abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141502363











Scheids: Marco Rodríguez (Mexico), floot eerder België - Algerije.

Meer weten: http://www.fifa.com/world(...)/index.html#nosticky
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141502367
suarez baas
pi_141502373
w/
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141502375
'hij lacht zijn tanden bloot'
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 19:58:34 #5
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_141502381
suarez hommo
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_141502385
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef jamesdeen het volgende:
suarez baas
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141502388
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Het voetbal zegeviert _O_
finale 2010 gelukkig ook. :)
★★★
pi_141502389
Het is Ciao.
pi_141502392
Die achterlijke Belg commentator heeft het incident gemist
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:58:44 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_141502393
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:57 schreef Van_Poppel het volgende:
Uruguay - Colombia wordt een veldslag _O_
:9~
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_141502395
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:56 schreef Confetti het volgende:
Die smerige hond weet dat zijn WK voorbij is.

Driedubbele beenbreuk erbij aub.
Wat heeft hij gedaan? Heb het moment even gemist...
pi_141502404
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef Delirio het volgende:
'hij lacht zijn tanden bloot'
XD
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:58:51 #13
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_141502406
80 minuten kut
10 minuten _O_
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_141502412
Zeer benieuwd naar VI
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:09 #15
367000 roos94
pi_141502423
DIe pleuris scheids ging gewoon 35 sec random door
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:16 #16
104871 remlof
Europees federalist
pi_141502430
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef jamesdeen het volgende:
suarez baas
Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
Yankee go home!
pi_141502431
Waarom pakt Italië dit zo gelaten op? Waarom belagen ze die scheidsrechter niet? Slaan ze Suarez niet een paar tanden uit zijn bek?
pi_141502437
Die hitte, dat kan toch niet. Italie had niet eens kracht om te vechten.
  Miss 200.000.000! dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:24 #19
367000 roos94
pi_141502440
godverdomme ik ben zo blij
pi_141502441
Mooie laatste 10 min _O_
pi_141502442
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Halcon het volgende:
Waarom pakt Italië dit zo gelaten op? Waarom belagen ze die scheidsrechter niet? Slaan ze Suarez niet een paar tanden uit zijn bek?
Zouden ze eigenlijk bij jou moeten doen.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:33 #22
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_141502445
SUAREZ OH OH
AFCA!
pi_141502453
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos94 het volgende:
DIe pleuris scheids ging gewoon 35 sec random door
Ja :') gelukkig is de buit binnen!

Maar zuinig zijn ze niet met de extra minuten.. elke wedstrijden 4 tot 6 min
pi_141502454
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos94 het volgende:
DIe pleuris scheids ging gewoon 35 sec random door
Er was nog een aanval van Italië bezig. :)
★★★
pi_141502457
Net goed voor Chiellini. Hij had al 2 keer rood moeten krijgen. :W
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:46 #26
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_141502458
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:46 #27
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_141502460
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef roos94 het volgende:
DIe pleuris scheids ging gewoon 35 sec random door
je kan niet affluiten in een aanval maarja onlineF.png
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_141502461


Opsluiten die vent
pi_141502464
pi_141502474
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Zouden ze eigenlijk bij jou moeten doen.
Of bij jou.
pi_141502477
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Anoonumos het volgende:
Die hitte, dat kan toch niet. Italie had niet eens kracht om te vechten.
In 2018 en 2022 is het gelukkig in een koud land.
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:06 #32
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141502482
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig :)1
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_141502484
Ik vond t weer een topshow
pi_141502489
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt :W :W :W Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
pi_141502492
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
Er zijn smerige overtredingen gemaakt in het voetbal.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141502494
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
jellyitaliafagboygespot
pi_141502495
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig :)1
Het is Rens, wat had je verwacht?
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:21 #38
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_141502496
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken :') :')
pi_141502498
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig :)
★★★
pi_141502500
Wil Colombia echt in het schema zitten, Brazilie, Uruguay, Frankrijk en Duitsland?
Of Nederland, Costa rica, Argentinie en Belgie
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:23 #41
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_141502502
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
Zeer benieuwd naar VI
Derksen: "Suarez hoort niet thuis op het voetbalveld."
Gijp: "Haha die Suarez is toch ook een volslagen idioot hé, die is HE-LE-MAAL niet goed".
AFCA!
pi_141502507
Wel knap om die elleboogstoot over het hoofd te zien die begrijpelijk volgde.
pi_141502510
pi_141502520
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt :W :W :W Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
Wat heeft Suarez gedaan? Heb het gemist
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:45 #45
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_141502521
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_141502530
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt :W :W :W Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
Je landje is gewoon niet goed genoeg..
pi_141502532
Als Suarez rood krijg hielden we het simpel 0-0 met 10 tegen 10 :r
pi_141502534
Bij de Belg hebben ze het er helemaal niet over :? Of het moet al geweest zijn,dat kan ook.
  Redactie Sport dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:57 #49
274204 crew  Mexicanobakker
pi_141502537
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Het is Rens, wat had je verwacht?
Ik dacht Shreyas, veel verschil is er niet
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Forum Admin dinsdag 24 juni 2014 @ 20:00:59 #50
35723 crew  GGMM
pi_141502538
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt :W :W :W Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
Haha. :)

U mad.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_141502539
quote:
13s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef remlof het volgende:

[..]

Suarez idioot. Levenslange schorsing en opnemen in een sanatorium.
Juistem.
pi_141502541
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Wat heeft Suarez gedaan? Heb het gemist
Beet weer
pi_141502543
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Wat heeft Suarez gedaan? Heb het gemist
Hij beet iemand
pi_141502544
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:58 schreef jamesdeen het volgende:
suarez baas
Wat is er, in godsnaam, "baas" aan iemand die voor de zoveelste keer kortsluiting in zijn hersenpan krijgt?
Since 2005!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:11 #55
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_141502550
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Cavaliers het volgende:

[..]

Het is Rens, wat had je verwacht?
Ik ben gewoon een fan van Suarez mag dat?
AFCA!
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:12 #56
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_141502553
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken :') :')
Tja heb je soms let je even niet op ja dan wil je wel eens iemand in de nek bijten, heb jij dat nooit ;)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:16 #57
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_141502559
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_141502560
tja, ik had liever gezien dat er wat meer europese landen zouden overblijven. maar wel des te mooier wanneer oranje (of een ander europees land) de wereldtitel pakt. :7

suarez lijkt me wel uitgespeeld nu, dus uruguay ook dan. dat is al 1. ~:)
pi_141502565
Godin _O_
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:22 #60
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502566
Die kerel moet echt een hersentumor hebben, hoe kan je anders verklaren dat je tegenstanders blijft bijten?

Als de FIFA echt ballen heeft wordt hij defacto geschorst voor de rest van het toernooi.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:24 #61
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_141502567
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken :') :')
Daar zit een steekje los.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_141502574
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Je landje is gewoon niet goed genoeg..
Met 10 tegen 10 bleef het gewoon 0-0.
pi_141502582
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die nu lopen te Suarezgeilen zijn wel een beetje zielig :)1
Benieuwd hoe ze zelf zouden reageren als hun team eruit zou vliegen. Of is dat vragen naar de bekende weg?
pi_141502587
:( :(
pi_141502590
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik ben gewoon een fan van Suarez mag dat?
Je bent te dom om te poepen.
pi_141502592
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken :') :')
Geniale voetballer, kan niet met een laag IQ.. maar er zit iets fout in zijn brein.
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:01:59 #67
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_141502596
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef IsaacCuenca het volgende:
Suarez moet gewoon echt een IQ hebben van onder de 5. Hoe kun je nou ! 3x ! dezelfde domme overtreding maken :') :')
Het gekke is ook dat ik hem helemaal niet zo dom vind overkomen, in tegenstelling tot Balotelli of Pepe ofzo.
pi_141502600
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:00 schreef hafcfan het volgende:
Suarez vieze tering hond. Val dood. Ohja Fifa bedankt :W :W :W Leuk man een WK waarbij je toch genaaid wordt.
Je had ook kunnen winnen van CR en niet vanaf minuut één kunnen tijdrekken. Natuurlijk is het smerig wat Suarez doet maar het beïnvloedde de wedstrijd verder niet. (Los van het mogen blijven staan dan :+ )
pi_141502603
Daily Mail: 'He hasn't changed one bit'
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_141502607
Bijt ie zo hard dat ie pijn aan zn eigen gebit heeft. De fuck....

Die gast moet toch ook weten dat ie nu een gigantisch probleem heeft. Uruguay kan verzwakt door zonder hem.

Die ziet gewoon zwart
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
pi_141502617
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 19:59 schreef ReplaR het volgende:
[ afbeelding ]
Ben echt verbaasd (nog steeds :') ), zo'n bewuste actie van die gast :N Fairplay toch? Kom maar op FiFa, wat gaan jullie hier aan doen?
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:02:14 #72
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502618
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Hij heeft inderdaad nog nooit van sportiviteit gehoord. Het is gewoon een enge sociopaat.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_141502619
Suarez kan geschorst worden volgens de nos
٩๏̯͡๏)۶
pi_141502623
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef JeMoeder het volgende:
Die kerel moet echt een hersentumor hebben, hoe kan je anders verklaren dat je tegenstanders blijft bijten?

Als de FIFA echt ballen heeft wordt hij defacto geschorst voor de rest van het toernooi.
Hij had honger etenstijd.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  Forum Admin dinsdag 24 juni 2014 @ 20:02:24 #75
35723 crew  GGMM
pi_141502626
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Met 10 tegen 10 bleef het gewoon 0-0.
Mwa, dat weet ik niet.

Maar feit is dat Italië naar huis mag. :)
Mooi zo, dat vieze tijdrekken de hele wedstrijd was bijzonder sneu.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_141502643
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Suarez kan geschorst worden volgens de nos
Wel een betrouwbare bron brengen.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:02:36 #77
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141502645
Rens wanneer gaan we rellen nou? het is WK :(
graag op anoniem
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:02:37 #78
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_141502646
quote:
Suarez moet nu gvd echt geschorst die gek. :( :( :(
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_141502652
Voor zware vergrijpen zijn spelers mondiaal geschorst. Deze randdebiel verdient minimaal 6 maanden.
pi_141502654
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Suarez kan geschorst worden volgens de nos
Dan zal het wel kloppen :')
pi_141502655
Ook opvallend dat na de wereldtitel in 2006 Italie 2 keer achter elkaar in de groepsfase strandt
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_141502664
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef JeMoeder het volgende:

[..]

Hij heeft inderdaad nog nooit van sportiviteit gehoord. Het is gewoon een enge sociopaat.
Sportiviteit doe je maar bij je lokale wijktoernooi en niet op een WK.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_141502666
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]

Het gekke is ook dat ik hem helemaal niet zo dom vind overkomen, in tegenstelling tot Balotelli of Pepe ofzo.
Buiten het veld niet, maar zodra hij op het veld staat is hij net zo erg als Balo en Pepe.
★★★
pi_141502675
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef JeMoeder het volgende:
Die kerel moet echt een hersentumor hebben, hoe kan je anders verklaren dat je tegenstanders blijft bijten?

Als de FIFA echt ballen heeft wordt hij defacto geschorst voor de rest van het toernooi.
Idd.
pi_141502680
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Ronaldsen het volgende:
Suarez kan geschorst worden volgens de nos
Niemand die het even uit wil leggen?
pi_141502683
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
vorige wk hing hij ook al de klootzak uit (handsbal tegen ghana)
Vorige WK hing hij de held uit door zich op te offeren voor zijn land.
pi_141502693
Bij de Belg nog steeds geen woord over Suarez-bijt
It Never Hurts To Help!
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:03:14 #88
15600 BB-King
Long live the King!
pi_141502695
Luis Suarez had trek in Italiaans maar wilde een keer wat anders dan pizza, lasagna en spaghetti.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_141502701
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef essnhills het volgende:
Daily Mail: 'He hasn't changed one bit'
:D dat is wel humor
pi_141502704
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Voor zware vergrijpen zijn spelers mondiaal geschorst. Deze randdebiel verdient minimaal 6 maanden.
Simunic voor een armgebaar het WK moeten missen. :')
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:03:24 #91
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_141502713
Jongens ik heb honger... zal ik een berliner bol eten of een donut
graag op anoniem
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:03:27 #92
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141502719
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef -Willempie- het volgende:
Bij de Belg nog steeds geen woord over Suarez-bijt
Tja de Belg...
RED ONS HENNIEGOD
pi_141502720
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef TLC het volgende:
Ook opvallend dat na de wereldtitel in 2006 Italie 2 keer achter elkaar in de groepsfase strandt
Dit kun je ons niet kwalijk nemen. Opvallender is het feit dat we nu en in 2002 genaaid werden
pi_141502727
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Wilskracht het volgende:

[..]

Hij had honger etenstijd.
Italiaanse schouderkarbonade :9
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  Redactie Frontpage dinsdag 24 juni 2014 @ 20:03:34 #95
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_141502729
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef superniger het volgende:

[..]

Sportiviteit doe je maar bij je lokale wijktoernooi en niet op een WK.
Bijten doe je maar in een appel, niet in een ander mens.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_141502733
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:02 schreef Confetti het volgende:
Voor zware vergrijpen zijn spelers mondiaal geschorst. Deze randdebiel verdient minimaal 6 maanden.
Is er iemand dood is er een been gebroken een scheidsrechter geduwd.
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_141502735
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef Kwaliteit het volgende:

[..]

Niemand die het even uit wil leggen?
HIJ BEET IEMAND
pi_141502743
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:01 schreef JeMoeder het volgende:

Als de FIFA echt ballen heeft wordt hij defacto geschorst voor de rest van het toernooi.
Daar mag je toch wel van uit gaan denk ik
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:03:52 #99
250728 banaantjeEE
We zien wel !
pi_141502745
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Tja de Belg...
:')
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)
  dinsdag 24 juni 2014 @ 20:03:55 #100
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_141502749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juni 2014 20:03 schreef hafcfan het volgende:

[..]

HIJ BEET IEMAND
hij trollt
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')