. het volgende:
[..]
niet eens "three bites and you're out"? levenslang dus.
Hij heeft er rap met een vorkje in geprikt. kom kom!quote:
Dus jij vind het goed dat een volwassen persoon... oke, 'volwassen' persoon mensen bijt tijdens een voetbalwedstrijd?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Als je honger hebt tijdens het voetballen moet je toch wat eten?![]()
mensen die nu huilie doen
Dan zou ik als ik Uruguay was mij terugtrekken 1 of 2 wedstrijden meer dan genoeg.quote:
Als je het na 3 keer nog niet begrijpt, misschien moet je dan echt maar eeuwig worden uitgesloten.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik keur dit bijten ook niet goed hoor. Maar wat moet de FIFA dan beginnen? Hem voor een 'aantal' wedstrijden schorsen heeft geen zin. De enige oplossing is eeuwige uitsluiting van voetbal. En desnoods gebitsbitjes invoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |